Minun miehen ex-kihlattu nimittäin ilmaantu tännään minun työpaikalle johonki työharjotteluun, ne on eronnu jo varmaan kymmenen vuotta sitte mut aina vaan se ämmä on jaksanu katkerana kitistä jotaki... No köpötteli sitte minua vastaan käytävällä ja heti alko suunsoitto ja kahvihuoneessaki vittuili koko ajan, ko tulin sinne niin se oli kahvinkeittimen vieressä ja hoksas minut, kaato puoli pannullista viemäriin ja sano että kahvi on loppu, rohmusi viimiset keksit ja solvasi minua minkä kerkesi, huomautteli mm minun päästä, ko leikkausarpi näkkyy huivin alta ja haukku minun hiukset ja vaatteet ja niin eespäin... Onneksi minun ihanat vanhat työkaverit oli niinku koko akkaa ei oliskaan, joivat vaan kahvejaan ja lukivat lehtiä ym. :heart: Ja sitte ko se muija sieltä lähti omiin hommiinsa koko porukka räjähti nauramaan.
Mut joo. 6viikkoa pitäs sitä sielä kattoa, hyvällä tuurilla ens viikosta alkaen en sitä paljoa näe ko teen muutaki ko aamua...
Ja tämähän oli niin veikeä tapaus, ostoholisti jonka tila senku paheni ja paheni ko olivat tuon minun ukon kans yhessä... Se osti vaatteita jatkuvasti, ja poltti entisiä ettei mies hoksais että se on taas käyny ostoksilla. Ja teki jopa niin että varasti miehen pankkikortin sen tilipäivänä ja oli koko tilin höylänny vaatekauppaan. Sellasia mukavia juttuja... Ja nyt se ämmä kehtaa väittää että ois saanu tuon ukon takas jos en mie ois aikoinaan sitä "kietonu pikkusormen ympärille" ja vieny matkassani. Justiinsa joo... :headwall:
Mut joo. 6viikkoa pitäs sitä sielä kattoa, hyvällä tuurilla ens viikosta alkaen en sitä paljoa näe ko teen muutaki ko aamua...
Ja tämähän oli niin veikeä tapaus, ostoholisti jonka tila senku paheni ja paheni ko olivat tuon minun ukon kans yhessä... Se osti vaatteita jatkuvasti, ja poltti entisiä ettei mies hoksais että se on taas käyny ostoksilla. Ja teki jopa niin että varasti miehen pankkikortin sen tilipäivänä ja oli koko tilin höylänny vaatekauppaan. Sellasia mukavia juttuja... Ja nyt se ämmä kehtaa väittää että ois saanu tuon ukon takas jos en mie ois aikoinaan sitä "kietonu pikkusormen ympärille" ja vieny matkassani. Justiinsa joo... :headwall: