miehen viihteellä käyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janina

Vieras
eli tehäänpäs pientä galluppia,eli kuin usein teidän miehet käy juopottelemassa?
itsellä on nyt sellasta ongelmaa et mies haluis ainakin jokatoinen viikonloppu käydä..sanoo että on muuten niin tylsää. oonko nipo, jos sanon et on liikaa?:/ ennen käytiin yhdessä n. 1krt kuussa..ja nyt mun pitäis vähintään jokatoinen viikonloppu olla lapsen kanssa kaksin..eihän se nyt ongelma ole mutta kumminkin..
ollaan myös molemmat työttöminä joten varaa ei kauheasti ole. mies sitten lainaa isältään rahaa ja sitten joudutaan niitä takaisin makseleen:( itse en käy kun n. kerran kahdessa kuukaudessa koska varaa ei ole enkä todellakaan halua rahaa lainailla kun ei ole varaa maksella..
vähän ehkä sekava teksti, mutta toivottavasti saatte selvää:)

tänään sanoin miehelle että olis kiva ettei menis baariin..siitähän se sitten suuttu ja kertoi ettei ole yhtään onnellinen mun kanssa kun en ikinä päästä sitä mihinkään.. juuri se 2vkoa sitten..:/

Minun mies käy joka vloppu. En kehtaa aikuista miestä käydä komentelemaan. Ei oo ensimmäinen mies, joka on sanonu, että jano on käyny kovemmaksi, kun vauva tulossa. Juo ilmeisesti varastoon?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tänään sanoin miehelle että olis kiva ettei menis baariin..siitähän se sitten suuttu ja kertoi ettei ole yhtään onnellinen mun kanssa kun en ikinä päästä sitä mihinkään.. juuri se 2vkoa sitten..:/

Varmaan haluaa olla omissa oloissaan yhden illan?

Meillä mies käy kyllä viihteellä noin kaksi kertaa kuussa, mutta ei se silloin juopottele... Ehkä noin kerran puolessa vuodessa ottaa sen verran että kunnolla humaltuu.

Me ei olla (enää) baari-ihmisiä ollenkaan. Yleensä kutsutaan meille porukkaa iltaa istumaan, tai sitten mennään jollekin toiselle tuttavapariskunnalle juhlimaan. Eli siis yhdessä on tapana mennä viihteelle... sen pari-kolme kertaa vuodessa :) tai no, käviskö tuo kerran vuodessa ilman muakin. Hätäseen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

mun mielestä jostain syystä perheelliselle ihmiselle riittäis hyvin 1krt kuukaudessa baarissa käyminen..taidan olla väärässä:/

No liikaa käy, jos pitää velaksi ryypätä.

Oma käy harvoin ulkona, mut sitten juokin juotavansa tuossa olkkarin sohvalla. Ennemmin jois ja selviäis jossain muualla kuin minun silmien alla, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

mun mielestä jostain syystä perheelliselle ihmiselle riittäis hyvin 1krt kuukaudessa baarissa käyminen..taidan olla väärässä:/

Itse olen samaa mieltä kanssasi, mutta joitakin ihmisiä saattaa ahdistaa komentelu ja määräily.

muutaman kerran vuodessa se ukko viihteellä käy. Ja silloinkin on joku merkkipäivä tai jotain vastaava. Nyt lauantaina on menossa kaverin varpajaisiin, ennen sitä oli kait helmikuussa yhdessä saunaillassa (tosin työn kautta ja kotiutui jo klo 21...).

Arvelinkin, että tähän ketjuun vastaa ne, joiden miehet ei käy juuri koskaan. :)

Exäni käy edelleen kovin ahkeraan, niin kuin kävi silloinkin, kun oltiin yhdessä.

Mutta se on sillainkin, että kyllähän kummankin pitää päästä viihteellekkin välillä. Ei siinä mitään pahaa ole.
Mutta jos toisen käytös humalassa (oletan siis, että viihteellä olo tarkoittaa myös humalaa...) on niin epämiellyttävää, niin sitten ärsyyntyminen toisen viihteelläolosta on kyllä ihan ymmärrettävää.

Ihan liian harvoin. Saisi siis mun puolesta käydä useamminkin..
Just sain sen potkittua muutamalle siskoni miehen kanssa, mutta muuten hän ei käytännössä KOSKAAN käy viihteellä ilman mua.
Mä olen kyllä miestä paljon ahkerampi ulkoilmaan viikonloppu öisin.

Uusimmat

Yhteistyössä