Mamut menee hissillä 1. -kerroksen välit MIKSI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilmainen pyöräteline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28567525]Sivistyneesti persulainen pelastaa nolotilanteensa. Niin tyypillistä[/QUOTE]

Sivistyneesti taas suvaitsevainen kiistää Somalian alhaisen kehitystason ja väittää kaikkien Suomeen tulevien somaleiden olevan aivokirurgeja tms, jotka eivät vaan saa töitä koska suomalaisten rasismi.

Tuota samaa olen joskus ihmetellyt ihan suomalaisissa ja ruotsalaisissakin, erona vaan se että suomalaiset ovat olleet röyhkeämpiä. Esim laivalla kun odottaa hissiä pyörätuolin tai rattaiden kanssa niin tervejalkaisilta vaikuttavia (eihän sitä tietty koskaan tiedä) tyyppejä tulee etuilemaan päästäkseen kulkemaan sillä yhden kerrosvälin...

Toisaalta nyt kun on reilut 8v kulkenut rattaiden tai pyörätuolin kanssa sitä on alkanut itsekin unohtaa että yksin kulkiessa voisi käyttää niitä rappusiakin. :D Ei ole kerta eikä kaksi kun olen tullut sisälle yhtäaikaa naapurin (asutaan kaksi kerrosta maatasosta ylös) 60+ ikäisen miehen kanssa ja automaattisesti olen suunnannut hissille hänen mennessä portaille...

Ja aattele ap, tää on omistustalo jossa asuu meikäläisiä. Tuola 4.ja 5. kerroksen väkeä kulkee hissillä kerrosväliä :O Ei niillekään raukoille oo kukaa saarnannu hyötyliikunnasta ja siitä että portaita saa käyttää. Ehkä ne teijän mamut ja noi valkoset tuntee toisensa.

[QUOTE="vieras";28567525]Sivistyneesti persulainen pelastaa nolotilanteensa. Niin tyypillistä[/QUOTE]

Mä ihmettelen suuresti näitä maahanmuuttajia arvostelevia persuja (tai sitten vaikka meidän omaa palstapersuja) siinä, että he tosiaankin näillä kommenteillaan osoittavat oman tyhmyytensä ja sivistymättömyytensä ja sitten vielä kehtaavat kutsua joitakin maahanmuuttajia apinoiksi :D

Palstapersu ei noista sähkövalojen puuttumisesta mölytessään varmaan tiedä, että Somaliassa on ihan yliopistotason koulutusta, kuten monessa muussakin maassa.

Vai onko korkeakoulutus palstapersulle täysin vieras instituutio? :)

Meidän kauppakeskuksessa on sellainen pikkuhissi, johon ei mahdu kuin yhdet rattaat ja pari ihmistä niiden sivulle. Todella usein hissiin tunkee (valkonaamaista) nuorisoa, jotka voisivat mennä myös liukuportaita sinne kakkoskerrokseen. Niden takia mä en mahdu vaunujen kanssa kyytiin, vaan pitää odotella. Ihan tervejalkaisilta vaikuttavat :xmas:

Meillä juuri eilen yksi nuori tummaihoinen tyttö tunki hissiin, vaikka se oli jo täynnä (meillä pieni hissi, siellä olin minä + vauva vaunuineen). Yhden kerroksenvälin meni, jäin suu auki tuijottamaan perään. :o Alakerroksesta tuli kyytiin tummaihoisia aikuisia ja koska jäin pukemaan vauvaa, kuulin että nämäkin menivät yhden kerroksen.

Ehkäpä tuossa osasyy sille, miksi somalinaiset etenkin ovat jättiläismäisiä.

[QUOTE="Näin on";28568950]Palstapersu ei noista sähkövalojen puuttumisesta mölytessään varmaan tiedä, että Somaliassa on ihan yliopistotason koulutusta, kuten monessa muussakin maassa.[/QUOTE]

Näin on. Rasistinen ja muukalaisvihamielinen maahanmuuttovirasto valehtelee väittäessään, että 85-90% prosenttia Suomeen saapuvista aikuisista somaleista olisi luku- ja kirjoitustaidottomia.

Todellisuudessa Somalia on kehittynyt jälkiteollinen yhteiskunta, jossa vallitsee suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon kulttuuri. Maassa esiintyneet ongelmat ovat länsimaisten imperialistien syytä, joita vastaan mm. rauhan ja suvaitsevaisuuden uskontoa kannattava al-Shabab-järjestö onneksi pyrkii taistelemaan.

[QUOTE="vierailija";28569068]Näin on. Rasistinen ja muukalaisvihamielinen maahanmuuttovirasto valehtelee väittäessään, että 85-90% prosenttia Suomeen saapuvista aikuisista somaleista olisi luku- ja kirjoitustaidottomia.

Todellisuudessa Somalia on kehittynyt jälkiteollinen yhteiskunta, jossa vallitsee suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon kulttuuri. Maassa esiintyneet ongelmat ovat länsimaisten imperialistien syytä, joita vastaan mm. rauhan ja suvaitsevaisuuden uskontoa kannattava al-Shabab-järjestö onneksi pyrkii taistelemaan.[/QUOTE]

Jos kertoo osaavansa lukea voi joku vaikka tarjota töitä...

Yhteistyössä