[QUOTE="Uskis";26997034]Älä viitsi provota.
Uskis eli ap on Jumalan asialla, mutta se, että lähtee keskustelemaan uskonasioista vaatii hurjasti aikaa. Oliko tylsä ja arkipäiväinen selitys, olisitko halunnut että syy vetäytymiselle olisi jokin mahdollisimman dramaattinen? Jokainen hiljainen hetki ketjussa kun tuntuu olevan sulle varma merkki siitä, että nyt, nyt, nyt tuli niin paha kyssäri että se uskova meni sanattomaksi.
Itse tykkään keskustella näistä asioista mutta sitä ei voi tehdä loputtomiin, kun on perhettä ympärillä ja töissäkin on hyvä käydä...lisäksi tätä konetta haluavat käyttää muutkin perheestä kuin minä.
Muita syitä hiljaisuudelle? En halua aina olla äänessä. Ja jos jotain asiaa on just käsitelty ja varsinkin samassa ketjussa, niin ei kaikkea viitsi moneen kertaan toistaa.[/QUOTE]
Aika sopivasti vaan sattui tuo, että heti kun mainitsin ap:n olevan eksyttäjä ja Saatanan asialla, hän katosi.. Lisäksi ei vastannut, kun kysyin kenen asialla liikkuu..minusta aika selvät merkit ilmassa. Itse sanoit toisessa ketjussa, että näin tapahtuu, kun kohtaa jonkun sielunvihollisen kätyrin.