Miehen kanssa riitaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
Riideltiin aika suurista asioista miehen kanssa. Hän loukkasi mua pahasti ja tästä syystä en ole halunnut olla hänen lähellään kahteen päivään. Mies ei ole pyytänyt anteeksi vaan on kuin riitaa ei olisi ollutkaan. Tänään yritti nukkumaan mennessä halata ja silittää mun takapuolta, mutta loukkaantui kun peräännyin pois.
Pitäskö mun vain unohtaa riita ja ottaa miehen käytös anteeksipyyntönä? Pikkujutuista ei ole kyse..

Miten hän yleensä sopii riidat? Jos tämä on poikkeus, että yrittää lakaista koko jutun maton alle, olisin loukkaantuneempi kuin jos se olisi hänellä muutoinkin tapana

Alkuperäinen kirjoittaja sellast se on:
so what niin mekin riideltiin, mies on makkarissa ja mä ryyppään olkkarissa, mitään ei ole puhuttu koko pvänä

On erityisen tyhmää ryypätä riidan aikana. Ensin sovitaan, sitten ryypätään.

Mies on huono pyytämään anteeksi. Puhutaan kyllä asioista, mutta mä ne joudun aina esille ottamaan. Riidat sovitaan yleensä niin, että mies käyttäytyy ylikiltisti ja minä totean, että no mennäänkö me sinne kauppaan.
En halua aiheita tässä eritellä jos vaikka tuttuja :D Mutta isoja asioita oli.. pari päivää olen odottanut anteeksipyyntöä sanallisesti ja karttelen miestä kun loukkaannuin niin pahasti hänen sanomisistaan etten lähellä halua olla. Josta mies taas loukkaantui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
so what niin mekin riideltiin, mies on makkarissa ja mä ryyppään olkkarissa, mitään ei ole puhuttu koko pvänä

miksi muka ei vois ryypätä, on liian aikasta sopimiselle, ei onnistu viel.. en mä ala haastaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ryypään ihan issesseen vaan rauhassa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi muka ei vois ryypätä, on liian aikasta sopimiselle, ei onnistu viel.. en mä ala haastaa mitään.

Koska alkoholi voimistaa tunnereaktioita, niin hyvässä kuin pahassa. Siksi alkoholia ei tule juoda vitutukseen tai masennukseen, vain iloon.

Yhteistyössä