Meidän perhe vaan riitelee:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahamieli

Vieras
Huoh.... Tuntuu et tästä oravanpyörästä ei tule loppua ikinä:( Aamulla kun silmänsä avaa, niin jo on pojat tappelemassa keskenään. Siitä se pvä. sit lähtee tappelulla, ja kaikki heti aamusta jo hermoina ja kiukkusia.... Koko pvä. sitten meneekin komentaessa noita lapsia, lähinnä esikoista jolla adhd. Sitten kun hermot itellä alkaa olemaan lopussa, niin alkaa tappelu miehen kans:(
Mä sanon et jo spoisin tän tiennyt 8v. sitten mitä tää elämää on, lapsia en varmaan ois tehnyt yhtäkään... Kamalaa miten ihminen muuttuu ihan eriksi lasten jälkeen. Ainakin MÄ olen:(
Kolmatta täs viel odotan, joka on haluttu ja toivottu! En vain haluisi riidellä kokoajan:(:( Ressatakaan en saisi kun raskaana olen, mut minkäs teet??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:( Yritä rauhoittua.

Helpommin sanottu kuin tehty:( Oikeesti olen niin kade niille perheille, missä eletään suht rauhallisesti, "normaalia" elämää. Toki riidat kuluu elämään, mut EI tällanen jatkuva ja ahdistava riitely. Ja sen tiedän et tää ei lopu helpolla, johtuen adhd pojasta:( ja tiedän et kamalaa sanoa näin, mut poika on suurin syy tähän jatkuvaan tappeluun ja pahaanoloon....

Miksi teette vielä uuden lapsen joka taatusti tuo lisää stressiä ja riitaa perheeseenne? Väsymys ja työmäärän lisääntyminen kiristävät hermoja entisestään, ei uuden lapsen tekeminen ole ratkaisu perheen sisäisiin ongelmiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Miksi teette vielä uuden lapsen joka taatusti tuo lisää stressiä ja riitaa perheeseenne? Väsymys ja työmäärän lisääntyminen kiristävät hermoja entisestään, ei uuden lapsen tekeminen ole ratkaisu perheen sisäisiin ongelmiin!

Siksi kun halusimme vielä yhden!! Tiedän että tuo lisää stressiä jne.... Ei sitä lasta nyt tähän maailmaan sen takia haluttu että ratkaisi perheemme ongelmat!! Pakko saada purettua tuntojaan jonnekin joskus! SORI!!!!

Ap, älä välitä :hug: En mä muuta osaa neuvoa, kuin että koitat jotenkin itse rauhoittua ja samalla rauhoittaa ympäristöä.. Tai jos ei pysty ja tappelu on hirveää, niin miten olisi vaikka perheneuvola?

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Ja vielä kun kerrot että jos olisit tiennyt millaista on et olisi tehnyt lapsia - millä järjellä ja logiikalla olet taas raskaana?!

Pakko vastata tähänkin... Sitähän ei tosiaan voi tietää millaisia lapsia saa.... Toset saa ns. helppoja ja toiset ei... Tykkään siis lapsista!! Siitä ei ole kyse. Harmittaa vaan niin vietävästi et miksi meille tavallaan kävi näin?? Lapset hoidetaan ja ajankanssa varmaan helpottaa.. Mutta siis juuri NYT tuntuu tosi pahalta... Vaikuttaa asiaan varmasti tämä minun raskauteni, että tuntuu kaikki pahemmalta...

Yhteistyössä