Mahtaa tulla kivoja työpäiviä!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Minun miehen ex-kihlattu nimittäin ilmaantu tännään minun työpaikalle johonki työharjotteluun, ne on eronnu jo varmaan kymmenen vuotta sitte mut aina vaan se ämmä on jaksanu katkerana kitistä jotaki... No köpötteli sitte minua vastaan käytävällä ja heti alko suunsoitto ja kahvihuoneessaki vittuili koko ajan, ko tulin sinne niin se oli kahvinkeittimen vieressä ja hoksas minut, kaato puoli pannullista viemäriin ja sano että kahvi on loppu, rohmusi viimiset keksit ja solvasi minua minkä kerkesi, huomautteli mm minun päästä, ko leikkausarpi näkkyy huivin alta ja haukku minun hiukset ja vaatteet ja niin eespäin... Onneksi minun ihanat vanhat työkaverit oli niinku koko akkaa ei oliskaan, joivat vaan kahvejaan ja lukivat lehtiä ym. :heart: Ja sitte ko se muija sieltä lähti omiin hommiinsa koko porukka räjähti nauramaan. :D

Mut joo. 6viikkoa pitäs sitä sielä kattoa, hyvällä tuurilla ens viikosta alkaen en sitä paljoa näe ko teen muutaki ko aamua... :whistle:

Ja tämähän oli niin veikeä tapaus, ostoholisti jonka tila senku paheni ja paheni ko olivat tuon minun ukon kans yhessä... Se osti vaatteita jatkuvasti, ja poltti entisiä ettei mies hoksais että se on taas käyny ostoksilla. Ja teki jopa niin että varasti miehen pankkikortin sen tilipäivänä ja oli koko tilin höylänny vaatekauppaan. Sellasia mukavia juttuja... Ja nyt se ämmä kehtaa väittää että ois saanu tuon ukon takas jos en mie ois aikoinaan sitä "kietonu pikkusormen ympärille" ja vieny matkassani. Justiinsa joo... :headwall:

Meinasin sanoa, että eiköhän se lopeta kun huomaa, että muut on sun kavereita ja sun puolella.. Mutta toisaalta jos se on ihan pipipää muutenkin, niin tuskinpa tajuaa tollastakaan juttua.

Koita jaksaa olla lyömättä koko 6 viikkoa :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisikohan aihetta keskustella esimiehen kanssa? Tuollainenhan voi keksiä vaikka mitä?
Tuntuu oudolta jos juuri aloittanut työharjoittelun ja noin käyttäytyy :o

Peesi.

Minkä ikäisestä ihmisestä on kyse?

eiks sulla ollu ihan pieni vauva? Ihan mielenkiinnosta kysyn et miten jaksat töissä käydä vauva-aikana?

No, tän jutut on muutenkin aika outoja ja keksittyjä :O Arpikin näkyy liinan alta :D ja hiuksethan eivät kasva takaisin :) hmmm...
Ja ei kukaan työharjoitteluun tulija tuollalailla uskaltaisi käyttäytyä.
Ikävää, että kroonisiavalehtelijoita on mustaamassa muita ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
eiks sulla ollu ihan pieni vauva? Ihan mielenkiinnosta kysyn et miten jaksat töissä käydä vauva-aikana?

5kk ikänen on ja mies hoitaa kotona ko on muutenki sairaslomalla. Minun töihinpaluu on osana masennuksen hoitoa... Muutaki aateltavaa ko omat sairastelut ym.

Eikös sulla ollut joku aivoleikkaus ihan vasta, tyyliin eilen? Ja nyt jo töissä...

Kyllä mie aattelin pomolle mainita asiasta, onneksi on sen kans hyvät välit ja voin hyvillä mielin avautua... :snotty: Ja mie toivon ettei kovin montaa työpäivää osu samaa vuoroa sen kans, niin minun puolesta saa olla. Varmaan muuten on ihan ok tyyppi mut minusta se ei tykkää yhtään. :whistle:

5kk ikänen on ja mies hoitaa kotona ko on muutenki sairaslomalla. Minun töihinpaluu on osana masennuksen hoitoa... Muutaki aateltavaa ko omat sairastelut ym.

