miehellä suhde parhaan ystäväni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päähajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin

No aika herneet veti miehes nenään. Miksi se sillä lailla suuttui, kun alunperin oli itsekin kertonut panneensa merkille tämän ystävän "lähentelemisen"?
Mitäs ystäväsi tuumasi siellä luurin toisessa päässä?

Joo munkin mielestä suuttui aika paljon viattomaksi ihmiseksi...

Viattomalla ihmisellä juuri onkin syytä suuttua.

Ai jaa? Mä muistan miten paljon, mun yli sadan ämmän kanssa mua pettänyt exäni suuttui, jos hiemankin edes epäilin... Pisti niinku mun piikkiini ja just haukkui sit mut vainoharhaiseksi jne, kun hänhän oli ihan enkeli ja miten minä voisin mitään edes epäillä...

Soittiko mies kuitenkaan ystävällesi? Ehkäpä hän huijasi sinua, että muka sille soitti. Ois ystäväsi varmasti sulle soittanu ja kysyny että mistä kyse?
Mies luultavammin lähti tämän ystävän luo. Sai hyvän syyn lähteä kotoa.
Ihmettelen minäkin että kuinka hän muuten muka noin kovasti ois suuttunu.

Soittiko mies kuitenkaan ystävällesi? Ehkäpä hän huijasi sinua, että muka sille soitti. Ois ystäväsi varmasti sulle soittanu ja kysyny että mistä kyse?
Mies luultavammin lähti tämän ystävän luo. Sai hyvän syyn lähteä kotoa.
Ihmettelen minäkin että kuinka hän muuten muka noin kovasti ois suuttunu.

Olevinansa soitti ja lähti sitten sinne ja nyt sopivat yhteisestä suunnitelmasta... Hyi meitä kaikkia, kun saadaan ap:lle varmasti epäilyksiä päähän vaikka muille jakaa :D

no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin

No aika herneet veti miehes nenään. Miksi se sillä lailla suuttui, kun alunperin oli itsekin kertonut panneensa merkille tämän ystävän "lähentelemisen"?

Ai jaa? Mä muistan miten paljon, mun yli sadan ämmän kanssa mua pettänyt exäni suuttui, jos hiemankin edes epäilin... Pisti niinku mun piikkiini ja just haukkui sit mut vainoharhaiseksi jne, kun hänhän oli ihan enkeli ja miten minä voisin mitään edes epäillä...
Mä olen kans sitä mieltä, että sellanen joka pettää, vetää herneet nenäänsä syytöksistä ja taas sellanen joka ei petä, selittää tilanteen rauhallisesti ja miettii mistä epäilyt voivat johtua.

Mä olen kans sitä mieltä, että sellanen joka pettää, vetää herneet nenäänsä syytöksistä ja taas sellanen joka ei petä, selittää tilanteen rauhallisesti ja miettii mistä epäilyt voivat johtua.

Näin juurikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
sehän selviää sillä et hommaat pari pientä nauhoittavaa nauhuri juttua yms..
laitat ne huoneisiin missä oletat niiden olevan..
ensin teet niin et pyydät frendis kylään ja sanot puhelimes jo et sun tarvii käydä joku juttu hoitamas..ja miehes on jo kotona..siinähän se sit selviäis mitä ne touhuaa sun seläntakana yms puhuu..

no se nyt ei oikeen enää onnistu kun mies käski sen pysyy pois täältä..

sit mä en nyt tiiä kun toiset on sitä mieltä et jos se ei mitää oo tehny nii normaalii et suuttuu ja toiset päinvastoin.

ensin teet niin et pyydät frendis kylään ja sanot puhelimes jo et sun tarvii käydä joku juttu hoitamas..ja miehes on jo kotona..siinähän se sit selviäis mitä ne touhuaa sun seläntakana yms puhuu..

sit mä en nyt tiiä kun toiset on sitä mieltä et jos se ei mitää oo tehny nii normaalii et suuttuu ja toiset päinvastoin.

Etkö oo ikinä ennen epäillyt miestäsi pettämisestä? Miten hän muuten asennoituu pettämiseen? Olette varmasti asiasta keskustelleet?

Tuo pakeneminen tilanteesta kielii kyllä siitä että on pettäny. Ootko varma että se soitti sille ystävälle?

kyl se ihan oikeesti soitti sen verran kuulin et kyllä se ämmä siellä linjan takana oli mut en vaan sen enempiä..
Nehän oli saattanu sopia asiasta jo ennen miehen kotia tuloa. Mies siis soittaa naiselle, haukkuu hänet ja kun saa sinut siihen uskoon, että haukku sun ystävän ja hän muka inhoo ystävääs ni lähti sit ystäväsi luo.

kyl se ihan oikeesti soitti sen verran kuulin et kyllä se ämmä siellä linjan takana oli mut en vaan sen enempiä..
Nehän oli saattanu sopia asiasta jo ennen miehen kotia tuloa. Mies siis soittaa naiselle, haukkuu hänet ja kun saa sinut siihen uskoon, että haukku sun ystävän ja hän muka inhoo ystävääs ni lähti sit ystäväsi luo.

