Mahtava moka!! Voihan Ziisus! :D

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
-----Alkuperäinen viesti-----
>Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket.fi]
>Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
>Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
>Kopio:
>Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
>
>
>Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
>käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. Poika avasi
>pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä
>kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
>asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
>kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
>vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen
>saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa
>rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen
>kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse
>mitä pikemmiten. Kiitos !





>Marttunen Petri < petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti:
>----------------
>Hyvä (ent.) asiakkaamme.
>
>K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
>Henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa
>asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
>periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu
>omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi
>K-Citymarket-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi
>tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen
>pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta
> >uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin,
>esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet.
>
>Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa
>paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi
>asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte
>itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin.
>Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit
>onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
>
>Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
>
>Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut
>oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
>viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse
>mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
>lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
>todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
>idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni.
>
>
>Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat
>rahasi takaisin.
>
>Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä.
>Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun
>minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan
>nenävarteen.
> >
> >
> > Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
> >
> > K-Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> >
> > PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
> >
> >





Hyvä asiakkaamme.
>
>Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
>puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt
>lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin
>sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin
>kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi
>olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein
>ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.
>
>
>Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut
>muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin
>on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta
>tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja
>hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.
>
>Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut
> >tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.
> >
> > Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> > Juha Västilä

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ilman lupaako??:
No onko oikein julkaista toisen kirjoittama sähköposti keskustelupalstalla? Eikös tähän liity samalla tavalla kirjesalaisuus.

Kirjesalaisuus tarkoittaa että ei saa JONKUN MUUN kirjeitä julkaista luvatta. Mutta omaa kirjeenvaihtoa - kirjoittajana tai vastaanottajana - saa julkaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Alkuperäinen kirjoittaja ilman lupaako??:
No onko oikein julkaista toisen kirjoittama sähköposti keskustelupalstalla? Eikös tähän liity samalla tavalla kirjesalaisuus.

Kirjesalaisuus tarkoittaa että ei saa JONKUN MUUN kirjeitä julkaista luvatta. Mutta omaa kirjeenvaihtoa - kirjoittajana tai vastaanottajana - saa julkaista.

Mitä? Siis jos kirjoitan jollekin sähköpostia niin se on ihan laillista jos vastaanottaja julkaisee sen täällä? Ja kysymättä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä? Siis jos kirjoitan jollekin sähköpostia niin se on ihan laillista jos vastaanottaja julkaisee sen täällä? Ja kysymättä?

No sisällöstä ja julkaisutavasta riippuen voi olla jollain muulla tapaa laitonta, mutta KIRJESALAISUUTTA se ei riko.
 

Yhteistyössä