miehellä vakipano työporukan matkalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten kohdata tämän jälkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten kohdata tämän jälkeen

Vieras
miehellä on joku suttura ollut kuvioissa, on ottanut tämän työporukan yhteisille matkoille.
nainen on tahoillaan naimisissa, ja roikkuu miehessäni miehen sanoin todella epätoivoisesti.
no ei miestä voi syyttömänä pitää tietenkään...mies ei raaskinut olla tyly naiselle, koska on tukenut häntä omissa parisuhdeongelmissaan ts. ollut samaa mieltä miehen kanssa, että hän on hieno mies ja vaimo hirveä.
miten kehtaan näyttäytyi miehen työpaikan pikkujouluissa ym. koska tällainen iljettävä kuvio heillä on ollut. mies sanoo, ettei hänellä ole mitään tunteita naista kohtaan, ja haluaa unohtaa tämän, koska olemme saaneet liittomme vihdoin kuntoon. Hän ei arvosta tätä naista, vaan on käyttänyt vain hyväkseen, kun meillä on ollut suhde karilla. Mutta tunnen itseni todella hölmöksi, paneskelleet ja pussailleet kavereiden nähden (jotka ovat minunkin tuttavia)

Voi voi. Mieheni sanoin nainen roikkuu epätoivoisesti..Ei totuus välttämäti ole tämä, vaan se oma miehesi voi ihan omasta halustaan haluta olla tämän naisen kanssa. Ei kai se mies niin tyhmä ole, että kertoo sinulle tämän. Hänestä tulee sinun silmissään uhri ja toisesta naisesta kamala akka, kun kertoo sinulle että nainen roikkuu väkipakolla.. Hoh hoijaa, olet aika sinisilmäinen. Klassinen tapaus, ei se minun Mikko mutta naapurin Veikko kyllä..
Mistä sinä tiedät vaikka niillä olisi oikea suhde, siis ei pelkkä pano vaan ihan S U H D E. Katsos, sekin on mahdollista. Ja miehellä ei välttämäti ole mitään halua jättää tätä naista. Ei sellaisia kamalia huoria ja kamalan näköisiä ja tyhmiä akkoja (jota yleensä käytetään vaan patjana kun muutakaan ei löydy) tuoda työporukan eteen saati työmatkoille ja reissuille.

Onko pakko mennä pikkujouluun näyttämään iloista naamaa? mä en viitsisi näyttäytyä, kun kaikki tietävät ja supattelevat siellä niin jos mulle olisi käynyt noin. Tai jos voit ottaa ilon irti ja kiusaat miestäsi muiden miesten kustannuksella? On sulla tosi makea mies, joka sanoo kaikenlaista tuosta naisesta ja aivan kuin sinussa oli kaikki syy ollut ja olet jälleen niin ihana nainen miehellesi? mulla myös mies pettänyt ja viisastuin siitä sitten meni vuosia, että olen moninkertaisesti antanut takaisin. Mieheni ei tiedä mitään muista miehistä, on usein mustasukkainen. Jos mua on nöyryytetty en ikinä unohda. Enkä ymmärrä, että jotkut antaa kaiken anteeksi ja sitten ovat onnellisia, kun mies on tasoittunut. Mutta mistä koskaan voi tietää enää, pysyykö mies edelleenkään uskollisena?

Tottakai naiset antaa anteeksi. Mieshän on viaton uhriparka, jonka kamala nainen on vietellyt. Ja se nainen roikkuu ja ei meinaa päästää miehestä irti. Ketjuihinko ja patteriin kiinnittänyt nainen sen miehen on, kun mies ei pääse irti!

OIkeasti, kuinka tyhmä nainen on kun kuvittelee että mies kiinni jäätyään puhuu vaimolleen totta. Harvemmin näin käy. Yleisin on tämä että nainen ei päästä irti ja en uskalla loukata kun nainen loukkaantuu/uhkailee jne. Eihän tarvi kun lukea tätä palstaa, niin huomaa kuinka naiset uskovat kaiken mitä heille mies sanoo.

Et ainoastaan tunne itseäsi hölmöksi vaan myös olet sitä.
Itse en ikimaailmassa ilmestyisi miehen työpaikan pikkujouluihin MIEHEN teon takia.
Sen verran voit itseäsi kunnioittaa, paneskelkoon siellä sitten ketä tykkä tällä kertaa.

