miehellä suhde parhaan ystäväni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päähajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
soitin miehelleni töihin ja kysyin asiaa suoraan, hän väittää nyt itsekkin panneensa merkille ystävän tungettelun mutta väitti ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa. ei keritty enempää jutella kun töissä. mutta mitäs tästä nyt voi ajatella

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin miehelleni töihin ja kysyin asiaa suoraan, hän väittää nyt itsekkin panneensa merkille ystävän tungettelun mutta väitti ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa. ei keritty enempää jutella kun töissä. mutta mitäs tästä nyt voi ajatella

Loppu hyvin, kaikki hyvin! Kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no kyllä täytyy sanoa että hieman ihmettelisin tilannetta. onko teillä tulossa joku iso juhlapäivä miehes kanssa? että jos vaikka miehes ja ystävättäres ovat järkkäämässä jotain ylläriä siulle? siis jotain muutaku sitä että ovat suhteessa?

no ei kyllä oo tulossa mitään sellasia, jotenkin vaan miettii et onko sitä kuitenkin vaan vainoharhainen mutta pakko kai tässä on kohta kysyä jo suoraan, mutta tuntuu vähän että tuskin he mitään myöntäisivät jos heillä jotain olisikin. mitä voisin tehdä en yhtään tiedä tahdon tietää totuuden jos he ovat ihastuneet toisiinsa niin minkäs sille voi mutta kyllä ystävyyden ja pitkän liitonkin pitäisi jotain merkitä

okei, no sitte toi minun aattelema ei voi olla kyseessä.

mitäs jos teet testin. eli lähe käymään vaikka kaupungilla, tai missä nyt voitki lähteä käymään, ja jätä miehes kaitsemaan lastanne. jos kaverisi on tulossa teille kovasti niin anna tulla, mutta mene ite sitte aikasemmin kotiin ja näät että mitä ne touhuaa.

yks tuttu teki niin ku epäili että muijansa pettää. sano lähtevänsä mökille perjantaina ja että tulee sunnuntaina takas. tuliki jo lauantai-aamuna ja ihmetteli että miksi eteisessä on tuntemattomat miehen kalossit... käveli makkariin ja siellähän ne oli hommissa: avovaimonsa ja miehen paras kaveri... no erohan siitä tuli.

tää oli kyllä hyvä miten mulla ei oo tullu itellä edes mieleen. kiitos

Mä ehkä sinuna mieluummin kysyisin suoraan. Aivan asialliseen ja rauhalliseen sävyyn ilman riidan haastamista.

Jospa he ovatkin toisiinsa ihastuneita, mutta mitään ei ole tapahtunut. Se, että sinä olet huomannut, saattaisi jo riittää palauttamaan heidät maan pinnalle ja antamaan koko jutun olla..

sekin tarkottaisi välien menemistä molempien kanssa ei tällasta vaan voi sulattaa ihan on pää sekasi tästä kaikesta

Kuule, jos heidän välillään jotakin on, niin ne välit menee kuitenkin -ihan sama miten saat sen selville..

Jos he ovat ihastuneita, mutta mitään ei ole tapahtunut, he varmastikin kumpikin kieltävät koko asian. Mutta silti se voi herättää heidät todellisuuteen ja ihastus voi lopahtaa. Sä aistit sen kyllä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

no mut jos se vaan hädissää keksi sanoo noin.

no mut jos se vaan hädissää keksi sanoo noin.[/quote]

Mutta uskotko oikeasti että olisi myöntänytkään vaikka aihetta olisi ollutkin?

Meillä oli rouvan kanssa samanlaista ennen kuin alettiin seurustelemaan. Eli taitaa merkit olla ilmassa...

näin oli meilläkin miehen kanssa...

voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!

Mutta uskotko oikeasti että olisi myöntänytkään vaikka aihetta olisi ollutkin?

ei varmasti ois myöntäny. ja sehän on juuri oman navan pelastamista ku väittää huomanneensa että se kaveri on luonu merkitseviä katseita...

Meillä oli rouvan kanssa samanlaista ennen kuin alettiin seurustelemaan. Eli taitaa merkit olla ilmassa...

Näin oli meilläkin. Jätin poikaystäväni alkaakseni suhteen hänen parhaan ystävänsä kanssa..

Eksäni ei ymmärrettävästi koskaan voi antaa meille anteeksi, emmekä sitä tietysti odotakaan. Anteeksi ei ole antanut suuri osa yhteisistä ystävistäkään, joten menetimme monta ystävää..

