moikkis
Tässä Miki sylissä kirjottelen. Ollaan lähdössä tänään mummulle ja papalle yöksi koko pikkuinen perhe. Sinne tulee mun sisko ja sen mieskin. En varmaan saa Mikiä itselleni ollenkaan. Vain syöttöjen ajaks. Ne on niin kovia hoitamaan. Siinä tulee ihan toimeton olo...hih!
Kivasti on Mindimandi teilläkin toi rytmi tullut. Toivottavasti pian paranette. Mikin isällä on nyt tullut kanssa jotain flunssan tynkää. Toivon ettei meihin tartu! Mulla on Mindimandi välillä kans ihan "lörpöt" tissit. Miki vetää ne ihan tyhjiks. Ajattelin myös yhdessä vaiheessa jos ei maitoa tule kunolla. Kyllä sitä kuitenkin tuli ihan hyvin, kun poika oli ihan kylläinen. Neuvolatäti sanoi mulle, että kyllä se vauva ilmottaa, jos ei tarpeeksi saa. Mullakaan ei aina ole ihan niin super täydet. Eikä tartte aina pumppailla. Alkaa tasoittumaan vauvan syönnin mukaan. Jos nyt näyttää siltä, ettei maitoa tule tarpeeksi, niin pumppaa syönnin jälkeen molemmista rinnoista. Pitäis alkaa maidon tuonnin lisääntyminen. Näin mulle kerrottiin. Mä meinaan kanssa täysimettää siihen 6kk asti.
Aika on kulunu hirveen nopeesti. Vauvat kasvaa kovaa vauhtia

Muistan niin hyvin ensimmäisen kukauden, kuinka me öitä valvottiin Mikin kanssa ja sen miten sitä maitoa tuli ihan liikaa. Itkettikin välillä se. Yölläkin täytyi mennä suihkuun rintoja lämmittämään. Kävin siellä pumppaamassa. Välillä nousi pientä kuumetta. Sanoinkin miehelleni, että jos tää maidon tuolo oils normaalia, niin sitten olis kaikki hyvin. Nyt on niin ihanaa, kun ei oo tissitkään kipeät ja ei tartte pumppailla. Oliks muilla ongelmia ylituotannon kansa?
Meidän piti mennä keskiviikkona kertomaan vauvanhoitotunnille neuvolaan meidän arjesta. Menimme sitten paikan päälle ja olimme vain neuvolatädin kanssa siellä. Sinne piti tulla 3 pariskuntaa. Eipä niitä siellä sitten näkyny

kurjaa. Olin meinaan miettinyt paljon kerrottavaa. Liekkö menneet synnyttämään,tai pakkanen tais olla liian kova. No ei se niin haitannut. Jutskailtiin niitä ja näitä neuvolaädin kanssa.
Ollaan menossa maaliskuun 17pv vauvauintiin. KIVAA! Voi ku päästäis jo! Onko muut menossa uimaan vauvelin kanssa. Mä odotan sitä ihan innolla!
hyvää viikonlopun jatkoa kaikille
Terv. Hansu ja Miki
ps. Sorry kirjotusvirheet...