Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;26996542:pläääplöööplyyypläääh
Aina näitä samoja vääntöjä:headwall:
Kuka muuten on luvannut pelkästään helpon elämän?Ei se' että on uskossa, tarkota ettei olisi vastoinkäymisiä, vaan niitäkin on Raamatussa luvattu. On myös olemassa "vääriä seurakuntia " keskuudessamme. Siellä missä ei ole Jumalan Pyhä Henki läsnä, ei voi "puu hedelmää kantaa"
Hienoa. Jumala kutsuu jokaista meitä. Kumpa vain jokainen ymmärtäisi, miten paljon Jeesus on tehnyt puolestamme. Että saisimme elää aina ja ikuisesti Jumalan yhteydessä :heart:
Kuka muuten on luvannut pelkästään helpon elämän?Ei se' että on uskossa, tarkota ettei olisi vastoinkäymisiä, vaan niitäkin on Raamatussa luvattu. On myös olemassa "vääriä seurakuntia " keskuudessamme. Siellä missä ei ole Jumalan Pyhä Henki läsnä, ei voi "puu hedelmää kantaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Julma-äiti;26996597:Jeesus tietää missä mä asun. Kerroin sille kadunnumeron ja että haluun että se tulis käymään tai lähettäs jengiä tänne, mut ei oo ketään näkyny!
Alkuperäinen kirjoittaja Julma-äiti;26996597:Jeesus tietää missä mä asun. Kerroin sille kadunnumeron ja että haluun että se tulis käymään tai lähettäs jengiä tänne, mut ei oo ketään näkyny!
Ikuisuus on olemassa, kaipasit sitä tai et. Ihminen on iänkaikkisuusolento, joka on luotu elämään Jumalan yhteydessä.
Mun puolesta saa uskoa jos haluaa, mutta mä en ymmärrä miks mun pitääs haluta tuota samaa ja mistä mä muka jään paitti. Koska mä en usko niin mulle on aivan sama jotkut ikuiset elämät, taivas jne. Mä en tykkää siitä, että mulle väitetään etten mä tajua mistä jää paitti vain sen takia, että en oo uskos.
Mä annan toisten uskoa niin miksi mun ei anneta olla uskomatta?
Mun mielestä taas ei oo olemas mitää ikuisuutta. Ihminen kuolee ja laitetaan mullan alle tai tuhkataan ja se siitä.