O
omasta kokemuksesta
Vieras
mun entinen mies petti mua mun parhaan ystävän kanssa. Enkä ole enää tekemisissä kummankaan kanssa. Oli ne sitten myöhemmin yhdessäkin 2-vuotta,mutta silti tuli ero. Että sillee...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Alkuperäinen kirjoittaja kova hinta:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meillä oli rouvan kanssa samanlaista ennen kuin alettiin seurustelemaan. Eli taitaa merkit olla ilmassa...
näin oli meilläkin miehen kanssa...
Näin oli meilläkin. Jätin poikaystäväni alkaakseni suhteen hänen parhaan ystävänsä kanssa..
Eksäni ei ymmärrettävästi koskaan voi antaa meille anteeksi, emmekä sitä tietysti odotakaan. Anteeksi ei ole antanut suuri osa yhteisistä ystävistäkään, joten menetimme monta ystävää..
Valitettavasti silti täytyy sanoa, että se oli sen arvoista (vaikka suhteemme alussa itkin paljon ja tuntui, että olen loputtoman paha ihminen kun loukkaan jotakuta näin pahasti). Mutta mieheni on ehdottomasti elämäni mies ja olemme nyt vuosienkin jälkeen ja lapsen kanssa todella onnellisia.
Miksei antanut? Minkä voi rakkaudelle? Jos toista rakastaa niin eikös sen toisen onni ole tärkeämpi kuin oma?
Mun ex lähti aikanaan mun oman siskon matkaan. Minkäs minä sille voisin. Rakastuivat ja ovat onnellisempia kuin me koskaan oltiin. Eri asia todellakin on se, jos kyse on pelkästä seksistä, mutta ei sitä voi olettaa, että ihmiset hylkäisivät rakkauden jonkun "kolmannen osapuolen" tunteiden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!
Rouva seukkasi tutun kaverin kanssa. Kerran satuttiin samaan ravinteliin ja yksi asia johti toiseen. No mitään sen vakavampaa ei tapahtunut mutta alettiin jonkin ajan päästä tekstailemaan ja satuttiin "vahingossa" yhteisten kavereiden luo kylille samaan aikaan. Katseita vaihdettiin ja satutettiin tupakalla käymiset (vaikken poltakaan!). Ja kerran sitten menin käymään iltaolusilla kun isäntä ei ollut kotona. Ja join aamukahvitkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:soitin miehelleni töihin ja kysyin asiaa suoraan, hän väittää nyt itsekkin panneensa merkille ystävän tungettelun mutta väitti ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa. ei keritty enempää jutella kun töissä. mutta mitäs tästä nyt voi ajatella
Loppu hyvin, kaikki hyvin! Kyllä miehen sanaan pitää voida luottaa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!
Rouva seukkasi tutun kaverin kanssa. Kerran satuttiin samaan ravinteliin ja yksi asia johti toiseen. No mitään sen vakavampaa ei tapahtunut mutta alettiin jonkin ajan päästä tekstailemaan ja satuttiin "vahingossa" yhteisten kavereiden luo kylille samaan aikaan. Katseita vaihdettiin ja satutettiin tupakalla käymiset (vaikken poltakaan!). Ja kerran sitten menin käymään iltaolusilla kun isäntä ei ollut kotona. Ja join aamukahvitkin...![]()
Söpöä! Jos käy noinkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:miksei sitä voi hoitaa loppuun ensin vanhaa suhdetta ja sen jälkeen aloittaa uutta? Mikä siinä on niin vaikeeta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voittekos molemmat kertoo vielä tarkemmin että mitä siis tapahtu missä millon millä tavalla tai jotai joka vois valasta asiaa. sain käsityksen että olette itse olleet vastaavassa tilanteessa tosin erillä puolella kun minä nyt. kiitos!
Söpöä! Jos käy noinkin![]()
Minä en näe tuossa mitään söpöä.
Pettämisestä suhde sai alkunsa, ja se ei ole koskaan mikään mukava alku.
Timppa: pystytkö luottamaan naiseesi 100%, vaikka tiedät, että hän on pettänyt ennen?
Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:Pettäminen on kiihottavaa ja kiinnijäämisen jännitys tuo oman lisänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:Pettäminen on kiihottavaa ja kiinnijäämisen jännitys tuo oman lisänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:Pettäminen on kiihottavaa ja kiinnijäämisen jännitys tuo oman lisänsä.
saat kukkasia päivän toiseks mauttomimmasta kommentista :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
No aika herneet veti miehes nenään. Miksi se sillä lailla suuttui, kun alunperin oli itsekin kertonut panneensa merkille tämän ystävän "lähentelemisen"?
Mitäs ystäväsi tuumasi siellä luurin toisessa päässä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
No aika herneet veti miehes nenään. Miksi se sillä lailla suuttui, kun alunperin oli itsekin kertonut panneensa merkille tämän ystävän "lähentelemisen"?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
Joo munkin mielestä suuttui aika paljon viattomaksi ihmiseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no me sit "juteltiin" miehen kans ja tappeluhan siitä tuli soitti minun kuullen ystävälleni ja kerto tilanteen hänelle. haistatti meille molemmille paskat. sano ystävälleni ettei tarvii meille enää tulla jos minä en oo paikalla ja käski vielä molempien suksii vittuun. Et tällasta. hohhoijaa no nyt se ukko sit ite suksi jonnekkin en tiiä mihin
Joo munkin mielestä suuttui aika paljon viattomaksi ihmiseksi...