Niin, polttarit on polttarit ja jotenkin tuntuu oudolta, että mies joka ennen porukassa on juonut ykskaks itse päättää, että juuri tässä juhlassa en juo.
Alkoholista muutenkin, olen sitä mieltä, että jos se ei ole ongelma, sitä ei tarvitse rajoittaa. Jos se taas ON ongelma, ni sitte totaalistop.
Ymmärrän, jos jotain raskaanaolevaa potuttaa, kun toinen ryypiskelee esim jatkuvasti ja hilluu baareissa, tai hekumoi saunakaljan äärellä päivittäin. Siinä tulee mukaan jo miehenkin puolelta huomaavaisuus, eli huomioidaan puoliso ja vähennetään. Se taas, jos nainen ei voi omissa polttareissa juoda, se taas on toisen "rankaisemista" ettei anna juoda. Millälailla se olisi minulta pois jos miehen polttareissa juo? Enhän mä ole sitä näkemässä? Vaikka joutuisin itse olemaan selvinpäin.
Varmaan ohjelmassa annettiin kärjistetty kuva, ja minun silmääni bestman vaikutti pöljältä kaveriaan kohtaan kun puhui tuollaisia, mutta silti.. Vähän oudot kuviot. Ehkä se on se ikä? Ehkä minä olen liian vanha enkä kateellinen miehelleni, vaikka saakin välillä saunakaljaa ja minä en.