H
huoooooooh
Vieras
Meidän 2v poika on ennen nukkunut yönsä ihan hyvin illasta aamuun ilman mitään huutoja. Jostain joulusta asti hän on saanut jotain helvekon huutoraivareita jokaisen yönä. Ei voi enää nukkua yksin makuuhuoneessa. Vaatii herätessään aina, että minun tai miehen on tultava myös nukkumaan tai samaan huoneeseen. Ja siis joka ilta menee nukkumaan 21 ja herää kirkumaan ja karjumaan ja kiukkuamaan noin klo 23. Ilman mitään syytä. Ei saa ottaa syliin, ei saa silittää, ei saa olla huoneessa ei saa lähteä pois, ei kelpaa siis mikään. Koittaa keksiä syitä miksi pitäisi lähteä alakertaan (meillä siis makuuhuone yläkerrassa) Milloin on pissahätä ja milloin nälkä ja milloin mitäkin. Vaatii vaan "Alakeetaan!" Mutta lopulta tyytyy siihen, että jompu kumpi jää hänen kanssaan huoneeseen.
On muutenkin jotain ihme uniennäkemisiä ja unissapuhumisia ollut joka yö, hyörii ja pyörii öisin ja on levoton. Valvon yöt koska herään jokaiseen tuhahdukseen, mutta ärsyttävintä on tuo raivohuuto johon ei auta mikään!!!!! Kai tämä on joku kausi mutta alkaa olla hermo niin kireällä tuon kirkumisen kanssa kun tosiaan mikään ei ole hätänä hänellä, ellei sitten nää jotain pahoja unia. Onhan näitä tän tapasia kausia ollut ennenkin.... Kai se tästä, oli vaan pakko päästä avautumaan johonkin kun meni taas hermot niin, että sappi kiehuu edelleen vaikka lapsi on jo rauhoittunut. Kamalinta on olla vihainen, vaikka tiedän, ettei lapsi tahallaan minua ärsytä. Tuo 10000 desibelin ääni on vaan niin Raivostuttava!!
On muutenkin jotain ihme uniennäkemisiä ja unissapuhumisia ollut joka yö, hyörii ja pyörii öisin ja on levoton. Valvon yöt koska herään jokaiseen tuhahdukseen, mutta ärsyttävintä on tuo raivohuuto johon ei auta mikään!!!!! Kai tämä on joku kausi mutta alkaa olla hermo niin kireällä tuon kirkumisen kanssa kun tosiaan mikään ei ole hätänä hänellä, ellei sitten nää jotain pahoja unia. Onhan näitä tän tapasia kausia ollut ennenkin.... Kai se tästä, oli vaan pakko päästä avautumaan johonkin kun meni taas hermot niin, että sappi kiehuu edelleen vaikka lapsi on jo rauhoittunut. Kamalinta on olla vihainen, vaikka tiedän, ettei lapsi tahallaan minua ärsytä. Tuo 10000 desibelin ääni on vaan niin Raivostuttava!!