Mahtavaa lukea juttuja, miten ihmiset on löytäneet Jeesuksen :)!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et viittis heittää vinkkiä mistä sen Jessen vois löytää? Ei oo vastaan kävelly mutta pakko sanoa että en mä panis pahakseni olla niin typerän onnellinen ja rauhallinen ja luottavainen elämään kuin monet uskis-tutut että ihan vois tulla munki elämään...

Toistaiseksi olen sitä mieltä, että Jumalaa ei ole kun en ole nähny!

Jos sä todella haluat Jeesuksen sun elämäsi Herraksi, niin se kyllä tulee tapahtumaan. Mutta jos se on vähän sellaiseen fifty-sixty-tyyliin, voipi olla, että antaa vielä odottaa aikaansa.

Kuka sun ei anna olla uskomatta ;)?

Uskonnon tyrkyttäjät. Muka viattomasti sanotaan tai kirjootetaan, että sä et tiedä mistä jäät paitsi, sun elämästä puuttuu jotaki, sua käy sääliksi ku et oo viä ymmärtäny uskon ihanuutta jne. Mutta tuskin sä tajusit mitä mä ajan takaa koska sun alootus jo kertoo sen, että et tajua niitä jotka ei usko.

Uskonnon tyrkyttäjät. Muka viattomasti sanotaan tai kirjootetaan, että sä et tiedä mistä jäät paitsi, sun elämästä puuttuu jotaki, sua käy sääliksi ku et oo viä ymmärtäny uskon ihanuutta jne. Mutta tuskin sä tajusit mitä mä ajan takaa koska sun alootus jo kertoo sen, että et tajua niitä jotka ei usko.

Aha, tämäpä onkin rakentavaa keskustelua. "Koska sä et tajua niitä, jotka ei usko". Sovitaan niin, kivaa päivää sulle :heart:

Aha, tämäpä onkin rakentavaa keskustelua. "Koska sä et tajua niitä, jotka ei usko". Sovitaan niin, kivaa päivää sulle :heart:

Miks vedit herneet nenään ku kerron mitä muut uskovaaset on sanonu tai kirjoottanu? :whistle: Sun alootus ny vain on just sellaanen, että kaikkien pitääs uskoa. Kaikkien pitääs muka löytää usko. Miksi?

Onko sun mielipide se joka kannattelee maailmankaikkeutta?

Ei. Mutta Jumala johon uskon, on luonut kaiken. Tajusitko nyt lainkaan mun pointtia aiemmin? Turha meidän tästä mitään 3. maailmansotaa on lähteä synnyttämään. Mä en kirjoittanut tänne tapellakseni. Ja mulle sopii että tää ketju vaikka lopetetaan tähän. OK? Nää uskonketjut muuten kummasti AINA menee tähän riitaan. Harmi. Mutta oikeesti, mä toivon sulle kaikkea hyvää. Kuin myös sun lapsille ja perheellesi. Aurinkoisia syyspäiviä :heart:

Ei. Mutta Jumala johon uskon, on luonut kaiken. Tajusitko nyt lainkaan mun pointtia aiemmin? Turha meidän tästä mitään 3. maailmansotaa on lähteä synnyttämään. Mä en kirjoittanut tänne tapellakseni. Ja mulle sopii että tää ketju vaikka lopetetaan tähän. OK? Nää uskonketjut muuten kummasti AINA menee tähän riitaan. Harmi. Mutta oikeesti, mä toivon sulle kaikkea hyvää. Kuin myös sun lapsille ja perheellesi. Aurinkoisia syyspäiviä :heart:

Miksi sitten edes aloitat tällaisen keskustelun jos et halua keskustella asiasta eri mieltä olevien kanssa?! :D

Miks vedit herneet nenään ku kerron mitä muut uskovaaset on sanonu tai kirjoottanu? :whistle: Sun alootus ny vain on just sellaanen, että kaikkien pitääs uskoa. Kaikkien pitääs muka löytää usko. Miksi?

