Mie olen pahalla päällä. Pakko saada purkautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Mies ihmettelee että miten täällä on niin sotkuista..... Juu, mun pitäisi varmaan siivota kerran kotona hoidan lapsia.

Mutta, itse oli mukana kun lääkäri kielsi rehkimisen ja käski levätä. Olen raskaana, supistuksia ja uhkaava raskausmyrkytys.

Noh, viikonlopuisin olen tehnyt niin kerran mies on kotona ja hoitaa lapset. ja toivoisin että hoitaa kodinkin.

En siis ole vuodelevossa. Eli pystyn lapset hoitamaan ja perusjärjestystä ylläpitämään.

Mutta jos täällä ei kukaan siivoa yhtään viikonlopun aikana. Ei laita pyykinpesu konetta pyörimään, ei kerää leluja, ei imuroi, ei laita tiskikonetta päälle.
Niin totta helvetissä täällä on sotkuista enkä minä sitten pysty maanantaina siivoamaan kaikkea. Enkä saakkaan.
Helkatti jos ei voi viikonloppuna ja iltaisin pitää sitä järjestystä yhtään yllä niin turha valittaa ja ihmetellä kun emäntä on pahalla päällä.

Juu juu, hoitihan hän lapset. Heräsi aamulla ja oli paljon ulkona että mie sain levättyä. Ja kiitos siitä. Mutta kyllä sitä perussiivoustakin tarttee tehdä.

Mutta elätään sitten kuin kaatopaikalla. Antaa tavaroiden olla lattialla, käytetään likaisi vaatteita ja syödään kertakäyttölautasilta siihen asti että vauva syntyy ja toivun synnytyksestä.

sori, pakko purkautua kun pistää ärsyttämään.

Uskon että ärsyttää. Jos kerta lääkäri on kieltänyt rehkimästä niin et rehki ja miehen on se syytä vaan tajuta eikä mussuttaa jostain siivoamisesta kun vakavammasta asiasta on kyse.

ihan kuin meillä välillä :whistle: meil vaan nuo lapset meinaa junnata vastaan joskus tiskivuoroista ja lelujen keruusta,ne kun ei kuulemma niitä oo levitellyt tai liannut :/ sitä mä sit välillä ääneen ihmetelly et kuka tääl sit päiväl käy kaikki penkomas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja tääl toine:
jota VATUTTAA.. tällä kertaa ei sama asia kuin sinua mutta se että ilmeisesti saan kenkää sen takia että olen raskaana

ei kukaan voi antaa sulle sen takia kenkää.

no kyllä ne vaan voi :(
ei ne sitä syyksi tietenkään laita,onhan noita syitä millä saa laillisesti irtisanottua..

Alkuperäinen kirjoittaja intti:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja tääl toine:
jota VATUTTAA.. tällä kertaa ei sama asia kuin sinua mutta se että ilmeisesti saan kenkää sen takia että olen raskaana

ei kukaan voi antaa sulle sen takia kenkää.

no kyllä ne vaan voi :(
ei ne sitä syyksi tietenkään laita,onhan noita syitä millä saa laillisesti irtisanottua..

voi taivas :o

Uusimmat

Yhteistyössä