Mahtaa tulla kivoja työpäiviä!

Alkuperäinen kirjoittaja vähän outoa:
musta sun jutuissa ei ole ollenkaan logiikkaa. pikkuvauvan aivoleikattu äiti töissä, ei oikein rimmaa. ja tää ei ole millään pahalla.

ja kuulostaa tosi oudolta, että joku aikuinen kaataisi toisten nähden kahvit ja rohmuaisi keksit nolaten itsesnsä toisten nähden niin totalik.

sulla on muutenkin ollu välillä tosi outoa juttua täällä.

No sitte ei rimmaa. Maailmassa on ja tapahtuu paljon asioita mitä et ymmärrä, varsinkaan sen perusteella mitä luet keskustelupalstalta.

Mie en ymmärrä miks jotku luulee tietävänsä kaiken jos ne jotaki lukkee täältä, että niillä olis kokonaiskuva sen jälkeen tiedossa asiasta tai jonku elämästä....

Ite tiedän jotain aivoleikkauksista, isoista ja pienistä siis, ja kovasti on kuntoutettavaa ja toivuttavaa pääoperaation jälkeen. Puhumattakaan, jos hoitaa vielä kaiken päälle pientä lasta.

Mä sanoisin, että sulla on välillä melkoista sumutusta nuo sun jutut täällä. Mikä sitten syynä sellaiseen huomionhakuun...

Minä en kans ymmärrä miks pitää tulla kommentoimaan ketjuun jos ei ole mitään asiallista sanottavaa. Täällä vissin porukka luulee tietävänsä hyytiksen koko elämän sen perusteella mitä lukee, ja diagnoosit ja hoidot paremmin kuin hänen lääkäri.

siis tieskö se akka,että oot töissä siellä? tietääkö muuten että teillä on lapsi ? :D Mä oisin varmaan sanonu jotain rumaa takas :ashamed: mut sit taas kun miettii,niin näytät muutaman kerran fiksummalta,kun pitää vaan päänsä kiinni ja antaa toisen nolata ittensä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vähän outoa:
Ite tiedän jotain aivoleikkauksista, isoista ja pienistä siis, ja kovasti on kuntoutettavaa ja toivuttavaa pääoperaation jälkeen. Puhumattakaan, jos hoitaa vielä kaiken päälle pientä lasta.

Mä sanoisin, että sulla on välillä melkoista sumutusta nuo sun jutut täällä. Mikä sitten syynä sellaiseen huomionhakuun...

niin tiedän minäkin, isäni palasi rakennustöihin 2kk aivokasvaimen leikkauksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Siis teetkö sh:n töitä?
Sinähän muistaakseni olet sh?

-siksi muistan koska olen sh-opiskelija )

No ilmeisesti et kuitenkaan hoitotyötä tee koska et saa nostaa vauvaa(kaan )
Ei aivopotilaalle anneta sellaista vastuuta, että sh:n tehtäviä tekisi vajaakuntoisena, toipuvana työntekijänä. Ap:n "leikkauksesta"/leikkauksesta ei toidellakaan ole pitkää aikaa.

Ja edelleen sanon, etten ole liikkeellä pahalla tarkoituksella, vaan ihmettelen aloittajan juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
siis tieskö se akka,että oot töissä siellä? tietääkö muuten että teillä on lapsi ? :D Mä oisin varmaan sanonu jotain rumaa takas :ashamed: mut sit taas kun miettii,niin näytät muutaman kerran fiksummalta,kun pitää vaan päänsä kiinni ja antaa toisen nolata ittensä :kieh:

Tuskin tiesi... Kyllä sen silmät laajeni lautasiksi ko kipitin sitä vastaan. Mie en ois ees tunnistanu mut heti ko alko mäkätys niin äänestä tunnistin...
Mie tyydyin vain kohautteleen kulmiani ja hyräilin omiani. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä outoa on:

Ei aivopotilaalle anneta sellaista vastuuta, että sh:n tehtäviä tekisi vajaakuntoisena, toipuvana työntekijänä. Ap:n "leikkauksesta"/leikkauksesta ei toidellakaan ole pitkää aikaa.

Ja edelleen sanon, etten ole liikkeellä pahalla tarkoituksella, vaan ihmettelen aloittajan juttuja.

kyllä nää ihmiset, jotka muka tietää ap:n asiat ja yrittää täällä pätee on hieman... mahtaa niillä tosiaan olla oma elämä erittäin mielenkiintosta, kun pitää tänne tulla pätemään..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Minä en kans ymmärrä miks pitää tulla kommentoimaan ketjuun jos ei ole mitään asiallista sanottavaa. Täällä vissin porukka luulee tietävänsä hyytiksen koko elämän sen perusteella mitä lukee, ja diagnoosit ja hoidot paremmin kuin hänen lääkäri.

