miehellä suhde parhaan ystäväni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päähajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no minä sit menin käymään siellä joo... oikein tönäisin tämän ystävän (vai miksi sitä nyt kutsuisin) edestä ja tutkin sen kämpän noh ukkoo ei löytyny, molemmat sitten siinä änkytettiin mutta oli jotenkin liian raskas ja ahdistava tilanne en pystynyt jäämään sitä sen enempää selvittämään ystäväni yritti juuri soittaa en kyennyt vastaamaan. noh löysin minä sen "ukkokullankin " siellähän tuo oli lähiräkälässä kylän pahimpien puliukkojen kanssa oli istumassa. Tuntuu ihan että kehitti tuosta vain syyn lähteä ryyppäämään. noh en ole edelleenkään yhtään viisaampi.. noh äiti toi äskön ton muksun takas kotia pitää yrittää saaha nukkummaan.

Kehititkö sä tän kiukun sun "ystävää" kohtaan nyt sen takia, että epäilet häntä? Ethän ollut alusta asti varma ja nyt sit oot jo töninyt toista, etkä tiedä miksi kutsuisit...

En nyt oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no minä sit menin käymään siellä joo... oikein tönäisin tämän ystävän (vai miksi sitä nyt kutsuisin) edestä ja tutkin sen kämpän noh ukkoo ei löytyny, molemmat sitten siinä änkytettiin mutta oli jotenkin liian raskas ja ahdistava tilanne en pystynyt jäämään sitä sen enempää selvittämään ystäväni yritti juuri soittaa en kyennyt vastaamaan. noh löysin minä sen "ukkokullankin " siellähän tuo oli lähiräkälässä kylän pahimpien puliukkojen kanssa oli istumassa. Tuntuu ihan että kehitti tuosta vain syyn lähteä ryyppäämään. noh en ole edelleenkään yhtään viisaampi.. noh äiti toi äskön ton muksun takas kotia pitää yrittää saaha nukkummaan.

Kehititkö sä tän kiukun sun "ystävää" kohtaan nyt sen takia, että epäilet häntä? Ethän ollut alusta asti varma ja nyt sit oot jo töninyt toista, etkä tiedä miksi kutsuisit...

En nyt oikein ymmärrä ajatuksenjuoksuasi...

no ei se nyt oikeen juoksekkaan... en ymmärrä itekään itteeni hävettää vaan jos väärässä oisin ollutkin. mutta kun miehenikin laittoi kaiken tämän naisen syyksi

Seurailehan rauhassa tilannetta, vaikka nyt muutama viikko tai kuukausi, täältä on kuitenkin tullut hyviä vinkkejä miten sit "testailla" jos vielä siltä tuntuu. Ja pyydä anteeksi ystävältäsi ja oo niinkuin ei mitään, voihan hänkin jotain lipsauttaa jos jotakin on tapahtunut ja jos ei ole tapahtunut niin ymmärtää muutenkin ystäväsi varmasti parantaa käytöstään tämän jälkeen. Miehelle en ehkä viittis puhua ystävän luona käynnistä mitään, jos et ehtinyt jo kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Voimia:

Seurailehan rauhassa tilannetta, vaikka nyt muutama viikko tai kuukausi, täältä on kuitenkin tullut hyviä vinkkejä miten sit "testailla" jos vielä siltä tuntuu. Ja pyydä anteeksi ystävältäsi ja oo niinkuin ei mitään, voihan hänkin jotain lipsauttaa jos jotakin on tapahtunut ja jos ei ole tapahtunut niin ymmärtää muutenkin ystäväsi varmasti parantaa käytöstään tämän jälkeen. Miehelle en ehkä viittis puhua ystävän luona käynnistä mitään, jos et ehtinyt jo kertoa..

niin kiitos kaikille jotka eläneet tätä mukana. jospa tämä tästä selkiytyy.

ja kyllä mä epäilen että miehesi puhuu totta hän varmasti suuttu kun syytit vaikka ei ole tehny mitn, mä vedän kans kilarit jos mua epäilee, kun en mitn ole tehny! mikään ei ole ärsyttävämpää kun syytetään jostain mitä ei ole tehny!

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
miksei sitä voi hoitaa loppuun ensin vanhaa suhdetta ja sen jälkeen aloittaa uutta? Mikä siinä on niin vaikeeta? :(

Peesi !! Niinkuin puhtaalta pöydältä.

No meidän tapauksessa jätin ensin poikaystäväni ja sitten vasta tapahtui mitään hänen parhaan kaverinsa kanssa. Mutta arvatkaa auttoiko? Eipä juuri. Vaikka olisin jättänyt poikaystäväni ja odottanut puoli vuotta ennen seurustelun aloittamista hänen parhaan ystävän kanssa, se olisi ollut yhtä paha isku (sillä kuka nyt alkaa noin vain parhaan ystävän eksänkään kanssa seurustelemaan?)

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Pettämisestä suhde sai alkunsa, ja se ei ole koskaan mikään mukava alku.

Timppa: pystytkö luottamaan naiseesi 100%, vaikka tiedät, että hän on pettänyt ennen?

Tottakai pystyn! Eihän hän minua ole pettänyt.

Kerran petturi, aina petturi, ikävää mutta totta! Nyt teillä pienet lapset niin tarvii sua mutta odotas vaan kun lapset kasvavat, alkaa ruoho vihertää.

Höpön höpö. :D

Yhteistyössä