Menetin singstarneitsyyteni viikonloppuna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Että kun se olikin mukavaa kaveriporukassa hoilailtiin. Oli niin mukavaa, että täytyy itsekin se käydä hommaamassa, mutta saakohan sitä tai jotain vastaavaa tuohon meidän Wii:hin. Meillä on se musta Wii.
Meillä kun ei ole DVD -laitetta muuta kuin sellaiset jotka laitetaan autoon. Sitä me ollaan käytetty kun lapset katsoo DVD -levyjä telkusta.
Tietääkö joku sattumoisin sopiiko Singstar Wii:hin?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Saako kysyä mitä lauloitte? Ja nyt en kysy millään pahalla, mutta muistelen että olet aika tiukassa uskonnollisessa ryhmässä mukana. Josko rajoittaa?

No mitä sillon väliä..itse en ole mielestäni tiukkapipo usko tai älä :D
Saattaisit yllättyä jos viettäisit mun kanssa aikaa, mutta ymmärrän jos ajatus tökkii pahemman kerran :xmas:
Lauloin Abbaa ja Sade:tta ja suurlähettiläitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Saako kysyä mitä lauloitte? Ja nyt en kysy millään pahalla, mutta muistelen että olet aika tiukassa uskonnollisessa ryhmässä mukana. Josko rajoittaa?

Saattaisit yllättyä jos viettäisit mun kanssa aikaa, mutta ymmärrän jos ajatus tökkii pahemman kerran :xmas:

Sori, ajattelin siis lähinnä, onko sulla popmusiikki "kielletty" tms. Ja onko gospel-singstaria olemassa :)

Wiille löytyvät ainakin boogie ja We sing, mutta eivät varmaan samaa tasoa. Tietokoneelle taas ultrastar johon saa samoja kipaleita ja on muutenkin singstarin kopio. Lauluja ei tohon kyllä tule suoraan mukaan.

http://sourceforge.net/projects/ultrastar/

Singstar toimii muuten PS kakkosessa, joita saa gamestopista käytettyinä 50 euroon. Uutena saa PS2 slimiä 100 euroon. Kolmosen versioissa saa tosin ostaa kappale kerrallaan singstoresta. Meillä on mm. tuo http://www.youtube.com/watch?v=9GNhdQRbXhc

Sori, ajattelin siis lähinnä, onko sulla popmusiikki "kielletty" tms. Ja onko gospel-singstaria olemassa :)

Juu ei nyt silleen kielletty..mä teen asioita mitkä tuntuu hyvältä ja jos tuntuu jotenkin pahalta jokin niin sitten en tee.
simppeliä. En itse henkilökohtaisesti koe tätä jotenkin "vääränä" mut puhun nyt vain itsestäni.
Joku toinen uskova saattaa kokea sen paheksuttavana ja ei itse haluaisi ja se hänelle suotakoon.

Täh, mikä nyt niin tiukka ryhmä on ettei laulamista hyväksy?

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mullakin on monta Singstar-peliä. Olen ihan koukussa siihen. :D Muuten, sain loistavan idean! Seuraavassa Turun palstatapaamisessa lauletaankin sitten jonkun luona Singstaria. ;)

Joo, mut uskaltaakohan kukaan laulaa ja missäköhän me oltais :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mullakin on monta Singstar-peliä. Olen ihan koukussa siihen. :D Muuten, sain loistavan idean! Seuraavassa Turun palstatapaamisessa lauletaankin sitten jonkun luona Singstaria. ;)

Joo, mut uskaltaakohan kukaan laulaa ja missäköhän me oltais :D

Kyllä mä ainakin uskallan! :D Sitä en tiedä, missä oltais. BootyPepin luona? Täytyy tosin kysyä häneltäkin. :whistle:

Yhteistyössä