-----Alkuperäinen viesti-----
>Lähettäjä: Palautelomake [mailto
alautelomake@citymarket.fi]
>Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
>Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
>Kopio:
>Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
>
>
>Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
>käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. Poika avasi
>pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä
>kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
>asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
>kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
>vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen
>saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa
>rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen
>kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse
>mitä pikemmiten. Kiitos !
>Marttunen Petri < petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti:
>----------------
>Hyvä (ent.) asiakkaamme.
>
>K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
>Henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa
>asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
>periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu
>omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi
>K-Citymarket-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi
>tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen
>pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta
> >uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin,
>esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet.
>
>Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa
>paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi
>asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte
>itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin.
>Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit
>onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
>
>Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
>
>Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut
>oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
>viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse
>mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
>lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
>todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
>idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni.
>
>
>Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat
>rahasi takaisin.
>
>Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä.
>Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun
>minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan
>nenävarteen.
> >
> >
> > Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
> >
> > K-Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> >
> > PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
> >
> >
Hyvä asiakkaamme.
>
>Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
>puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt
>lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin
>sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin
>kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi
>olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein
>ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.
>
>
>Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut
>muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin
>on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta
>tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja
>hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.
>
>Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut
> >tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.
> >
> > Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> > Juha Västilä

>Lähettäjä: Palautelomake [mailto
>Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
>Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
>Kopio:
>Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
>
>
>Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
>käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. Poika avasi
>pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä
>kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
>asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
>kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
>vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen
>saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa
>rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen
>kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse
>mitä pikemmiten. Kiitos !
>Marttunen Petri < petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti:
>----------------
>Hyvä (ent.) asiakkaamme.
>
>K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
>Henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa
>asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
>periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu
>omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi
>K-Citymarket-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi
>tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen
>pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta
> >uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin,
>esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet.
>
>Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa
>paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi
>asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte
>itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin.
>Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit
>onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
>
>Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
>
>Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut
>oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
>viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse
>mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
>lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
>todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
>idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni.
>
>
>Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat
>rahasi takaisin.
>
>Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä.
>Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun
>minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan
>nenävarteen.
> >
> >
> > Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
> >
> > K-Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> >
> > PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
> >
> >
Hyvä asiakkaamme.
>
>Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
>puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt
>lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin
>sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin
>kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi
>olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein
>ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.
>
>
>Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut
>muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin
>on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta
>tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja
>hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.
>
>Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut
> >tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.
> >
> > Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> > Juha Västilä