N
Nel.
Vieras
Neuvolareissu meni kivasti. Tyttö painoi jo 4180g, syntyessä 3422g, joten hyvin kasvanut. Minä itse sen sijaan saavuttanut jo lähtöpainon, mikä huono juttu. Pyrin syömään normaalisti, mutta pitäis enemmän, ja toivois ruokalähetyksiä oven taakse, ja sitä rauhaa syödä. Nytkin söin tyttö kantoliinassa. Herkut sen sijaan ei sovi mun mahalle. Ilmavaivoja pitää välttää jo vauvankin takia....
Mies tosiaan oli isyyslomalla, nyt töissä ja esikoinen osittain päiväkodissa. Tavallaan rennompaa näin.
Joulu on jo liian lähellä..... lunta kyllä toivois tähän pimeyteen, vaikka toisaalta onhan liikkuminen ulkona helpompaa näin. Vielä ei ole päivittäin saatu aikaiseksi lähteä ulos. Aamupäivästä nukutaan pitkään, kun yö mennyt pätkissä.
Tsemppiä kaikille vauva-arkeen!
Nel.
Mies tosiaan oli isyyslomalla, nyt töissä ja esikoinen osittain päiväkodissa. Tavallaan rennompaa näin.
Joulu on jo liian lähellä..... lunta kyllä toivois tähän pimeyteen, vaikka toisaalta onhan liikkuminen ulkona helpompaa näin. Vielä ei ole päivittäin saatu aikaiseksi lähteä ulos. Aamupäivästä nukutaan pitkään, kun yö mennyt pätkissä.
Tsemppiä kaikille vauva-arkeen!
Nel.