Mesestäni poimittua (itse kirjoitin kaverille)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Miksiköhän nykyään koko ajan kuulee "en voi erota, en voi olla niin *lisäätähänjokusääliäherättäväsana*, lapset kärsii byhyhyy". Ihan kokemuksesta voin sanoa, että lapsille on parempi, että vanhemmat eroaa, jos avioliitossa on liian isoja ongelmia. Omani esimerkiksi pettivät toisiaan ja olin suunnattoman helpottunut, kun viimein erosivat - samoin myös sisarukseni.

Ja miksi nyt alat valittaa miehen ominaisuuksista, jos olet jo aiemmin tiennyt niiden olevan olemassa? On väärin miestäsi kohtaan, ettet keskustele asiasta hänen kanssaan. Jos tuo on ainoa ongelmanne avioliitossanne, tee asialle jotain - jos rakastat miestäsi niin varmaan haet tarvittaessa apua, jos et niin eroa sitten. Älä kuitenkaan käytä lapsia syynä siihen, ettet eroaisi.

Jo aiemmin kerroin, että asiasta ollaan keskusteltu moneen kertaan.

Nyt alan valittaa siksi, että asian on alkanut vaivata minua. Ennen ei vaivannut.
 

Yhteistyössä