V
voi ei
Vieras
Et kai sä neith ole tupakoinut ekan raskautesi aikana?Jos olet niin kai nyt sitten tajuat olla ilman jos onni potkaisee ja raskaudut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et kai sä neith ole tupakoinut ekan raskautesi aikana?Jos olet niin kai nyt sitten tajuat olla ilman jos onni potkaisee ja raskaudut?
Ja olette olleet muutaman vuoden yhdessä?
Se, että miettii lapsukaisten nimiä kuuluu tuoreeseen suhteeseen. Ei se tarkoita, että oikeasti haluaisi lapsia.
Kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan. Että jos ei halua testeihin niin sitten unohdetaan koko homma.
siis miehen kanssa ollaan puhuttu asiasta, tilannne ei ole mennyt niin että mä olen ilmoittanut meidän hankkivan lapsia jne. vaan yhdessä on puhuttu, yhdessä on päätetty yrittää ja yhdessä sovittiin tuosta tutkimuksiin menosta.. ja siksi tilannne hämmentää mua, kun kyse ei ole jostain minkä minä olen päättänyt, tai sellaisesta asiasta missä olisin painostanut, tai asiasta mikä kaataisi suhteen jos se ei toteudu
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa puhua asiasta. Että seuraava askel on miehen vastuulla tai sitten voi unohtaa vauvahaaveet muutamaksi vuodeksi.
jep, näinhän se on tehtävä, paitsi että ne vauvahaaveet unohdetaan lopullisesti sitten. mutta onhan tässä viikonloppuna aikaa jutella taas
ei se ole kiristystä, se on vaan sitten niin etten jaksa enää elätellä niitä toiveita, siis oikeasti, mie en ole maailman kärsivällisin ihminen ja se että odottaa ja elättelee toiveita turhaan ei vaan ole terveellistä mulle. mie oon odotellut jo enkä mie enää jaksa. kuukause kulluu toiseksi ja kolmanneksi ja mitään ei tapahdu, sitten onkin kulunut 6kk tai vuosi.. mitä jos mie seuraavan vuoden odotan ja toivon että josko jossain vaiheessa.. sen sijaan että sitten hylkäisin koko ajatuksen. ajatus siitä että mulla on vain yksi alpsi ei ole paha, siis pystyn elämään sen kanssa, se ei ole syy eroon tai mihinkään muuhunkaan. mutta ajatus siitä että on koko tilannen avoin, että annetaan toiveita siitä että jossain vaiheessa ehkä.. ei, se ei ole hyvä
se on eri asia, silloin ei tarvitse miettiä sitä että tehdäänkö asialle jotain vai ei, onko edes mahdollisuuksia vai ei. ja me ollaan muuten sovittu jo miehen kanssa että miten pitkälle mennään, eli siiinä mielessä ei tarvitse asiaa pähkäillä.
Tehdäänkö asialle jotain vai ei? Ettehän te ole kyenneet tupakointiakaan lopettamaan.