Mahtavaa lukea juttuja, miten ihmiset on löytäneet Jeesuksen :)!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos Jumala on olemassa, kuten väität niin miksi hän antaa vanhoillislestadiolaisten kiusata omansa itsemurhan partaalle? Sellainen Jumala ei ole hyvä eikä arvoa ansaitseva.

[QUOTE="mä";26996545]Jos Jumala on olemassa, kuten väität niin miksi hän antaa vanhoillislestadiolaisten kiusata omansa itsemurhan partaalle? Sellainen Jumala ei ole hyvä eikä arvoa ansaitseva.[/QUOTE] Aina näitä samoja vääntöjä:headwall:

Kuka muuten on luvannut pelkästään helpon elämän?Ei se' että on uskossa, tarkota ettei olisi vastoinkäymisiä, vaan niitäkin on Raamatussa luvattu. On myös olemassa "vääriä seurakuntia " keskuudessamme. Siellä missä ei ole Jumalan Pyhä Henki läsnä, ei voi "puu hedelmää kantaa"

Aina näitä samoja vääntöjä:headwall:

Kuka muuten on luvannut pelkästään helpon elämän?Ei se' että on uskossa, tarkota ettei olisi vastoinkäymisiä, vaan niitäkin on Raamatussa luvattu. On myös olemassa "vääriä seurakuntia " keskuudessamme. Siellä missä ei ole Jumalan Pyhä Henki läsnä, ei voi "puu hedelmää kantaa"

Arvatenkin se "oikea seurakunta" on se, johon itse kuulut? Aivan kuten kaikkien muidenkin mielestä.

Jeesus tietää missä mä asun. Kerroin sille kadunnumeron ja että haluun että se tulis käymään tai lähettäs jengiä tänne, mut ei oo ketään näkyny!

[QUOTE="vieras";26996596]Arvatenkin se "oikea seurakunta" on se, johon itse kuulut? Aivan kuten kaikkien muidenkin mielestä.[/QUOTE]
Eipäs olekkaan näin, vaan johan sekin sanotaan Raamatussa että on useampia seurakuntia. Mutta kun perustetaan koko ajan uusia, ja pappeina toimii ateistejakin, niin kuinka sellainen seurakunta voi hyvin?

Kuinka sokea voi taluttaa sokeaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Julma-äiti;26996597:
Jeesus tietää missä mä asun. Kerroin sille kadunnumeron ja että haluun että se tulis käymään tai lähettäs jengiä tänne, mut ei oo ketään näkyny!

Luuletko että Jumala on jonkinlainen marionetti tms? Ei muuten ole, vaan Kaikkivaltias ja Pyhä Jumala. Sä et voi Jumalaa käskeä, pyytää kyllä voit ja sen jälkeen nöyrästi odottaa, miten Jumala katsoo parhaimmaksi toimia. Miksi olet sitä jengiä sinne pyytänyt? CVoisitko lähteä itse srk:aan?

[QUOTE="vieras";26996607]Minä en pelkää kuolemaa enkä kaipaa ikuista elämää kenenkään seurassa.[/QUOTE]

Ikuisuus on olemassa, kaipasit sitä tai et. Ihminen on iänkaikkisuusolento, joka on luotu elämään Jumalan yhteydessä.

[QUOTE="vieras";26996596]Arvatenkin se "oikea seurakunta" on se, johon itse kuulut? Aivan kuten kaikkien muidenkin mielestä.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat? Raamatun mukaan oikea srk on se, jossa tunnustetaan Jeesuksen jumalisuus ja syntien anteeksisaaminen Hänen ristinkuolemansa kautta. Tätä itsekin noudatan. Ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa srk:aa.

Et viittis heittää vinkkiä mistä sen Jessen vois löytää? Ei oo vastaan kävelly mutta pakko sanoa että en mä panis pahakseni olla niin typerän onnellinen ja rauhallinen ja luottavainen elämään kuin monet uskis-tutut että ihan vois tulla munki elämään...

Toistaiseksi olen sitä mieltä, että Jumalaa ei ole kun en ole nähny!

Onneksi ei ole uskovaisia tuttavapiirissä. Mitä älykkäämpää porukkaa, sitä vähemmän uskiksia. Mutta aina sitä joku fiksukin voi hairahtua uskon tielle. No, parempi se kuin huumeet - paitsi että huumeisiin auttaa vierotus paremmin.

Mun puolesta saa uskoa jos haluaa, mutta mä en ymmärrä miks mun pitääs haluta tuota samaa ja mistä mä muka jään paitti. Koska mä en usko niin mulle on aivan sama jotkut ikuiset elämät, taivas jne. Mä en tykkää siitä, että mulle väitetään etten mä tajua mistä jää paitti vain sen takia, että en oo uskos.

Mä annan toisten uskoa niin miksi mun ei anneta olla uskomatta?

Mun puolesta saa uskoa jos haluaa, mutta mä en ymmärrä miks mun pitääs haluta tuota samaa ja mistä mä muka jään paitti. Koska mä en usko niin mulle on aivan sama jotkut ikuiset elämät, taivas jne. Mä en tykkää siitä, että mulle väitetään etten mä tajua mistä jää paitti vain sen takia, että en oo uskos.

Mä annan toisten uskoa niin miksi mun ei anneta olla uskomatta?

Kuka sun ei anna olla uskomatta ;)?

Yhteistyössä