Meillä oli kamala riita eilen miehen kaa:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Koko matka kun menttiin kotiin mä huusin hänelle kaikki mitä mä hänestä ajattelen ja että laiska hän on,että asutaan jo vuos talossa ja mitään ei ole valmis ja plaplapla.No,mies sitten totesi,että joo,aloitan huomenna ihan kunnolla tehdä kaikki ja että joo olet oikessa,nytkin hän on puhelimessa tilaa kivejä pihalle ja sen jälkeen menee ostamaan muita tarvikeita.
Niin,kyllä mä ymmärrän ettei täällä paljon muuta jäänyt mitä pitää tehdä ja ei ollut niin sanotusti kiirettä,mutta kuitenkin jos ajattella niin vuos jo asutaan täällä ja kauhetta kun semmoset pienetkin hommat kun listat,keittiö,kaiteet ei ole valmiina,listat jo saa päivässä laita...:kieh:
ei mulla muuta :saint:

Mulla on sellanen periaate et jos on jotain valitettavaa/toisen tekemä ei kelpaa niin sit pitää tehdä itse ja jos ei itse osaa niin sit täytyy pitää se turpa kiinni! Ton takia ei muuten ikinä kannattais muuttaa ennen kuin se talo on ihan täysin valmis koska muuten tollaset pikkujutut jää niin helposti tekemättä, rakennusuupumus iskee..

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:
miks sä et ite tee mitään? :wave:

ai,en mä osaa se on ensiks ja en todellakaan tee miehen hommat,mä osaan vain malata ja koota kalusteet,sekä ei mies edes anna mulle tekemään mitään rakennushommista

no älä sit valita kun et ees yritä auttaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on sellanen periaate et jos on jotain valitettavaa/toisen tekemä ei kelpaa niin sit pitää tehdä itse ja jos ei itse osaa niin sit täytyy pitää se turpa kiinni! Ton takia ei muuten ikinä kannattais muuttaa ennen kuin se talo on ihan täysin valmis koska muuten tollaset pikkujutut jää niin helposti tekemättä, rakennusuupumus iskee..

Savanna ei tee mitään, koska hän on NAINEN, jota miesten kuuluu palvella. Ollaan me suomineidot huonossa asemassa kun ei osata olla Naisia ja passauttaa ja ostattaa lahjoja miehillämme, niin omilla kuin vierailla.

ai,en mä osaa se on ensiks ja en todellakaan tee miehen hommat,mä osaan vain malata ja koota kalusteet,sekä ei mies edes anna mulle tekemään mitään rakennushommista

no älä sit valita kun et ees yritä auttaa :saint:

Valita vai?Hmmm.... kyllä mä täällä asun ja voin valita niin paljon kun haluan,koska täällä mieskin asuu ja se on täysin hänen homma joka pakko hoita,edes lasten takia

sama täällä, miehet tehkööt miesten työt, mun käteen ei sovi vasarat, porakoneet ym. Mä en vaihda edes lamppuja itse

:D

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

sama täällä, miehet tehkööt miesten työt, mun käteen ei sovi vasarat, porakoneet ym. Mä en vaihda edes lamppuja itse

Hoidatteko te sitten kaikki "naisten"työt?

Mä saan jo ahdistuksen, kun en jaksa kaikkia kaappeja siirtää jotka mies jaksaa...

Niin ja oikea asenne sulla =)
sekä onneks mun mies kasvatettu niin että ei edes anna mulle,jopa kun mä itse haluan koota jotain vaikka kalusteita,hän käy mun hermolle että anna mä teen,älä tee,lopetta ja lalala

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
No entäs rouva itse, illat vaan vemppaa peppua, eikä ollenkaan listahommat kiinnosta?

en mä osaa eikä mun kuulu osaa

No mikset palkkaa työmiestä, kun sinulla on hyvät tulotkin?

en mä kenelle maksaa mitään,täällä on mies kenellä on kaksi kättä

sekä onneks mun mies kasvatettu niin että ei edes anna mulle,jopa kun mä itse haluan koota jotain vaikka kalusteita,hän käy mun hermolle että anna mä teen,älä tee,lopetta ja lalala

tuli mieleen mun exä, kerran meni kylppärin lattiakaivo tukkoon kun mies oli töissä, soitin kysyäkseni löytyykö meidän kaapeista ainetta viemärin avaamiseen, mies siihen "älä sinä koske ollenkaan sellaisiin vaarallisiin aineisiin, mä tulen kotiin käymään!" ja tuli kesken työpäivän että pääsin suihkuun. :D

