Tervehdys loskan keskeltä :wave:
Kyllä taas tällasenä aamuna sieppaa tämä asuminen keskellä Varsinais-Suomalaista peltomaisemaa. Tuuli ihan JÄRJETTÖMÄSTI. Vaunut vemputti loskassa ja sitä rataa. Alkaapa valituksena :headwall: Mutta tajusin sentään tänä aamuna etsiä koiralle taas kuonopannan, niin se ei sentään vetänyt. Ja hei, poika nukkuu kuistilla, join kahvit, luin Hesarin ja ehdin vielä tännekin! Mukavaa.
Te olette mun silmissä taas nousseet korokkeelle jouluvalmistelujenne kanssa, näkisittepä tämän meidän kämpän! Jouluista on meillä ehkä heinät pupujen huoneen lattialla
-> niinkuin raamatun joulukertomuksessa konsanaan. Paitsi siinä ei varmaan ollut tollasta papanamäärää mukana
Oon kyllä ollut joulufiilistelijä, mut tää eka pikkumies on sotkenut pasmat kokonaan. Toisaalta tämä on eka joulu kun meitä onkin kolme, nyyhkis. Joulut menee mummoloiden käyntien kanssa aina vähän stressiksi minulla, vaikkei siitä kannattaisi stressiä vetää. Ei olla ennen kotiin edes laitettu jouluruokia. Eikä varmaan laiteta nytkään, kun kolme päivää jo syödään muualla. Kuusi sentään on ollut ja pipareita on pitänyt leipoa. viimesessä Pirkka-lehdessä muuten oli sellasten ruispipareiden ohje, meinasin koittaa. Vai kuulostaakohan se liian terveelliseltä? No, kun iskee Aurajuustoa päälle ja huitaisee lasin Portviiniä perään, niin ehkä se kompensoi :saint:
Jaa jaa, vaan nyt kuului jo pientä kahinaa itkuhälyttimestä... Taitaa olla unet nukuttu. Tällasta se taitaa vähän kaikilla olla.
Iloa loskasta huolimatta!
Kyllä taas tällasenä aamuna sieppaa tämä asuminen keskellä Varsinais-Suomalaista peltomaisemaa. Tuuli ihan JÄRJETTÖMÄSTI. Vaunut vemputti loskassa ja sitä rataa. Alkaapa valituksena :headwall: Mutta tajusin sentään tänä aamuna etsiä koiralle taas kuonopannan, niin se ei sentään vetänyt. Ja hei, poika nukkuu kuistilla, join kahvit, luin Hesarin ja ehdin vielä tännekin! Mukavaa.
Te olette mun silmissä taas nousseet korokkeelle jouluvalmistelujenne kanssa, näkisittepä tämän meidän kämpän! Jouluista on meillä ehkä heinät pupujen huoneen lattialla
Jaa jaa, vaan nyt kuului jo pientä kahinaa itkuhälyttimestä... Taitaa olla unet nukuttu. Tällasta se taitaa vähän kaikilla olla.
Iloa loskasta huolimatta!