Minusta on erittäin anteeksiantamatonta, että hän haukkuu naista ja sanoo, ettei tämä merkitse mitään. Mitä luulet, että sinusta on puhuttu tälle toiselle naiselle? Kehuttu?

Mitäs jos nyt katselisit miestäsi ihan rehellisesti, älä kuuntele sanoja, vaan punnitse tekoja. Tuotako haluat loppuelämäsi?

Voithan toki mennä pikkujouluun ja antaa miehen maistaa omaa lääkettään. Uhriksi älä ala. Osa uusia upeita vaatteita, käy kampaajalla ja meikkaajalla ja flirttaile avoimesti kaikkien halukkaiden kanssa, mutta tyylillä. Ei mitään tyrkkyä, huoratyyliä.
Näytä mikä upea otus olet, äläkä kiinnitä mieheesi mitään huomiota.

Poistu mitään sanomatta miehellesi vähin äänin, kun tunnelma on nousussa. Painele vaikka johonkin yökerhoon kavereidesi kanssa ja pidä hauskaa. ÄLÄKÄ SYYLLISTY SÄÄLIIN!!!!

Miks oot tollasen miehen kanssa, joka pettää jatkuvasti ja panee toisen naisen kanssa? Ite en koskis enää koskaan pitkällä kepilläkään. Ties minkä kupan tai tippurin vielä antaa sulle joululahjaks.

Monoa perseelle tommselle. Ei se sun äijäs mikään viaton oo, jonka joku nainen on saanu houkuteltua ansaansa, tangoon tarvitaan kaksi, ja kovin näyttää se sun mieheskin tässä toisessa naisessa roikkuvan, jos reissuihinkin on mukaan ottanut.

Ei se muija siinä äijässäs väkisin roiku, on tainnu äijä ite pyytää tätä naista mukaan, suhteelta tuo kuulostaa eikä miltään panolta, jos ovat ihan yleisestikin yhdessä liikkuneet.

tuttavamme sanoo, että on varsin hirveä akka luonteeltaan, mutta tosi innokas niissä hommissa, kuka vain mies kelpaa. Porukalla olivat naureskelleet tätä naista. Se hiveli mieheni itsetuntoa kuitenkin, kun joku himoitsi tosi kovin. Omaa miestään ei saa tarpeeksi, ja on jotenkin tunnevammainen. Toisaalta miehellänsä on paljon vieraita naisia, joten ymmärrän hänen tuskansa. Mies tosin sanoi, että naisella oli niin iso p, ettei pysty saamaan millään hänen kanssaan. Minusta oli ikävä kuulla noita miehen suusta, mutta se halusi kertoa kaiken, koska oli tosi pahoillaan tästä kamalasta hairahduksesta. Mies sanoi, että tajusi oman arvoni. Siitä huolimatta en todennäköisesti pysty antamaan miehelle anteeksi, vaikka kuinka katuu. Etenkin, kun oli vielä tuollainen kaikkien naureskelema nainen. Mutta mua nolottaa kohdata työkavereitaan, miksi mä häpeisin...eihän se minun ongelma ole ollenkaan. Heillä oli myös henkinen suhde, mies tarvitsi tätä naista pönkittääkseen egoaan, se on totta.

Juu, sinäkin voit nyt alkaa paneskella jonkun miehen kanssa, joka ei saa vaimoltaan tarpeeksi. Jos sillä miehellä on vielä niin pieni pili, ettet millään saa sen kaa, niin naureskeletta vaan sitten porukalla. Eipä siinä sitten ole sen kummempaa.

Siis provohan toi täytyy olla. Jos ei, niin onnee vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
tuttavamme sanoo, että on varsin hirveä akka luonteeltaan, mutta tosi innokas niissä hommissa, kuka vain mies kelpaa. Porukalla olivat naureskelleet tätä naista. Se hiveli mieheni itsetuntoa kuitenkin, kun joku himoitsi tosi kovin. Omaa miestään ei saa tarpeeksi, ja on jotenkin tunnevammainen. Toisaalta miehellänsä on paljon vieraita naisia, joten ymmärrän hänen tuskansa. Mies tosin sanoi, että naisella oli niin iso p, ettei pysty saamaan millään hänen kanssaan. Minusta oli ikävä kuulla noita miehen suusta, mutta se halusi kertoa kaiken, koska oli tosi pahoillaan tästä kamalasta hairahduksesta. Mies sanoi, että tajusi oman arvoni. Siitä huolimatta en todennäköisesti pysty antamaan miehelle anteeksi, vaikka kuinka katuu. Etenkin, kun oli vielä tuollainen kaikkien naureskelema nainen. Mutta mua nolottaa kohdata työkavereitaan, miksi mä häpeisin...eihän se minun ongelma ole ollenkaan. Heillä oli myös henkinen suhde, mies tarvitsi tätä naista pönkittääkseen egoaan, se on totta.