Valitettavasti silti täytyy sanoa, että se oli sen arvoista (vaikka suhteemme alussa itkin paljon ja tuntui, että olen loputtoman paha ihminen kun loukkaan jotakuta näin pahasti). Mutta mieheni on ehdottomasti elämäni mies ja olemme nyt vuosienkin jälkeen ja lapsen kanssa todella onnellisia.

Mutta uskotko oikeasti että olisi myöntänytkään vaikka aihetta olisi ollutkin?[/quote]

no kun en tiedä vastaavassa tilanteessa ei olla ennen oltu. on hän keksiny joistain asioista joskus hätävalheita mutta niihin ei ole kuulunut toinen nainen, ja usein myöhemmin kertonutkin asioiden oikean tolan kun minun hermoilu on laantunut

voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!

meillä oli puhelimet varsin kovassa käytössä. Tekstiviestejä läheteltiin ja salaa tapailtiin milloin missäkin. Kiinni jäätiin kun molempien exät tarkasti puhelimet. Nyt ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja kova hinta:

Näin oli meilläkin. Jätin poikaystäväni alkaakseni suhteen hänen parhaan ystävänsä kanssa..

Eksäni ei ymmärrettävästi koskaan voi antaa meille anteeksi, emmekä sitä tietysti odotakaan. Anteeksi ei ole antanut suuri osa yhteisistä ystävistäkään, joten menetimme monta ystävää..

Valitettavasti silti täytyy sanoa, että se oli sen arvoista (vaikka suhteemme alussa itkin paljon ja tuntui, että olen loputtoman paha ihminen kun loukkaan jotakuta näin pahasti). Mutta mieheni on ehdottomasti elämäni mies ja olemme nyt vuosienkin jälkeen ja lapsen kanssa todella onnellisia.

Miksei antanut? Minkä voi rakkaudelle? Jos toista rakastaa niin eikös sen toisen onni ole tärkeämpi kuin oma?

Mun ex lähti aikanaan mun oman siskon matkaan. Minkäs minä sille voisin. Rakastuivat ja ovat onnellisempia kuin me koskaan oltiin. Eri asia todellakin on se, jos kyse on pelkästä seksistä, mutta ei sitä voi olettaa, että ihmiset hylkäisivät rakkauden jonkun "kolmannen osapuolen" tunteiden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja kova hinta:

minä myös ajattelen näin se tosiaan oli sen arvoista:) vaikka moni asia muuttuui ja osa ystävistä jäi koska teimme kuulemma virheen..no me teimme sitten lapsen:)

Mitäs, jos toteaisit yksinkertaisesti, että taidat olla ihastunut ystävääni/mieheeni. Ja katsot samalla tarkasti, miten miehesi/ystäväsi reagoi. Reaktio paljastaa paljon ihmisestä.

Tuossa toteamuksessa ei ole mitään syytä suuttua. Jos se ei pidä paikkaansa, niin itse olisin ainakin hämmästynyt, että mistä ihmeestä puoliso tuollaista luulee. Jos tällainen jatkokysymys tulee, niin voit kertoa huomanneesi heidän välillään olevat katseet.

niin ja ystävä aina änkeemäs meijän 1,5 vuotiasta tyttöö hoitaa vaik mies kyl pärjää sen kaa yksinkin jos jossain käyn. tällä ystävällä ei siis omia lapsia

EIKS LAITTANUT AIKASEMMIN ETTÄ TEILLÄ ON VAPAASUHDE!

Voi ei. Nyt mies on ehtinyt varoittamaan ystävääsi. Ei tällaisia asioita puhelimessa hoideta, vaan kasvotusten, jotta näkee toisen ensireaktion.

Mutta uskotko oikeasti että olisi myöntänytkään vaikka aihetta olisi ollutkin?[/quote]

Mä en myöntäis jos multa kysyttäis vaikka mitä muuta sepittäisinkin

Alkuperäinen kirjoittaja onks tylsää ?:
niin ja ystävä aina änkeemäs meijän 1,5 vuotiasta tyttöö hoitaa vaik mies kyl pärjää sen kaa yksinkin jos jossain käyn. tällä ystävällä ei siis omia lapsia

EIKS LAITTANUT AIKASEMMIN ETTÄ TEILLÄ ON VAPAASUHDE!

en ole laittanut ja meillä ei tosiaan sellasta ole!! ei mun juttu!

Yhteistyössä