Miehen käytös askarruttaa..auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätietoinen"

Vieras
Olen siis sinkku, ja tavannut todella potentiaalisen miehen. Molemminpuolista ihastumista on ilmassa, mutta mies on ollut todella epäselvä: juuri kun jotain on ollut tapahtumassa, on hän vetäytynyt. Mutta sitten taas alkaa sama hiirenleikki, jossa hän vuoroin osoittaa todella selvästi kiinnostustaan, mutta kuitenkaan ei tee aloitetta..

Nyt sitten hän oli kertonut yhteiselle tuttavallemme (ei siis minulle), että hänellä on "melkein entinen" tyttöystävä.

Siis mitä ihmettä se tarkoittaa? Hän ei ole koskaan puhunut tyttöystävästään, ainakaan minulle, eikä ole avoimesti esitellyt häntä (vietämme ystäväpiirissä paljon aikaa yhdessä).

Olen ihmeissäni. Olen valmis jatkamaan elämääni ilman miestäkin, varsikaan en halua sotkeutua mihinkään keskeneräisiin kuvioihin. Toisaalta pidän hänestä niin paljon, että jos hän oikeasti on vapaa, niin olisin valmis ottamaan hänet heti..

Joo tollaista kissa-hiirileikkiä se on silloin, jos miehellä on useampi ehdokas samanaikaisesti kierroksessa tai jos edellisestä ei ole päässyt eroon. Kerro miehelle, ettet suvaitse olla pompoteltavana.

Tarkoittaa varmaan sitä, että miehellä on tyttöystävä.
Miksi ihmeessä sä haluaisit itsellesi miehen, joka heittelee verkkoja vesille seurustellessaan? Luuletko, ettei kävisi samoin, jos sinä seurustelisit hänen kanssaan?

Totta. En missään tapauksessa halua itselleni pettävää miestä enkä kuvittele olevani niin erityinen, ettei minulle voisi käydä samoin . Mutta asiat ei ole koskaan niin yksinkertaisia.. Ei suhteesta lähteminen ole aina helppoa, ja lisäksi en tiedä lainkaan mikä kuvio tässä on taustalla.
Ei asia välttämättä ole lainkaan niin, että tämä tyttöystävä on "petetty uhri", voi hyvin olla vaikka toisin päin?

Ja huomio siis, että mies EI OLE pettänyt (ainakaan minun kanssani), mutta on osoittanut kiinnostusta sellaisella tavalla, mitä parisuhteessa oleva ei tee. Ja muutenkin, jos seurustelee vakavasti, niin eikö sellaisesta yleensä kerrota avoimesti, liikuta tyttöystävän kanssa etc.?

Ahaa..
En kyllä silti ymmärrä miksi niin?
Miten voisin olla entinen, kun en ole ollut nykyinenkään ?

Olisin vain kaivannut asiallisia mielipiteitä siitä, että onko mies oikeasti lopettamassa entistä suhdetta, ja vakavissaan kanssani vai haluaako hän pitää entisen, ja vain leikkii tunteillani.

Jos jollain vaikka olisi ollut itsellä vastaavanlaisia kokemuksia uuden suhteen aloittamisesta..

[QUOTE="epätietoinen";22234548]Ahaa..
En kyllä silti ymmärrä miksi niin?
Miten voisin olla entinen, kun en ole ollut nykyinenkään ?

Olisin vain kaivannut asiallisia mielipiteitä siitä, että onko mies oikeasti lopettamassa entistä suhdetta, ja vakavissaan kanssani vai haluaako hän pitää entisen, ja vain leikkii tunteillani.

Jos jollain vaikka olisi ollut itsellä vastaavanlaisia kokemuksia uuden suhteen aloittamisesta..[/QUOTE]

Minä luulin, että sinua tarkoitettiin ihan sen perusteella, miten olit kirjoittanut. Kun ei tiedä missä yhteydessä oli tuolla tavoin sanottu. Oliko viitattu sinuun siten, ettei mies ole niin kiinnostunut, että juttu on jo kuivumassa kokoon. Mistä sen voisi tietää, onko mies lopettamassa entistä suhdetta, jos ei tiedä edes onko sitä olemassakaan. Toivottavasti asia selviää ja saat tietää mistä on kyse.

Siis mä en heti hokassu tosta kirjoituksesta et mies on varattu, no siinä tapauksessa hää lienee tarkoittaa nykyistään..Ite en tollaseen "Ollakko vaiko eikö" leikkiin lähtis mukaan vaan etsisin uudet apajat...

Ahaa,
no selvennyksen vuoksi voin sanoa, että mies ei varmasti tarkoittanut minua kun kertoi "melkein entisestään", vaan puhui jostain muusta henkilöstä jota minä tai yhteinen tuttavamme jolle kertoi ei tunne. Kuten sanoin, en ole koskaan ollut lähelläkään "tyttöystävä" määritelmää.

Minulle asia siis näyttää siltä, että hänellä on jonkinlainen ihmissuhde jossain, josta ei halua että minä tiedän. Mutta miksi? Se siis askarruttaa.

Mutta kiitos teille, toivon myös että asia selkeytyy. Ellei, niin täytyy kohta laittaa mies seinää vasten että saa itselleen mielenrauhan.

[QUOTE="epätietoinen";22234639]Ahaa,
no selvennyksen vuoksi voin sanoa, että mies ei varmasti tarkoittanut minua kun kertoi "melkein entisestään", vaan puhui jostain muusta henkilöstä jota minä tai yhteinen tuttavamme jolle kertoi ei tunne. Kuten sanoin, en ole koskaan ollut lähelläkään "tyttöystävä" määritelmää.

Minulle asia siis näyttää siltä, että hänellä on jonkinlainen ihmissuhde jossain, josta ei halua että minä tiedän. Mutta miksi? Se siis askarruttaa.

Mutta kiitos teille, toivon myös että asia selkeytyy. Ellei, niin täytyy kohta laittaa mies seinää vasten että saa itselleen mielenrauhan.[/QUOTE]

Oi, tuo on varmaan vaan sanonta, mutta kuulostaa vähän romakalta toimenpiteeltä, jos kerran vasta tapailette.:)

Huspati Huta: joo, en ihan kirjaimellisesti tarkoittanut :) Lähinnä vain tiedustella kohteliaasti, että mikä se herran parisuhdestatus oikein on jotta voisin sitten itse jatkaa elämääni ja katsella muita miehiä

Taas tänään leikittiin piirileikkiä, eikä tyttöystävästä puhettakaan..Omituinen otus koko mies. Alkaa kyllä omat tunteet jo väljähtyä..Onneksi!

Yhteistyössä