Mie vaan halusin kaakaota.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Käsi ylös ketä muuta korkeintaan ärsyttää ja säälittää kun aikuinen ihminen on mielestään söpö ja ihana kun puhuu itsestään kun pikkulapsesta joka on vähän sellanen lutunen reppana, kun en mie pittunen tyttönen ees kaakauta saa tehtyä isipisi eikäkö mies miulle kaakaotki tekee kun en minä itte otaa....

:laugh: :wave:

Käsi ylös ketä muuta korkeintaan ärsyttää ja säälittää kun aikuinen ihminen on mielestään söpö ja ihana kun puhuu itsestään kun pikkulapsesta joka on vähän sellanen lutunen reppana, kun en mie pittunen tyttönen ees kaakauta saa tehtyä isipisi eikäkö mies miulle kaakaotki tekee kun en minä itte otaa....

Miusta se on ihanaa :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kyllä tämä minun elo tästä alkaa lähteä taas käyntiin... Viikon ollu tutkittavana ja ihmeteltävänä ja vähän viisaampia ollaan. Tasapaino ei ennää niin pahasti heittele mut tuo silmä vaivaa entiseen malliin, tosin olen oppinu nyt tiettyjä pään asentoja ym millä helpottaa lukemista ja nii eespäin... Syvyysnäköä mulla ei tuossa silmässä ole vissin yhtään :|

Eikä se ainesosa mittää alkoholia ole, tästä möksästä löytyy vaan viskiä ja neki pullot on korkkaamattomia :D Ja mie oon tässä aikojen kuluessa testaillu monet mausteet ja aineet mitä kaapista löytyy mut millään en ole saanu samanmakusta siitä kaakaosta, en tiä sitte, mitä lie laittaaki sinne... :xmas:
Minusta tuo on tyhmää pantata jotain kaakaoreseptiä.

No jospa se sen joskus kertoo, viimeistään kuolinvuoteella meän lapselle. Tiäkkö, sillä on monia ruokareseptejäki mitä se pittää omana tietonansa. :whistle:

eikai myrkytä sua?

Alkuperäinen kirjoittaja kauhupelkääjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kyllä tämä minun elo tästä alkaa lähteä taas käyntiin... Viikon ollu tutkittavana ja ihmeteltävänä ja vähän viisaampia ollaan. Tasapaino ei ennää niin pahasti heittele mut tuo silmä vaivaa entiseen malliin, tosin olen oppinu nyt tiettyjä pään asentoja ym millä helpottaa lukemista ja nii eespäin... Syvyysnäköä mulla ei tuossa silmässä ole vissin yhtään :|

Eikä se ainesosa mittää alkoholia ole, tästä möksästä löytyy vaan viskiä ja neki pullot on korkkaamattomia :D Ja mie oon tässä aikojen kuluessa testaillu monet mausteet ja aineet mitä kaapista löytyy mut millään en ole saanu samanmakusta siitä kaakaosta, en tiä sitte, mitä lie laittaaki sinne... :xmas:
Minusta tuo on tyhmää pantata jotain kaakaoreseptiä.

No jospa se sen joskus kertoo, viimeistään kuolinvuoteella meän lapselle. Tiäkkö, sillä on monia ruokareseptejäki mitä se pittää omana tietonansa. :whistle:

eikai myrkytä sua?

Juuu, ihan varmaan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Se salainen ainesosa on Rakkaus!! :heart: :heart:

aaw.. :heart:
maistuuko appelsiinille? vois olla pomeranssinkuori. :D

Mulla kävi sitruuna mielessä... tai lime. :D Mutta niitä pitäis ehkä erikseen aina ostaa... njääh, mä kannatan edelleen hunajaa, fariinisokeria tai ehkä jotain muuta erikoissokeria? Muscovadosokeria? Raakaruokosokeria (onko ne sama asia?) ? Ehkä tippa siirappia tekee taian?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Se salainen ainesosa on Rakkaus!! :heart: :heart:

aaw.. :heart:
maistuuko appelsiinille? vois olla pomeranssinkuori. :D

Mulla kävi sitruuna mielessä... tai lime. :D Mutta niitä pitäis ehkä erikseen aina ostaa... njääh, mä kannatan edelleen hunajaa, fariinisokeria tai ehkä jotain muuta erikoissokeria? Muscovadosokeria? Raakaruokosokeria (onko ne sama asia?) ? Ehkä tippa siirappia tekee taian?