Itse hän tulee tänne elämästään kertomaan ja siitä seuraavat kommentit on myös kestettävä. Tämän ko. nimimerkin tarinat on ihan pelkkää huomionhakua ja käyttäisi senkin ajan mitä täällä roikkuu vaikka sitten siihen lapsensa leikittämiseen tai syöttämiseen (kun muuta ei saa tehdä).

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä outoa on:

Kuten ainaki yritin selventää niin teen kevyttä työtä, en tosiaan ole vastuussa mistään enkä kenestäkkään, plarailen papereita, järjestelen varastoja, jakelen neuvoja ja olen apuna jos joku tarvii. Täyspäiväsesti minusta ei töihin tule olemaan pitkiin aikoihin. Kuntoutusmielessä mie siellä töitä teen. Ja jos tulee stoppi etten jaksa niin sitte keksittään muuta ja jätän työhommat toistaseksi sikseen.

Se työ mitä oikeasti teen on helvetin rankkaa niin henkisesti kuin fyysisestikki, ei minusta siihen ole jos ikinä tullee olemaankaan ennää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Itse hän tulee tänne elämästään kertomaan ja siitä seuraavat kommentit on myös kestettävä. Tämän ko. nimimerkin tarinat on ihan pelkkää huomionhakua ja käyttäisi senkin ajan mitä täällä roikkuu vaikka sitten siihen lapsensa leikittämiseen tai syöttämiseen (kun muuta ei saa tehdä).

No nii mut kerroppas miksi jotku luulee että ne jotku harvat asiat jotka täällä kerron on joillekki jonkusortin kokonaisuus? Ja pelkästään sen perusteella mitä kirjotan yhistellään asiat, kyllä ne minustaki vaikuttais oudoilta, mutko mie en tosiaan täällä kaikkea kerro. :whistle:

Huomiota en ole hakemassa sen enempää ko kukkaan muukkaan kirjottaja, kai sitä jokanen joka tänne jotaki kirjottaa toivoo keskustelua, muutenhan ois sama kirjotella vaikka vaan päiväkirjaan.

Ja lapsi on päiväunilla, niin sillon kai saan istua vaikka tietokonneelle? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
no toi lesboseksi on menny mutl ohi??!?! :o

Jossaki ketjussa kysyttiin onko ollu intiimisti oman sukupuolen kans ja mie vastasin sillon että viimeksi eilen ja siitäpä haloo nousi. Vaikken tasan ollu sen ketjun ainoa joka sitä tekkee. :xmas:

Siis onks sulla mies vai vaimo??

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
harrasti lesboseksiäkin pari päivää sitten, tän jutut aina vaan paranee :D

Kylläpä lapsettaa taas. :headwall:

No itehän kerroit avoimesti täällä!
pikkuvauvan aivoleikattu lesbosuhteita harrastava äiti, talonki just olevinaan rakensit siinä sivussa, vastahan sä olit narkkari/alkoholisti, niin mitenhän sä olet muka pystynyt tekemään fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä??

anna mä arvaan, oot varmaan joku kirurgi? :D

Jossaki ketjussa kysyttiin onko ollu intiimisti oman sukupuolen kans ja mie vastasin sillon että viimeksi eilen ja siitäpä haloo nousi. Vaikken tasan ollu sen ketjun ainoa joka sitä tekkee. :xmas:

Eikö tuo ole huomionhakua?

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:

Eikö tuo ole huomionhakua?

ei kun vastaus kysymykseen/gallupiin.

harrasti lesboseksiäkin pari päivää sitten, tän jutut aina vaan paranee :D

Kylläpä lapsettaa taas. :headwall:

No itehän kerroit avoimesti täällä!
pikkuvauvan aivoleikattu lesbosuhteita harrastava äiti, talonki just olevinaan rakensit siinä sivussa, vastahan sä olit narkkari/alkoholisti, niin mitenhän sä olet muka pystynyt tekemään fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä??

anna mä arvaan, oot varmaan joku kirurgi? :D

Ei kirurgi, vaan valehteleva sekopää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis onks sulla mies vai vaimo??

...mistäs lähtien sooloseksiin oman itsensä eli samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa on miestä tai vaimoa tarvittu? =)

Yhteistyössä