Mie taas majottauduin hotelliin...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Miehellä oli tännään aamulla lääkäri kahesti leikatun olkapään takia, siis tarkastus. On taas kipuillu ja vaivannu ja niinpä lääkäri sitte kuvien näkemisen jälkeen päätti kirurgin kans että mies jää sairaalaan ja leikataan kolmannen kerran mahollisimman nopeasti... :/

Ei onneksi ole ehtiny kovin pahaksi kivut ja tulehustila niinku viimeksi että nosti kovan kuumeenki... Kuulema se leikkauksen täydellinen onnistuminen on nyt paremmalla pohjalla mitä viimeksi. Lissää sairaslomaa tiedossa miehelle, ainaki 1kk...

Mie sitte kökötän taas hotellissa sen aikaa mitä mies sairaalassa sisällä, en jaksa tuota väliäkkään ajaa mutko tahon pysyä lähettyvillä ja nähä miehen joka päivä nii monta kertaa ko mahollista.

Oli kivaa ko hoitaja rupes taputteleen minun vattaa ja leperteli vaaville mukavia :D Ja oli vielä sama hoitaja joka oli viimeksikki vuorossa ko mies oli sairaalassa, muisti meät ja kehu ko mulla on vatta kasvanu niin kovasti :D

MIkä maa, mikä valuutta, kaupunki...
Ainakin Tampereella omaisten yhdistys tjms. ylläpitää keskussairaalan lähiställä kerrostalohuoneistoa, jossa omaiset voivat majoittua edullisesti, että ei tarvitse aina hotellissa itseään kipeäksi maksaa. Ainakin takavuosina näin oli.

voi, jaksuja teille. Hiukan vielä aiheen vierestä; minusta on niin mukava lukea sinun kirjotuksia, ko olen ittekki sieltä pohjosesta lähtösin.:) siis kun kirjotat murteella. Puhutko normaalisti h:n päälle?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ainakin Tampereella omaisten yhdistys tjms. ylläpitää keskussairaalan lähiställä kerrostalohuoneistoa, jossa omaiset voivat majoittua edullisesti, että ei tarvitse aina hotellissa itseään kipeäksi maksaa. Ainakin takavuosina näin oli.

No eipä tuolla väliä ole, en mie vararikkoon jouvu vaikka kuukauden täällä makoilisin... :snotty:
Olis täälläki tuo potilashotelli ja ainaki viimeksi mulle tarjottiin mahollisuutta sinne mennä, mut tuntuu mukavemmalta tämä hotelli ko ei tarvi lähteä kummemmin seikkaileen että syömään pääsee ja turvallisempi olo muutenki.

No hei ehkä ap:llä on varaa vaiks muuttais kokonaan hotelliin...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
voi, jaksuja teille. Hiukan vielä aiheen vierestä; minusta on niin mukava lukea sinun kirjotuksia, ko olen ittekki sieltä pohjosesta lähtösin.:) siis kun kirjotat murteella. Puhutko normaalisti h:n päälle?

Juu, mut mie olen yrittäny sitä tekstistä karsia pois, joskus lipsahtaapi vahingossa :D Mutko niin moni valittaa ettei ymmärrä nii parempi kirjottaa ees suunnilleen selvää suomenkieltä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No eipä tuolla väliä ole, en mie vararikkoon jouvu vaikka kuukauden täällä makoilisin... :snotty:

:o kuukausi hotellissa! Eikä tunnu missään. Aika hvyin! Mukaavahan tuollainen toki olisi ja maistuisi mullekin. Ei huolta siivoamisista, eikä edes sängyn petaamisista eikä mistään. Good for you!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Toivottavasti miehesi olkapää tulee nyt sitten kunnolla kuntoon *peukut pystyssä*.

Onko tietoa joutuuko kauan olemaan sairaalassa?

Ainaki viikonlopun yli kumminki. Koska ei ne tienny ees koska leikataan, heti ko tullee sopiva väli, mahollisimman nopeasti että olis parhaat mahollisuudet siihen onnistumiseen.
Ne jo viimeksi sano että kyllä se nyt tullee kuntoon, kakan marjat... |O Ja pitihän sen jo ekan leikkauksen jälkeen olla kunnossa. :xmas:
Kolmas kerta toden sanoo.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja etkö oo lukenu:

Jaa? "etko oo lukenu" - on tosiaan sillä tavalla ole lukenut, snkä seurannut, enkä aktiviinen täällä, että olisin tietoinen sisäpiirijutuista.

Nyt kyllä teit uteliaaksi: JOku lottovoittaja? Kuuluisaa teollisuussukua, pääomasjoittaja...?

Alkuperäinen kirjoittaja etkö oo lukenu:

Jaa? "etko oo lukenu" - on tosiaan sillä tavalla ole lukenut, snkä seurannut, enkä aktiviinen täällä, että olisin tietoinen sisäpiirijutuista.

Nyt kyllä teit uteliaaksi: JOku lottovoittaja? Kuuluisaa teollisuussukua, pääomasjoittaja...?

Aahhhahahahhahahaaa. En ole lottovoittaja. Enkä kuuluisaa sukua. Synnyin kultalusikka sumpissa juu. Avioero oli aika tuottoisa. Lisäksi olen tehny rahaa asuntokaupoilla, vuokraamisella ym... Omaisuutta on. Ei siitä sen enempää...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
sie oot vissiin samassa kylässä ku mie nyt, jos kerran ukkos on leikkaukseen menossa.. paljonko siinä hotellissa maksaa yö? :saint:

Riippuu missä sie olet :D Yli satasen maksaa yö... En kattonu tarkemmin. Viimeksi samassa hotellissa olin ja oli kalliimpaa, liekö sitte kesällä korkeammat hinnat.

Riippuu missä sie olet :D Yli satasen maksaa yö... .

Et sitten sviittiä kuitenkaa ottanu...? :D

Ois varmaan pitäny :laugh:

Pitäisihän sitä sinukin sentään tyylistä kuitenkin pitää huolta. Sulla pääsi vähän ote herpaantumaan hetkeksi, mutta annataan anteeksi, kun on vissiin vähän muut asioat priorisoituna tällä hetkellä....

Riippuu missä sie olet :D Yli satasen maksaa yö... .

Et sitten sviittiä kuitenkaa ottanu...? :D

Ois varmaan pitäny :laugh:

Pitäisihän sitä sinukin sentään tyylistä kuitenkin pitää huolta. Sulla pääsi vähän ote herpaantumaan hetkeksi, mutta annataan anteeksi, kun on vissiin vähän muut asioat priorisoituna tällä hetkellä....

Mistä tyylistä? :xmas: En mie tietääkseni mikkään prinsessa ole... :whistle: Ihan tavallinen tallaaja :snotty:

Yhteistyössä