Jos miehesi naisten kunnioitus on tuota luokkaa, niin mitenhän "kauniisti" hän on sinusta puhunut sekä työtovereilleen että tälle naiselle...

Ihmettelen todella tyhmyyttäsi, jos sulla on vielä jotain halua pysyä mokoman ukon kanssa yksissä ja jopa uskoa tämän valheita.

Eli siis aloittaja käsitinkö oikein, että sinun miehesi vain säälii tätä naista ja sanojesi mukaan "ei raaskinut olla tyly naiselle"..
siis tuolllainen mieshän on kultaakin kalliimpi!! On jopa pettäessään niin hyvä ihminen ettei raaski olla toiselle naiselle tyly!!
Mun mies se vasta täys paska on, ensin pettää mua ja sit on viellä muillekin naisille tyly,
pidä tuo mies älä päästä karkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ilkimys:
Et ainoastaan tunne itseäsi hölmöksi vaan myös olet sitä.
Itse en ikimaailmassa ilmestyisi miehen työpaikan pikkujouluihin MIEHEN teon takia.
Sen verran voit itseäsi kunnioittaa, paneskelkoon siellä sitten ketä tykkä tällä kertaa.

Minusta on erittäin anteeksiantamatonta, että hän haukkuu naista ja sanoo, ettei tämä merkitse mitään. Mitä luulet, että sinusta on puhuttu tälle toiselle naiselle? Kehuttu?

Mitäs jos nyt katselisit miestäsi ihan rehellisesti, älä kuuntele sanoja, vaan punnitse tekoja. Tuotako haluat loppuelämäsi?

Voithan toki mennä pikkujouluun ja antaa miehen maistaa omaa lääkettään. Uhriksi älä ala. Osa uusia upeita vaatteita, käy kampaajalla ja meikkaajalla ja flirttaile avoimesti kaikkien halukkaiden kanssa, mutta tyylillä. Ei mitään tyrkkyä, huoratyyliä.
Näytä mikä upea otus olet, äläkä kiinnitä mieheesi mitään huomiota.

Poistu mitään sanomatta miehellesi vähin äänin, kun tunnelma on nousussa. Painele vaikka johonkin yökerhoon kavereidesi kanssa ja pidä hauskaa. ÄLÄKÄ SYYLLISTY SÄÄLIIN!!!!

Noniin, tässä sulle tulikin jo pirun hyvät neuvot! Käytä niitä, oikeesti!

Älä tuhlaa elämääs olemalla kenenkään ovimatto. Katsos, juttuhan on niin että kun mies on jäänyt kiinni, oli valhe mikä tahansa niin kyllä puhuu ummet ja lammet että saisi anteeksi. Parhaimmat puhuvat sinut jopa niin pyörryksiin että lopulta syytät itseäsi toisen pahoista teoista. Nyt vähän respectiä kehiin ja tollanen äijänketale hankeen!

Siis mies on kertonut sinulle tästä naisesta myös riippuvaisuuden ja muun löyhäpäisyyden lisäksi pimpan koonkin? Onpas teillä keskustelunaiheet.
Ja mitä hän mahtoi kertoa sinun pimpastasi tälle naiselle? Haiseva mätäs, jota ei viitsi rakastella? Jotain tuollaista oletan.

Sitä saa mitä tilaa, jos tuota miestä vielä viitsit katsella, olet hänet ansainnut.
Mutta se on sitten sinun valintasi, älä ruikuta muille.

"mies sanoo, ettei hänellä ole mitään tunteita naista kohtaan"

.. eipä tietenkään, varmaan sutii työmatkoillaan myös puhelinpylväitä ja parkkipirkkoja ohimennen vain.

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:

' Heillä oli myös henkinen suhde, mies tarvitsi tätä naista pönkittääkseen egoaan, se on totta."

No voi perse, mentiin kaikki lankaan, tämähän on PROVO! beh heh heh heeeeeeeeeeeeeeeee!!! hyvä provo oot! ;D

Ap on joko todella yksinkertainen, tai sokea, muuta vaihtoehtoa ei oo!

