T
tyytymätön
Vieras
Esikoisen syntymän jälkeen tämä on alkanut, eli siis n. vuosi sitten. Seksi väheni ensin pariin kertaan viikossa, sitten kertaan viikossa ja nyt enää kerran pari kuukaudessa. Ennen lasta touhuttiin jos ei päivittäin niin joka toinen päivä. Ja seksi oli todella hyvää, mieskin kehui kuinka halut kohtaa ja on samanlaisia mieltymyksiä. Olen koittanut keskustella asiasta mieheni kanssa, mutta hänen vastauksensa on joko väsyttää tai ei tiedä miksi ei tee mieli. Miten ihmeessä voin tilanteen ratkaista? Kun toinen ei edes suostu puhumaan. Sanokaa että tämä on ohi menevä vaihe ja tulen saamaan vielä seksiä miehenkin aloitteesta eikä pelkästään omasta painostamisesta. Ja että sitä olisi edes kerran viikossa. Olen koittanut ehdottaa vaikka mitä, kysellyt haluaako jotain uutta tai voisinko minä tehdä jotain, pukeutua, uusia välineitä. Niin ei mikään kiinnosta. Ja nyt meille on siis tulossa toinen lapsi, mutta en oikein voi raskauttakaan syyttää koska esikoisen raskauden aikaan meno oli parempaa kuin koskaan.
Alan olla todella turhautunut ja tekisi mieli vaan antaa olla. Mies ei käy vieraissa, koska ei ikinä käy missään tai jos joskus harvoin käy tiedän tasan missä hän on ja kenen kanssa. Öitä ei ole koskaan pois kotoa. Nyt on hyvät neuvot kalliit.
Alan olla todella turhautunut ja tekisi mieli vaan antaa olla. Mies ei käy vieraissa, koska ei ikinä käy missään tai jos joskus harvoin käy tiedän tasan missä hän on ja kenen kanssa. Öitä ei ole koskaan pois kotoa. Nyt on hyvät neuvot kalliit.