mieheni pitää valita joko lapsi tai minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, nyt sinä värittelet noita tapahtumia ja pelottelet itseäsi, se ei pitkälle johda! Itse puhut ensimmäisessä viestissäsi jättäväsi miehesi ja lapsesi, joten miten se sitten on kauheampi asia, jos mies sitä eroa sitten hakee? Hoidata nyt ensimmäisenä itsesi kuntoon, ajattele itseäsi, älä miestäsi. Teidän tilanteessa te kaikki kolme kärsitte, eniten pieni viaton lapsi, joten johonkin suuntaan teidän on nyt mentävä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No jos joutusin esim.psykoosiin missä en ole ikinä ollut veisi mut sairaalaan ja hakisi eroa.Sitten hommaisi jonkun hoitajan hoitamaan lastamme ja mä sairaalasta päästyäni joutuisin sossun kautta hankkimaan asunnon ja sossun rahoilla elämään.

No justhan sanoit, että miehes ei anna lasta vieraiden hoitoon.

En halua eroa miehestäni siksi hoito ei mahdollinen.

Miksi sitten haluat että miehes pitäis valita sinut tai lapsen??Jokainen vanhempi varmasti tuossa tilantessa valitsee lapsen!!!Siinähän se erokin tulee samalla....eli jos et erota halua niintuskin kantsii tuollaisia ehdotuksia pöytään iskeä.....

Turha ap:n kanssa on vängätä, se on se tyyppi joka aina jauhaa tätä samaa tarinaa ja mikään neuvo, vihje jne ei onnistu, tule kuuloonkaan. Kaikki tyrmätään mitä joku koettaa ehdottaa. Kunhan hakee huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Turha ap:n kanssa on vängätä, se on se tyyppi joka aina jauhaa tätä samaa tarinaa ja mikään neuvo, vihje jne ei onnistu, tule kuuloonkaan. Kaikki tyrmätään mitä joku koettaa ehdottaa. Kunhan hakee huomiota.

Muuten olen samaa mieltä paitsi viimeisen lauseen kanssa. Musta ap vaikuttaa vaan totaalisen yksinäiseltä ja avuttomalta ressukalta.

Silti haluaisin että ap rekisteröityisi, niin mä en ainakaan edes avaisi ko aloituksia koska niihin on turha kuluttaa energiaa yrittämällä auttaa, mikään ei kelpaa ja mitään ei olla valmiita tekemään tai muuttamaan. Tosin kirjoitustyylin tunnistaa pian mutta silti.

Rakastan miestäni siksi en halua erota.no jos sairaalaan joudun sitten antaa jonkun vieraan lasta hoitaa ei muuten.

Miksi sitten uhkailet tuollaisella asialla? Jos turhaan latelee asioita, missä ei ole perää, ei kannata ihmetellä, kun tosipaikan tullen kukaan ei sitten enää usko ja välitä. Sinä olet saanut tässä ketjussa erittäin hyviä neuvoja monilta, nyt on pallo sinulla, mitä teet niiden ohjeiden kanssa ja yritätkö parantaa elämääsi.

Toivotaan, että miehesi valitsee lapsen, jos hän oikeasti tuon valinnan eteen joutuu :/

*muoks* Ai onks tää taas se akateemisen miehen kouluttamaton vaimo, joka pääsisi eläkkeelle mutta mies ei suostu kun mies häpeää vaimoaan, yms?

Sitä että rakastamme eniten toisiamme ja sitten lastamme.Näinhän sen pitäisikin olla,joskus lapset kasvavat isoksi lähtevät kotoa pois eli silloin parisuhde tärkein.

No jos joutusin esim.psykoosiin missä en ole ikinä ollut veisi mut sairaalaan ja hakisi eroa.Sitten hommaisi jonkun hoitajan hoitamaan lastamme ja mä sairaalasta päästyäni joutuisin sossun kautta hankkimaan asunnon ja sossun rahoilla elämään.

No, onnea valitsemallesi tielle!

Jahas... Taidat nyt olla mustasukkainen, kun lapsenne on miehellesi niin tärkeä. Pystytkö erottamaan sitä rakkautta mikä on miehen ja naisen välillä kuin vanhemman ja oman lapsen välillä? Sitä ei voi mitenkään rinnastaa eikä kukaan voi luvata toiselle rakastavansa enemmän puolisoaan kuin lastaan, sillä se rakkaus ei ole samanlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:
meille syntyi kuukausia sitten vaativa vauva oli koliiikkia ja vaikka mitä flussaa.Taas yskää ja astmaepäily eikä suostu syömään mitään.En vain jaksa tätä.meillä oli ihana avioliitto ennen lasta saimme tehdä kaikenlaista.Sen pilas se kun mieheni halusi lapsen.Minä haluaisin antaa lapsen esim.sijaiskotiin mutta mieheni ei.Joten kaippa mun erottava ja alkakoon mies yh-isäksi.

miehille olisi ihan normaalia ja ok tehdä noin. Joten ei suakaan saa syyllistää noista tunteista tai vaikka lähtisitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toivotaan, että miehesi valitsee lapsen, jos hän oikeasti tuon valinnan eteen joutuu :/

*muoks* Ai onks tää taas se akateemisen miehen kouluttamaton vaimo, joka pääsisi eläkkeelle mutta mies ei suostu kun mies häpeää vaimoaan, yms?

No on tää!

Sitä että rakastamme eniten toisiamme ja sitten lastamme.Näinhän sen pitäisikin olla,joskus lapset kasvavat isoksi lähtevät kotoa pois eli silloin parisuhde tärkein.

Miksi olette tehneet lapsen? Todella ihmeellinen ajattelutyyli, rakastamme toisiamme enemmän, kuin lastamme, voi ei!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi olette tehneet lapsen? Todella ihmeellinen ajattelutyyli, rakastamme toisiamme enemmän, kuin lastamme, voi ei!

Minä ap:n lausetta ja ajattelutyyliä pidän siksi outona, koska puolisoiden välinen rakkaus on erilaista kuin rakkaus lapseen.Ja kuten tuolla ylempänä kirjoitettiinkin, niin näitä ei voi rinnastaa toisiinsa, koska ovat erilaisia.

No ap, oletko valmis tekemään tuon mitä ekassa viestissä sanoit? Sanot miehelle että valitsee joko sut tai lapsen, ja myös sitten toimit sen mukaan?

Eikun kysymään vain. Jos valitsee lapsen, sä lähdet. Ja valitsee sut, niin lapsi adoptioon.
Lupaatko?

Yhteistyössä