Luuletko ettei se miehes sua haukkuis tälle panolleen, ja kuten joku sanoi, mistäs tiiät mitä se on sun pimperostas ja muusta puhunu tälle naiselle?

Herää nyt todellisuuteen, mies valehtelee sulle minkä kerkeää, eikä takuulla meinaa jättää tuota toista naista, suhteelta tuo kuulostaa!

"porukalla olivat naureskelleet tätä naista".

Mistäs tiiät vaikka sunki tyhmyydelles ne naureskelis porukalla, että ompa siinä yksinkertanen höynäytettävä, uskoo kaiken minkä sille syöttää!

Voiko aikaihminen olla oikeasti noin lapsellinen..hohhoi.

alkuperäinen kertoi, että mies on kertonut haukkuneensa minut naiselle tosi pahasti ja nainen on tukenut miestä tässä....hieno mies ja hirveä nainen...

Alkuperäinen kirjoittaja ilkimys:
Siis mies on kertonut sinulle tästä naisesta myös riippuvaisuuden ja muun löyhäpäisyyden lisäksi pimpan koonkin? Onpas teillä keskustelunaiheet.
Ja mitä hän mahtoi kertoa sinun pimpastasi tälle naiselle? Haiseva mätäs, jota ei viitsi rakastella? Jotain tuollaista oletan.

Sitä saa mitä tilaa, jos tuota miestä vielä viitsit katsella, olet hänet ansainnut.
Mutta se on sitten sinun valintasi, älä ruikuta muille.

en tiedä, miksi hirveä hyökkäys minua kohtaan.

Kerroin kuitenkin tilanteeni, joka on ratkennut: Mies lähti aamulla viikonlopuksi työmatkalle. Sain tietää, että tämä nainen on mukana. Loppu hyvin, kaikki todella hyvin nyt.
Vaihdan asuntomme lukon ja maanantaina mies saa muuttaa sussunsa luokse. Ole hyvä ja nautiskele...ehkä asunnossanne on hänelle tilaa...

"tuttavamme sanoo, että on varsin hirveä akka luonteeltaan, mutta tosi innokas niissä hommissa, kuka vain mies kelpaa. Porukalla olivat naureskelleet tätä naista. Se hiveli mieheni itsetuntoa kuitenkin, kun joku himoitsi tosi kovin. "
- ja miehes on myös himoinnut tätä naista, kyllä suurempi syy on miehessäs, kun munaansa jakelee ties kelle.

"Omaa miestään ei saa tarpeeksi, ja on jotenkin tunnevammainen. Toisaalta miehellänsä on paljon vieraita naisia, joten ymmärrän hänen tuskansa."
- ja oma miehesikö ei ole tunnevammainen?

" Mies tosin sanoi, että naisella oli niin iso p, ettei pysty saamaan millään hänen kanssaan. "
- aikaihmiset puhuu toisen pillun koosta? Mikähän on ap:n ikä? 5 vai 35? Kumma jos ei aikuisilla ihmisillä oo muuta puhuttavaa kun jonkun naisen alapään mitta. Se ja sama millanen se on.

"Minusta oli ikävä kuulla noita miehen suusta, mutta se halusi kertoa kaiken, koska oli tosi pahoillaan tästä kamalasta hairahduksesta."
- Ei se ole mikään kamala hairahdus jos mies on kerta toisensa jälkeen tämän naisen kanssa ollut jopa ihan yleisestikin. AP:ta viedään kuin pässiä narussa!

"Mies sanoi, että tajusi oman arvoni. "
- Ai missä mielessä? Jos kuitenkin tapailee toista.

"Siitä huolimatta en todennäköisesti pysty antamaan miehelle anteeksi, vaikka kuinka katuu. Etenkin, kun oli vielä tuollainen kaikkien naureskelema nainen. "
- Kyllä sullekin naureskellaan, kun oot niin hyväyskonen, et vaan tajua sitä.

"Mutta mua nolottaa kohdata työkavereitaan, miksi mä häpeisin...eihän se minun ongelma ole ollenkaan. Heillä oli myös henkinen suhde, mies tarvitsi tätä naista pönkittääkseen egoaan, se on totta."
- On se sun ongelma, jos koitat jatkaa tollasen miehen kanssa, ja uskot ja luotat siihen ihan sokeasti, ja koitat selitellä asioita omaksi eduksesi, ja selitellä.

Onko oikeasti noin pölhöjä ihmisiä olemassa...Tässä kyllä tuli päivän huumoripläjäys täyettyä. Kiitos tästä sketsistä!