Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi kurjaa... :'( mutta mitä sä meinaat nyt tehdä sille? Meinasitko säästää sen kilven kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi kurjaa... :'( mutta mitä sä meinaat nyt tehdä sille? Meinasitko säästää sen kilven kuitenkin?
En ole vielä ehtinyt miettiä. Huomattiin vasta hetki sitten, että se on kuollut.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minkäs ikäisiks nuo elää?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minkäs ikäisiks nuo elää?
Voi elää vaikka satavuotiaaksi, tosi vanhaksi elävät yleensä.
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:Millasia noi kilpparit on lemmikkeinä?
Alkuperäinen kirjoittaja olava:kui huomasti että oli nukkunut pois? mä hautaisin pienen pihalle keväämmällä, tai lähettäisin (mikä sen nimi nyt oli) sinne mis valmistuu eläinlääkäriks tai eläintieteelliseen museoon.
kilpikonnat voi elää reippaasti yli 50 vuotiaiksi jos hoito on kunnossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minkäs ikäisiks nuo elää?
Voi elää vaikka satavuotiaaksi, tosi vanhaksi elävät yleensä.
mä kans mietin että nuorenahan tuo on sitte kuollu
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Huono hoito kun kuoli jo nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:hö... :hug: sori nyt kun kyselen... itse herpetologiasta kiinnostuneena... onko konna kuoressa vai ei? Kyllähän sen huomaa kun se tosiaan on poissa, itsellä ollu kilpikonniakin, niin kyllä sen huomaa. Jos se oli aikuinen jo teille tullessaan, niin se saatttoi hyvin olla jo vaikka kuinka vanha![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Voi kuinka ikävääAiotteko ottaa uutta kilpparia?
Mulla on tunisiankilpikonna, noin 6 v. nyt. Tehtiin säätiöö perustaa kilpparille kun se voi elää meitä kauemman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kilppari-Kalle:Joskus konnakin vaan kuolee, esim sairastuu. Ei siinä aina takana ole huono hoito. Tekisi mieleni laittaa tähän muutama esimerkki 'huonosta hoidosta' mihin on ihmistaimi kuollut, mutta empä viitsi tahdä riitaketjua tästäkin. Elämään kuuluu myös kuoleminen, niin se vaan on.
Tsemppiä ap:lle!