Alkuperäinen kirjoittaja Näin närehet:Koitappa nyt ymmärtää, että kyse ei ole siitä, mitä saa tehdä vaan siitä mitä voi tehdä.
Sanoppa sie mulle mistä vitusta sie tiät millanen leikkaus ja millasilla seurauksilla mulla on ollu ja missä kunnossa olen ollu leikkauksen jälkeen ja mitä olen VOINU TEHÄ????
Pitäkää ne saatanan "varmat tietonne" sielä omassa päässänne ja lakatkaa jankuttamasta tyhjänpäivästä paskaa, aina sama helvetin virsi alkaa soimaan joka ikiseen ketjuun ko "ei aivoleikkauksen jälkeen voi ainakkaan viiteentoista vuoteen ees hengittää ite, mites sie täällä jo olet" ja "voi sinun vauva parkaa, kyllä on hullu äiti ja varmaan hullu isäki" ja "sossu sitä ja sossu tätä ja voiiiiii ko oot niiiin feikki"
JOS MIE OLEN NIIIIIN FEIKKI NIIN MITÄ HELVETTIÄ VAIVAUDUT MINUN KETJUJA AUKASEMAAN TAI LUKEMAAN JA VIELÄ KOMMENTOIMAAN? Oletuksia ja vieläpä OMIA keksintöjä mitä olen millonki kirjottanu, ja ne omat keksinnöt on väännetty jostaki mikä on TAHALLAAN luettu ja ymmärretty väärin.
Minua kiinnostaa ko kilo paskaa jos jonku mielestä olen feikki, siinäpä olkoot sitte niin. Yli puolet tästäki ketjusta on jotaki paskan jauhantaa jostaki ihan muusta ko ite asiasta.
Välistä löytyy jopa mielenkiintoa oikoa väärinkäsityksiä ja tahallaan väärin ymmärrettyjä asioita mut jos tilanne tosiaan on se että ne asiat EI mene perille ja vieläki jaksettaan vääntää niin siinäpä vääntelette miten haluatte, oma on hukkaan heitetty aikanna.