A
argh
Vieras
Ensin se oli tuossa muutamia viikkoja taaksepäin pakkolomalla-ei kiva koska ei saanu mistään rahaa(liiton rahoja edelleen oottelee...).Noh,mut kun tässä kotona,kotihoidolla oon,niin ehdotin et'oltais jossain voitu käydä kun oli ns.loma.Mut mies sano et'ei kun ei oo rahaa!!!Ymmärsin sen,näinhän asiat oliki....Mut nyt sit se on ollu viikon kesälomalla ja vielä kolme olis edessä.Oon nyt sit ehdotellu kaikenlaisia suht edullisia päivän reissuja tai mentäis mun isovanhempien mökille(ei maksais ku ruuat ja bensat sinne ku ajettais-ei maksais siis yöpyminen).Mut ei kiinnosta!Ehdotin menoa huvipuistoon ja yö vaikka hotellissa,lapsillekin olis elämys ku eivät oo useinkaan hotelleissa saanu yöpyä,mut ei sekään kelpaa miehelle!Äsken sanoin et'katsois netistä millasia päiväristeilyjä olis Tallinnaan jos sielä joku päivä poikettais,ei ees oltais yötä,vaan päiväksi vaan...Mut YLLÄTYS,YLLÄTYS!Eipä jaksanu mies nyt sellasia ruveta ettimään.....ARGH!Mun hermo menee,kai me sit ollaan nää seuraavatkin kolme viikkoa ihan vaan kotona"lomailemassa"!?!Ens kesänä meen töihin,ni sit ei oo mulla lomaa,joten nyt olisin senkin vuoksi halunnu et'jotain tehtäis tai johonki mentäis....Ite rupeen katteleen sit noita reissuja ja lähen yksin!Sit varmaan tulee miehelle hoppu ja haluu mukaan!!!