V
vieras
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/04/10/jos-haluaa-palkkaa-on-pakko-muuttaa/20104978/12
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Noh, kohta on taas vaalit. Saa nähdä, ovatko ihmiset saaneet tarpeekseen. Milloin tulee lasi täyteen ja loiskuu yli? Milloin näemme barrikadeilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi toisaalta väen vägällä pidetään yllä kallista ja tyhjää maaseutua?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi toisaalta väen vägällä pidetään yllä kallista ja tyhjää maaseutua?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Noh, kohta on taas vaalit. Saa nähdä, ovatko ihmiset saaneet tarpeekseen. Milloin tulee lasi täyteen ja loiskuu yli? Milloin näemme barrikadeilla?
Tarpeekseen mistä? Luulen, että väki on niin hajallaan ja saa tarpeekseen niin eri asioista, ettei yhteisiä barrikadireissuja löydetä eikä edes haluta.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi toisaalta väen vägällä pidetään yllä kallista ja tyhjää maaseutua?
En näe Suomen tulevaisuutta kovin järkevänä, jos joku 4 miljoonaa tunkeutuu vaikka seuraavan 15 vuoden sisään Helsingin liepeille asumaan? Miksi bruttokansantuotteen pitäisi alituiseen kasvaa? Ja vieläpä niin, että ne ihmiset, jotka sen kasvun tekevät, joutuvat elämänä huonommin kuin aiemmin? Luonto tuhotaan siinä sivussa. Kuka siitä kaikesta kostuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Viepas:Mutta onhan e-suomessakin työttömiä. Kuinka siis todistetaan, että Pertti Kuusamosta saisi kyllä töitä Vantaalta, jos vaan muuttaisi sinne, kun Vantaallakin on työttömiä? Ja mihin kaikki pohjosen ihmiset laitettaisiin asumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuohon vallankumousasiaan: mitkä tahot näet vahvimpina meillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuohon vallankumousasiaan: mitkä tahot näet vahvimpina meillä?
En kommentoi.Sähköinen liikennehän on valvottua ja voi koitua harmia maanalaisille, jos käyn heidän voimiaan julkisesti esittelemään. j/k
Parin viikon päästä on Neilikkavallankumouksen 36-vuotispäivä.
Jos sinulla on normaali työpaikka, niin työnantaja ei maksa matkakulujasi töihin, vaan voit vähentää verotuksessa matkakustannukset halvimman kulkuneuvon taksan mukaan. Jos oma auto hyväksytään, niin vähennyksen määrä on 0,24 e / km. Jos vuokraat asunnon työn vuoksi, niin siitä saa tehdä max 250 e /kk vähennyksen verotuksessa tietyin rajoituksin.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulle herää vaan yksi kysymys; kuka maksaa ne työmatkakulut, jos työmatka on pitkä?
OK, mulla on 300km työmatkaa, ja saan kilometrikorvauksen, mutta ei se päivittäisenä työmtakana toimis, ainoastaan keikka luonteisesti. Jos se olis päivittäinen työmatka, niin, tuskin työnantajan kannattais enää pitää muo, koska kilometrikorvaukset nousis liian isoiksi. Ja jos mun pitäs maksaa työmatkat omasta pussista, mulla ei olis varaa käydä töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tuohon vallankumousasiaan: mitkä tahot näet vahvimpina meillä?
En kommentoi.Sähköinen liikennehän on valvottua ja voi koitua harmia maanalaisille, jos käyn heidän voimiaan julkisesti esittelemään. j/k
Parin viikon päästä on Neilikkavallankumouksen 36-vuotispäivä.
:flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/04/10/jos-haluaa-palkkaa-on-pakko-muuttaa/20104978/12
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jos radiossa alkaa soida, Grândola, vila morena, tiedät.
Alkuperäinen kirjoittaja Oksettavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/04/10/jos-haluaa-palkkaa-on-pakko-muuttaa/20104978/12
Tämä on juuri tätä, niin oksettavan pinnallista nykyaikaa. Kaikki pelkkää pinnallisuutta. Ei ihmistä voi vaatia hylkäämään(olemaan erossa tai luopumaan) hänelle tärkeistä asioista. Omasta kodista, synnyinseudustaan, sukulaisista, perheestään, lapsistaan, ystävistään jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oksettavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2010/04/10/jos-haluaa-palkkaa-on-pakko-muuttaa/20104978/12
Tämä on juuri tätä, niin oksettavan pinnallista nykyaikaa. Kaikki pelkkää pinnallisuutta. Ei ihmistä voi vaatia hylkäämään(olemaan erossa tai luopumaan) hänelle tärkeistä asioista. Omasta kodista, synnyinseudustaan, sukulaisista, perheestään, lapsistaan, ystävistään jne.
Jos nuo siteet katkeaisivat, niin mikään ei sitoisi minua Suomeen. Jos joutuisin muuttamaan Helsinkiin, niin muuttaisin saman tien paljon etelemmäksi. Tosin tällä hetkellä on täälläkin töitä, mutta työ on sellaista mille on kysyntää ulkomaillakin.