Sen häätyy olla joku sellanen mauste jota meillä on aina, eikä sen olemassaolo herätä epäilyksiä minussa. Koska vaikka mie olen varmasti kaiken kokkeillu tuolta kaapeista nii en vaan saa selville mitä se ois... :snotty:

MUA!!!!!!

pyydä tekee ihan mahottoman isoa satsia. sangollisen vähintään..ja sen jälkeen tutkit kaapit että mikä purkki on puoliks tyhjä. :p :D

oon niin utelias että jos mun ukko pimittäis niin ottaisin työkseni keksiä mitä se on. :kieh: :saint:

:D Kyllä mie oon mielenterveyteni jo tuhlannu asian selvittelyyn ja tyytyny kohtaloon, mut ei sitä tiä jos joskus vahingossa selviää :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

MUA!!!!!!

Mut titte jot ältyttää nii paineleepi muualle äktyilemmään. Niii. :hug: Tättä maailmatta ei oo pakko ko kuolla :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Miusta se on ihanaa :heart: :heart:

Minusta myös!:) Jos joitakin ärsyttää niin pakkoko näitä ketjuja on avata.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:

MUA!!!!!!

Mut titte jot ältyttää nii paineleepi muualle äktyilemmään. Niii. :hug: Tättä maailmatta ei oo pakko ko kuolla :flower:

:heart: :D

pyydä tekee ihan mahottoman isoa satsia. sangollisen vähintään..ja sen jälkeen tutkit kaapit että mikä purkki on puoliks tyhjä. :p :D

oon niin utelias että jos mun ukko pimittäis niin ottaisin työkseni keksiä mitä se on. :kieh: :saint:

:D Kyllä mie oon mielenterveyteni jo tuhlannu asian selvittelyyn ja tyytyny kohtaloon, mut ei sitä tiä jos joskus vahingossa selviää :snotty:

aika hyvin kyllä tuo sun ukkos tuntee kaapit ku aina kun mun tekee jotain niin se joutuu kysyä että "olin tekemässä sitä ja tätä mutta missä on se ja toi". :laugh: |O

No se meillä on keittiön valtias, mulla oo sinne asiaa ko sotkemmaan :ashamed: Se tekkee meilä ruuat ja kaikki, leivonta on minun hommia mut senki teen miehen valvovan silmän alla :xmas:

*Nostaakäden*

Oijoi, eikö olekkaan samanmielisiä sulle kaveriks... Voi ;( mene jooko jonnein muuhun ketjuun kokeileen jos tärppäis ;) Tai sit voisit pyytää jos sun ukkoskukkos tekis sulle kaakkista, vois tulla parempi mieli. Ai niin mut kun sul ei oo sitä ukkoskukkosta.... HMMMM....Miksiköhän? Pus =)

hassua, että kaikki haluis tietää mikä se aine on..

MÄ olisin vaan ihan tyytyväinen hyvästä kaakaosta,ja antaisin toisen pitää salaisuutensa.. :D

tosin mä en myöskään halua tietää mitä saan lahjaksi jne.. ehkä mä oon vähän erilainen sitte ..

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
:( Hyvä, että miehes kuitenkin teki sulle sitä kaakaota. Eikös hänellä ollutkin joku jännä juju miten sitä kaakaota tekee? =)

Juu, salainen ainesosa. En oo vieläkkään keksiny mikä se on :D Eikä auta ees yrittää kurkkia ko se tekkee kaakaota, se on nii salamyhkänen ettei tehe mittään jos vähänki eppäilee että katon :whistle:

Laittaa kaiketi ihan hippusen vahvaa chilijauhetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:
:( Hyvä, että miehes kuitenkin teki sulle sitä kaakaota. Eikös hänellä ollutkin joku jännä juju miten sitä kaakaota tekee? =)

Juu, salainen ainesosa. En oo vieläkkään keksiny mikä se on :D Eikä auta ees yrittää kurkkia ko se tekkee kaakaota, se on nii salamyhkänen ettei tehe mittään jos vähänki eppäilee että katon :whistle:

Laittaa kaiketi ihan hippusen vahvaa chilijauhetta.

Tämä tuli minulle mieleen myös.

Jos hän laittaa pippuria?

mikä kaakoa olisi hyvää? lihottaako kaakoa ja tuleeko siitä finnejä?mä juon vaan teetä mut kaakoatkin tekis mieli maistaa mut oon muutenki sellanen et kun eka syön jotain hyvää ni sitte tulee morkkis.Onko sellasta ees olemassakaan ku "terveellinen" kaakao?

Yhteistyössä