Olen "haaveillut" raskaudesta, mutta mietityttää kun on raskas työ..
Onko joku ollut metallialalla ja raskaana? Kuinka on mennyt...
Onko joku ollut metallialalla ja raskaana? Kuinka on mennyt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:Riippuu niin paljon raskaudesta. Toiset kykenee raskaus aikana toimimaan ihan normisti, toisilla taas saattaa ottaa mahaan herkästikkin. Ite oon metallialalla ja mulla on onneks nuo raskaudet ollu noita ekaks mainitsemiani. Ja kannattaa tietty jo kysellä mahdollisia apuvälineitä raskaimpiin hommiin jos mietityttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:En ole metallialalla, mutta minulle sanottiin työterveystarkastuksen yhteydessä, että pitäisi joko jäädä heti erityisäitiyslomalle tai pyytää siirtoa toisiin hommin.
Pääsin toimistohommiin sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja histinhits:Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:Riippuu niin paljon raskaudesta. Toiset kykenee raskaus aikana toimimaan ihan normisti, toisilla taas saattaa ottaa mahaan herkästikkin. Ite oon metallialalla ja mulla on onneks nuo raskaudet ollu noita ekaks mainitsemiani. Ja kannattaa tietty jo kysellä mahdollisia apuvälineitä raskaimpiin hommiin jos mietityttää.
pystyitkö olemaan äippälomalle asti töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:Mulla vaan ratkottiin yhdessä aikasemmassa paikassa haalarin kuminauhaa vatsan kasvun mukaanMun täytyy kyllä sanoo että mulla on ollu ihanat pomot ja aina duunikaverit on tarjonnu apua ja rakennellu apuvälineitä. Tän nykyisen duunipaikan palkoilla ollessa en oo ollu raskaana. Harrastuksen oon lopettanu aina raskauksien ajaks, mutta muksuja oon käyny sillonki valmentamassa.