Eikös sulla ollut joku aivoleikkaus ihan vasta, tyyliin eilen? Ja nyt jo töissä...

Ai eilenkö se oli? Kyllä siitä on jo aikaa... Ja minun työpäivät on 4 tunnin mittasia, enkä tee ko sen mitä jaksan. Eli vaikka paperitöitä jos ei muuhun ole mielenkiintoa. Pääasia että on tekemistä.

Juupajuu :D

Juupajuu :D

Juu ja kato jos se tuntuu niin vaikealta niin näitä minun kirjotuksia ei yhä vieläkkään tarvi lukea.

Siis teetkö sh:n töitä?
Sinähän muistaakseni olet sh?

-siksi muistan koska olen sh-opiskelija )

Kyllä mie aattelin pomolle mainita asiasta, onneksi on sen kans hyvät välit ja voin hyvillä mielin avautua... :snotty: Ja mie toivon ettei kovin montaa työpäivää osu samaa vuoroa sen kans, niin minun puolesta saa olla. Varmaan muuten on ihan ok tyyppi mut minusta se ei tykkää yhtään. :whistle:

Eiköhän tuosta mainitse pian yksi jos toinen muukin. :whistle:

Ei mikään kovin fiksu veto noin harjoittelun alkuun.

Ai eilenkö se oli? Kyllä siitä on jo aikaa... Ja minun työpäivät on 4 tunnin mittasia, enkä tee ko sen mitä jaksan. Eli vaikka paperitöitä jos ei muuhun ole mielenkiintoa. Pääasia että on tekemistä.

Eikö sulla ole 5 kk vanhan lapsen kanssa tarpeeksi tekemistä?! Mulla samanikäinen ja ei tekemiset kesken lopu! Ja jos mies on sairaslomalla, niin antaisit hänen hoitaa itsensä kuntoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Eiköhän tuosta mainitse pian yksi jos toinen muukin. :whistle:

Ei mikään kovin fiksu veto noin harjoittelun alkuun.

No niinpä, yks työkaveri toteski että näkikö se niin punasta minun kohalla ettei pystyny hillitteen itteänsä. Koska sillon ko se oli sinne aamulla tullu niin oli käyttäytyny ihan fiksusti jne... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:

Eikö sulla ole 5 kk vanhan lapsen kanssa tarpeeksi tekemistä?! Mulla samanikäinen ja ei tekemiset kesken lopu! Ja jos mies on sairaslomalla, niin antaisit hänen hoitaa itsensä kuntoon!

No entäs ko en saa oikeastaan muuta tehä lapsen kans ko syöttää ja pukea ja leikkiä? En saa nostella enkä kantaa, en pestä pyllyä, en kylvettää... Ruoanlaitonki hoitaa meillä mies joka tapauksessa. Se että olen reilut 5h poissa päivässä ei vissin ole maata kaatava asia?

Ja mies sitä ihan ite ehotti että hän voi jäähä hoitamaan lasta vielä sairasloman jälkeenki.

Plaah, mitäpä tuota turhaa selittää sivullisille. Kuitenkaan se ei sinne kalloon mahu vaikka selittäis miten päin. :xmas:

Tuohan täyttää selvät työpaikkakiusaamisen merkit. Ota ihmeessä yhteyttä pomoosi ja pyydä laittamaan harjoittelija ruotuun.

Työmaalla pitää pystyä käyttäytymään asiallisesti vaikka "siviilissä" välit olisivatkin kireät. Jos vastapuolta ei huvita olla kunnolla niin harjoitelkoon muualla.

musta sun jutuissa ei ole ollenkaan logiikkaa. pikkuvauvan aivoleikattu äiti töissä, ei oikein rimmaa. ja tää ei ole millään pahalla.

ja kuulostaa tosi oudolta, että joku aikuinen kaataisi toisten nähden kahvit ja rohmuaisi keksit nolaten itsesnsä toisten nähden niin totalik.

sulla on muutenkin ollu välillä tosi outoa juttua täällä.

Yhteistyössä