no kun kaikki tuota mieltä ootte niin lähden käymään siellä sillähän tuo selvii ainoo asia mitä tässä kai voi enää tehdä

no kun kaikki tuota mieltä ootte niin lähden käymään siellä sillähän tuo selvii ainoo asia mitä tässä kai voi enää tehdä

HYVÄ! Mäkin tekisin niin! Pidetään peukkuja, että asia selviää. Äläkä sit usko mitään selityksiä, että "me vaan juteltiin, mistä olet tollaista saanut päähäsi" JOSKO miehesi sieltä löydät!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Tiedänpä erään parin, josta eläkkeelle siirryttyä mies karkasi vaimon parhaan ystävän kanssa. Ystäviä olivat olleet vuosikymmenet ja samoin tämä avioliitto oli kestänyt kymmeniä vuosia..

toi on kyllä niin paskamaisen raukkamaisesti tehty ettei ole tosikaan! |O

Näinpä!

Mun luona ky tuollainen mies, tavattiin aikoinaan tansseissa. Yli kymmenen vuotta tunnettu, soittelee, käy kahvilla, välillä käydään tansseissa. Ja joskus seksiäkin.

Hieno juttu että uskolaudut käymään siellä! Jos miehesi ei olekkaan siellä niin voit sitten muuten puhua asiasta ystäväsi kanssa.
Valitettavasti luulen, että miehesi sieltä löytyy. Mutta ainakin asiat selviävät.
Tulehan kertomaan kuulumisia!

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Pettämisestä suhde sai alkunsa, ja se ei ole koskaan mikään mukava alku.

Timppa: pystytkö luottamaan naiseesi 100%, vaikka tiedät, että hän on pettänyt ennen?

Tottakai pystyn! Eihän hän minua ole pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Pettämisestä suhde sai alkunsa, ja se ei ole koskaan mikään mukava alku.

Timppa: pystytkö luottamaan naiseesi 100%, vaikka tiedät, että hän on pettänyt ennen?

Tottakai pystyn! Eihän hän minua ole pettänyt.

Kerran petturi, aina petturi, ikävää mutta totta! Nyt teillä pienet lapset niin tarvii sua mutta odotas vaan kun lapset kasvavat, alkaa ruoho vihertää.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Kerran petturi, aina petturi, ikävää mutta totta! Nyt teillä pienet lapset niin tarvii sua mutta odotas vaan kun lapset kasvavat, alkaa ruoho vihertää.

Ei se nyt ihan noin oikeassa elämässä kuitenkaan aina mene.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja kova hinta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meillä oli rouvan kanssa samanlaista ennen kuin alettiin seurustelemaan. Eli taitaa merkit olla ilmassa...

näin oli meilläkin miehen kanssa...

Näin oli meilläkin. Jätin poikaystäväni alkaakseni suhteen hänen parhaan ystävänsä kanssa..

Eksäni ei ymmärrettävästi koskaan voi antaa meille anteeksi, emmekä sitä tietysti odotakaan. Anteeksi ei ole antanut suuri osa yhteisistä ystävistäkään, joten menetimme monta ystävää..

Valitettavasti silti täytyy sanoa, että se oli sen arvoista (vaikka suhteemme alussa itkin paljon ja tuntui, että olen loputtoman paha ihminen kun loukkaan jotakuta näin pahasti). Mutta mieheni on ehdottomasti elämäni mies ja olemme nyt vuosienkin jälkeen ja lapsen kanssa todella onnellisia.

Miksei antanut? Minkä voi rakkaudelle? Jos toista rakastaa niin eikös sen toisen onni ole tärkeämpi kuin oma?

Mun ex lähti aikanaan mun oman siskon matkaan. Minkäs minä sille voisin. Rakastuivat ja ovat onnellisempia kuin me koskaan oltiin. Eri asia todellakin on se, jos kyse on pelkästä seksistä, mutta ei sitä voi olettaa, että ihmiset hylkäisivät rakkauden jonkun "kolmannen osapuolen" tunteiden takia.

Itsekin petetty samalla tavalla, ja kyllä olisin anteeksi antanut jos anteeksi olisi edes pyydetty mutta ei, mies kielsi kaiken loppuun asti mut tää nainen murtui ja myönsi. Ja useampi yhteinen "ystävä" tiesi tilanteesta mut kukaan ei halunnut "puuttua toisten asioihin", niin että kyllä se oli katkera paikka menettää monta ihmistä kerralla eikä vaan nää kaksi pettäjää.

no minä sit menin käymään siellä joo... oikein tönäisin tämän ystävän (vai miksi sitä nyt kutsuisin) edestä ja tutkin sen kämpän noh ukkoo ei löytyny, molemmat sitten siinä änkytettiin mutta oli jotenkin liian raskas ja ahdistava tilanne en pystynyt jäämään sitä sen enempää selvittämään ystäväni yritti juuri soittaa en kyennyt vastaamaan. noh löysin minä sen "ukkokullankin " siellähän tuo oli lähiräkälässä kylän pahimpien puliukkojen kanssa oli istumassa. Tuntuu ihan että kehitti tuosta vain syyn lähteä ryyppäämään. noh en ole edelleenkään yhtään viisaampi.. noh äiti toi äskön ton muksun takas kotia pitää yrittää saaha nukkummaan.

Yhteistyössä