Mesestäni poimittua (itse kirjoitin kaverille)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää

Vieras
i don't have any physical contacts with my husband
no, i haven't fought
that is just the truth
he doesn't touch me
or kiss me
or hug me
nothing
but emties his balls into me once a while
that's why my life will be miserable to the end of time
and that's why i'm sad
i want more
but can't have
without breaking my family
and i can't be so selfish
 
Kielitaidottomille luotettava suomennos Googlen kääntäjällä:

Minulla ei ole mitään fyysistä yhteyttä mieheni
Ei, en ole taistelleet
että on vain totuus
Hän ei koske minuun
tai Kiss Me
tai halata minua
ei mitään
mutta emties hänen pallot minuun, kun taas
Siksi minun elämä on kurjaa loppuun aika
ja siksi olen surullinen
haluan lisää
mutta ei voi olla
rikkomatta Perheeni
ja en voi olla niin itsekäs
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mies on itsekäs, niin nainenkin voi sitä olla. Ero taas ei aina ole katasroofi vaan voi todellakin olla paremman alku.

Paremman minulle, mutta huonomman lapsille... :(

Huonompi lapsille on kylläkin onnettomat vanhemmat ja sitä kautta onneton perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mies on itsekäs, niin nainenkin voi sitä olla. Ero taas ei aina ole katasroofi vaan voi todellakin olla paremman alku.

Paremman minulle, mutta huonomman lapsille... :(

Jos jompikumpi vanhempi kärsii, myös lapset kärsivät. ne kyllä aistivat vaikka aikuinen teeskentilisikin kaiken olevan hyvin. Ota ero, ja ole onnellinen-> lapsetkin ovat onnellisempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mies on itsekäs, niin nainenkin voi sitä olla. Ero taas ei aina ole katasroofi vaan voi todellakin olla paremman alku.

Paremman minulle, mutta huonomman lapsille... :(

Huonompi lapsille on kylläkin onnettomat vanhemmat ja sitä kautta onneton perhe.

ihan samaa mieltä. itse olen kaksinkertaisesta eroperheestä ja yh äidin kasvattama. ja voin sanoa että en olis missä nyt olen (ja se on hyvä paikka) jos erot olis jääny tekemättä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mies on itsekäs, niin nainenkin voi sitä olla. Ero taas ei aina ole katasroofi vaan voi todellakin olla paremman alku.

Paremman minulle, mutta huonomman lapsille... :(

Huonompi lapsille on kylläkin onnettomat vanhemmat ja sitä kautta onneton perhe.

Sehän siinä onkin. Me kyllä olemme onnellisia muuten, mutta minä kaipaisin enemmän fyysistä kontaktia. Miehelle on aina riittäny tyylin kerran viikossa pikaisesti saunan jälkeen. Koskaan hän ei ole ollut kova koskettelemaan tai muutenkaan osoittamaan hellyyttä. Muut teot puolestaan kertovat, että hän rakastaa minua.

On tämä vaikeaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No täytyy nostaa kissa pöydälle ja keskustella asioista. Ei kiertelemällä ja kaartelemalla vaan ihan suoraan.

Kokeiltu on ja mies sanoo ymmärtävänsä, Mitään ei kuitenkaan tapahdu ainakaan muutamaa päivää pidemmäksi aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me miehet saatamme joskus kuvitella, että se seksi riittää. Rakastelen kanssasi, siis rakastan sinua.

Ai sä olet mies. Enpä tiennykään aiemmin.

Juu, pelkkä seksi ei useinkaan riitä meille naisille.

En enää yhtään ihmettele, miksi nainen rakastuu naiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, hän saattaa pitää hellimistä akkojen touhuna. Asennemuutosta se vain vaatii ja se onnistunee helpommin ulkopuolisella avulla.

Täytyy koettaa vielä. Ei huvittais kuitenkaan muumioitua alle kolmekymppisenä.
 
Miksiköhän nykyään koko ajan kuulee "en voi erota, en voi olla niin *lisäätähänjokusääliäherättäväsana*, lapset kärsii byhyhyy". Ihan kokemuksesta voin sanoa, että lapsille on parempi, että vanhemmat eroaa, jos avioliitossa on liian isoja ongelmia. Omani esimerkiksi pettivät toisiaan ja olin suunnattoman helpottunut, kun viimein erosivat - samoin myös sisarukseni.

Ja miksi nyt alat valittaa miehen ominaisuuksista, jos olet jo aiemmin tiennyt niiden olevan olemassa? On väärin miestäsi kohtaan, ettet keskustele asiasta hänen kanssaan. Jos tuo on ainoa ongelmanne avioliitossanne, tee asialle jotain - jos rakastat miestäsi niin varmaan haet tarvittaessa apua, jos et niin eroa sitten. Älä kuitenkaan käytä lapsia syynä siihen, ettet eroaisi.
 

Yhteistyössä