Meillä oli ihan samanlainen riitä eilen :laugh:. Mies on luvannut lastenhuoneen rempan valmiiksi ennen vauvan syntymää (kesken ovat jääneet myös olkkarin listotus, eteisen maalaus tms.). Olen ollut auttamassa kaikessa missä voin, mutta nyt lääkäri kielsi. Lisäksi mä olen hoitanut paikalle sähkömiehen, materiaalit sekä tehnyt suunnitelmat. Meni vaan hermot, kun täällä kaiket päivät ehdin miettimään mitä kaikkea pitää ennen talvea vielä tehdä (pihahommatkin painaa päälle) ja sitten mies tulee töistä eikä tee mitään. AAARRGH! (Siis ymmärrän, että töitten jälkeen on väsynyt, mutta raivostuttaa kun hommat on tekemättä). Pyysin mun äidin jo siivoomaankin tällä viikolla, että miehelle ei jäisi ihan niin paljon hommaa. Tiski- ja pyykkikoneen olen itse yrittänyt hoitaa pakkoleponi ohessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No entäs rouva itse, illat vaan vemppaa peppua, eikä ollenkaan listahommat kiinnosta?

en mä osaa eikä mun kuulu osaa

mites jos tulisi ero kuka hommat hoitaisi?

no en ainakaan usko että ero tulee,kun me molemmat ajattellaan lasten parasta,sekä miestä kukaan muun ei kiinosta eikä mua.Mutta JOS tulee niin siten eikö mä haen miestä jos sopiva löytyy,sekä mulla on paljon miehiä kavereita jotka mulle auta nytkin jo ja milloin vaan

tuli mieleen mun exä, kerran meni kylppärin lattiakaivo tukkoon kun mies oli töissä, soitin kysyäkseni löytyykö meidän kaapeista ainetta viemärin avaamiseen, mies siihen "älä sinä koske ollenkaan sellaisiin vaarallisiin aineisiin, mä tulen kotiin käymään!" ja tuli kesken työpäivän että pääsin suihkuun. :D

Sama munkin mies,myös ne on varallisia aineita ja vaikka mistä huuta mulle tai ei huuta mutta ei anna tehä miten ja vaikka jos juon niin taas sano että viimeinen kerta myrkytät itseä :D mutta se on vaan hyvää asia että joku pitää huolta naisesta

No me ollaan asuttu puoli vuotta asunnossa joka ollaan lattiasta kattoon rempattu, listat yms. viimeistely puuttuu ja oikeestaan parempi niin kun mä haluan jo uusia tapetteja :) Ei tarvitse turhaan repiä listoja edes takasin. Mutta jos mua rupeis tympii tolleen, ni ottaisin kyl ite sahan ja jiirikotelon kätee ja rupeisin laittee listoja paikalleen, kyllä mies varmaan tulisi ottamaan ne multa pois ja jatkais ite, kun ei välttämättä mun työn jälki ole sitä parasta mahdollista :D

Alkuperäinen kirjoittaja N:
Meillä oli ihan samanlainen riitä eilen :laugh:. Mies on luvannut lastenhuoneen rempan valmiiksi ennen vauvan syntymää (kesken ovat jääneet myös olkkarin listotus, eteisen maalaus tms.). Olen ollut auttamassa kaikessa missä voin, mutta nyt lääkäri kielsi. Lisäksi mä olen hoitanut paikalle sähkömiehen, materiaalit sekä tehnyt suunnitelmat. Meni vaan hermot, kun täällä kaiket päivät ehdin miettimään mitä kaikkea pitää ennen talvea vielä tehdä (pihahommatkin painaa päälle) ja sitten mies tulee töistä eikä tee mitään. AAARRGH! (Siis ymmärrän, että töitten jälkeen on väsynyt, mutta raivostuttaa kun hommat on tekemättä). Pyysin mun äidin jo siivoomaankin tällä viikolla, että miehelle ei jäisi ihan niin paljon hommaa. Tiski- ja pyykkikoneen olen itse yrittänyt hoitaa pakkoleponi ohessa ;)

Ymmärrän sua,tiedän miten paljon ärsyttää ja kun me naiset vielä haluamme asua sellaisessa paikassa että kaikki olisi valmis ja kaunista,miehille näköjään ei ole väliä :D

Yhteistyössä