P
pettynyt
Vieras
Olemme 22vuotiaita, 6vuotta oltu yhessä, kihloissa 5vuotta, naimisissa 1,5vuotta. Meillä on omarivitalo osake ja kaksi lasta. Ja sunnuntaina mieheni ilmoittaa minulle, että ei jaksa minua enään, ja otti sormuksen pois kädestä. Juonut vain siitä asti eikä nokkaansa kotona näyttänyt. Olen aivan shokissa ja surullinen, tuntuu etten saa happea, enkä selviä tästä.
En ikinä tule pärjäämään lasten kanssa, olen vain opiskelija...
Miten ihmisillä voi kaikki ihana päättyä yks kaks näin?? Ensirakkaus, en varmasti ikinä pysty päästämään irti hänestä, en siis koskaan.
Tuntuu niin tukahduttavalta. sattuu....
Mä en voi käsittää miksi jumala mua rankasee näin, eikä mitään todellista syytä. Mieheni sanoi että minulla ja lapsilla on 2kk aikaa asua tässä, ja etsiä asunto lasten kanssa, siihen saakka maksaa jutut.
Koska eihän minulla ole varaa tähän jäädä, ei millään.
Mietin vaan, meneekö minulla kaikki nyt pilalle... Ei autoa ei mitään, millä edes vien lapsia hoitoon ja menen kouluun. Eikä muutenkaan mikään ole enään ennallaan! En tule selviämään koskaan. Ei ole ketään ihmistäkään kelle puhua...
En ikinä tule pärjäämään lasten kanssa, olen vain opiskelija...
Miten ihmisillä voi kaikki ihana päättyä yks kaks näin?? Ensirakkaus, en varmasti ikinä pysty päästämään irti hänestä, en siis koskaan.
Tuntuu niin tukahduttavalta. sattuu....
Mä en voi käsittää miksi jumala mua rankasee näin, eikä mitään todellista syytä. Mieheni sanoi että minulla ja lapsilla on 2kk aikaa asua tässä, ja etsiä asunto lasten kanssa, siihen saakka maksaa jutut.
Koska eihän minulla ole varaa tähän jäädä, ei millään.
Mietin vaan, meneekö minulla kaikki nyt pilalle... Ei autoa ei mitään, millä edes vien lapsia hoitoon ja menen kouluun. Eikä muutenkaan mikään ole enään ennallaan! En tule selviämään koskaan. Ei ole ketään ihmistäkään kelle puhua...