Olenko kirjoittanut että kaikkien pitää löytää usko :O??? Missä niin lukee, vai luetko nyt rivien välejä? Mitä se muhun liittyy mitä muut uskovat on kirjoittaneet? Ja suoraan kysymykseen sit suora vastaus. On olemassa taivas ja helvetti. Ja jos ei halua ikuisuutta siellä helvetissä viettää, kannattaa valita Jeesus. Näin nätisti sanottuna :D

Aina näitä samoja vääntöjä:headwall:

Kuka muuten on luvannut pelkästään helpon elämän?Ei se' että on uskossa, tarkota ettei olisi vastoinkäymisiä, vaan niitäkin on Raamatussa luvattu. On myös olemassa "vääriä seurakuntia " keskuudessamme. Siellä missä ei ole Jumalan Pyhä Henki läsnä, ei voi "puu hedelmää kantaa"

Olet jo 3. tänään täällä näkynyt mustan nikin omaava uskovainen, josta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. Mukava nähdä suakin. :)

Juu, samat asiat toistuu näissä väännöissä. Nyt on pakko itsellä ottaa lomaa vääntämisestä kun ei aika riitä. Mutta kai sitä jossain vaiheessa tulee näistä taas turistua.

Kuka tässä on riitaa haastanu? Mä vain kerroon olevani sun kans eri mieltä, mutta eihän se sulle käy. Mä annan sun uskoa, mutta sä et kyllä yhdenkää tämän ketjun viestin perusteella vaikuta ihmiseltä joka antaa muiden olla uskomatta.

On mullaki elämäs ihania asioota joista mä nautin, mutta en mä oleta että kaikki nauttii ja tyrkytä niitä asioota muille. Mä keskityn siihen, että mä itte nautin. Jos joku muu huomaa samat asiat, niin mahtavaa, mutta jos ei huomaa niin ei se oo mikää menetys kellekää.

[QUOTE="Uskis";26996905]Olet jo 3. tänään täällä näkynyt mustan nikin omaava uskovainen, josta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. Mukava nähdä suakin. :)

Juu, samat asiat toistuu näissä väännöissä. Nyt on pakko itsellä ottaa lomaa vääntämisestä kun ei aika riitä. Mutta kai sitä jossain vaiheessa tulee näistä taas turistua.[/QUOTE]

Kiitos :heart: Arvaat varmaan, miksi ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään? Pitää olla aika hyvässä kuosissa, että jaksaa täällä otella. Tai sitten oikeesti täynnä rakkautta, ja varmaan en ole sitä viime aikoina ollut. Nyrkkejä sataa joka suunnalta. Mutta sullekin kaikkea hyvää, ihana kun täällä on uskovia :heart:. Onko muuten äiti 44 (vai 45 se nyt jo on?) ollut täällä enää?

Olenko kirjoittanut että kaikkien pitää löytää usko :O??? Missä niin lukee, vai luetko nyt rivien välejä? Mitä se muhun liittyy mitä muut uskovat on kirjoittaneet? Ja suoraan kysymykseen sit suora vastaus. On olemassa taivas ja helvetti. Ja jos ei halua ikuisuutta siellä helvetissä viettää, kannattaa valita Jeesus. Näin nätisti sanottuna :D

Mä en usko taivaaseen ja helvettiin, että se siitä mun osalta. :)

Jumala kutsuu jokaista meitä. Kumpa vain jokainen ymmärtäisi, miten paljon Jeesus on tehnyt puolestamme.

Oonko mä muka ainoa jonka mielestä nämä on just sitä ymmärtämättömyyttä niitä kohtaan jotka ei usko? Sitä, että ei tajuta ettei kaikkia tosiaankaa kiinnosta mitkää Jumalan kutsut yms. koska ei vain usko niihin.

Mutta tämähän on riitelyä, että on eri mieltä. Mä en kyllä tajunnu riiteleväni.

Kiitos :heart: Arvaat varmaan, miksi ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään? Pitää olla aika hyvässä kuosissa, että jaksaa täällä otella. Tai sitten oikeesti täynnä rakkautta, ja varmaan en ole sitä viime aikoina ollut. Nyrkkejä sataa joka suunnalta. Mutta sullekin kaikkea hyvää, ihana kun täällä on uskovia :heart:. Onko muuten äiti 44 (vai 45 se nyt jo on?) ollut täällä enää?

Jaa-a, en hänestä tiedä mitään. On voinu ehkä harmailla jossain vaiheessa, mutta ei samalla harmailunikillä.

Ok, luovutan. Voitit. Onneksi olkoon. Palataan taas sit kun jaksaa vääntää. Nyt ei jaksa. Lähden lenkille ihanan ystävän kans nauttimaan kauniista syyspäivästä.

Tässä sen huomaa! Kun tuli puhe Saatanasta ja siitä, että uskis ei olekaan Jumalan asialla, hän pakenee. Varma merkki sielunvihollisen lähettämästä eksyttäjästä! Näin nimimerkki "Uskis" opetti toisessa ketjussa, ja uskottava se on.

Yhteistyössä