Mies ei halua (vielä) lasta, mutta kumiakaan ei käytä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä oon täällä ihan solmussa tämän asian suhteen.

Mies tietää, että mä en käytä e-pillereitä. Monesti olemme asiasta keskustelleet ja mies on asian ymmärtänyt.
Kortsuja meiltä löytyy ja ennen seksiä siitä mainitsen, että jos haluaa ehkäistä niin käyttää sitten kumia. Mutta ei, aina se jää.
Ei edes keskeytä aktia vaan loppuun asti mennään.

Hänen mielestään ei vielä ole aika toiselle lapselle. Parin-kolmen vuoden päästä lapsi olisi tervetullut.
Mutta kuitenkin aina ihastelee perheitä, joissa on useampia lapsia.

Täytyykö tässä nyt alkaa selibaattiin, ettei "vahinkoa" tapahdu.
Vai onko tässä nyt jotakin sellaista mikä on minulta mennyt aivan ohi?

Aikuisen miehen luulis ymmärtävän, mitä voi seurata suojaamattomasta seksistä. Jos ukkos on noin tyhmä, niin minä harkitsisin tarkkaan, haluaisinko lisääntyä hänen geeneistään :) Anteeksi huono heitto :)

selvästi sinä toivot lasta ja olet tyytyväinen tilanteeseen. Jos teille käy vahinko, mikä on hyvin todennäköistä, punnitaan suhteen tulevaisuus. Ehkäisy on kuitenkin molempien vastuulla, eli kannattaisi sen verran keskustella, ja ihan rauhassa, ei 2 min ennen toimintaa :)

Meil on toiminu "keskeytetty yhdyntä" jo vuosia! 2 lasta saatu sitten normityylillä. Mies ei kumia käytä, enkä mä halua hormonaalista ehkäisyä ainakaan vielä. Mutta luulen, että sun miehes haluaa lapsen, mutta ei uskalla sanoa ääneen sitä. Haluaa, että kävis "onnellinen vahinko" ja tokaisis sitten, että näin oli tarkoitettukin. Mun mies sanoi, kun kakkosta yritettiin, ettei hän halua tekemällä tehtyä lasta.

Eli nautinto tulee hänelle ensin.
Minulla kans ex oli tuollainen ja niinhän siinä kävi että raskaaksi tulin...,siis minulle asia oli ok mutta hän ei sitten niin ilahtunutkaan asiasta. Ja huomaa, hän on tosiaan ex eli ei tullu mitään siitä jutusta enää sitten lapsen tultua maailmaan.

jos sillä on kuitenki vauvakuume muttei vaan sulle uskalla kertoo kun on paasannu et muutaman vuoden kuluttua sit.Kysy siltä suoraan mitä se haluaa eikä tollasta kissa hiiri leikkiä.

Luulenpa että mies jollain tasolla haluaa lapsen.. Tutuille kävi just näin, kerta riitti.. Siis että kortsut oli siinä yöpöydällä ja vaimo sanoi miehelleen että tuosta sitten otat jos et halua vielä lasta (mies oli sanonut ettei halua vielä). No, eipä ottanut ja ekasta kerrasta tärppäs.. Kyllä se siihen ajatukseen sitten sopeutui, parissa päivässä.. Ei ehkä kuvitellut että se on yhdestä kerrasta kiinni, mutta..

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Meil on toiminu "keskeytetty yhdyntä" jo vuosia! 2 lasta saatu sitten normityylillä. Mies ei kumia käytä, enkä mä halua hormonaalista ehkäisyä ainakaan vielä. Mutta luulen, että sun miehes haluaa lapsen, mutta ei uskalla sanoa ääneen sitä. Haluaa, että kävis "onnellinen vahinko" ja tokaisis sitten, että näin oli tarkoitettukin. Mun mies sanoi, kun kakkosta yritettiin, ettei hän halua tekemällä tehtyä lasta.

Miten voi olla mahdollista !
Meillä kai mieheltä ryöpsähtelee välilläkin tulla spermaa ennen varsinaista loppullista siemensyöksyä joten enpä uskaltais tuollai leikkiä.
Vaarallista esimerkkiä nuorisolle.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
selvästi sinä toivot lasta ja olet tyytyväinen tilanteeseen. Jos teille käy vahinko, mikä on hyvin todennäköistä, punnitaan suhteen tulevaisuus. Ehkäisy on kuitenkin molempien vastuulla, eli kannattaisi sen verran keskustella, ja ihan rauhassa, ei 2 min ennen toimintaa :)

Minulle lapsi ei olisi maailmanloppu, ihan totta.
Mutta miten voin tilanteeseen olla tyytyväinen?

Ja ihan rauhassa olemme asiasta keskustelleet, ei siis pelkästään paria minuuttia ennen toimintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:

Miten voi olla mahdollista !
Meillä kai mieheltä ryöpsähtelee välilläkin tulla spermaa ennen varsinaista loppullista siemensyöksyä joten enpä uskaltais tuollai leikkiä.
Vaarallista esimerkkiä nuorisolle.

No on se mahdollista! ainakin meillä on toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Minulla kans ex oli tuollainen ja niinhän siinä kävi että raskaaksi tulin...,siis minulle asia oli ok mutta hän ei sitten niin ilahtunutkaan asiasta. Ja huomaa, hän on tosiaan ex eli ei tullu mitään siitä jutusta enää sitten lapsen tultua maailmaan.

Mä peesaan tätä. Meillä oli ihan sama tilanne kun teillä ja tulin sitten raskaaksi. Mies syytti kuinka ollakaan niin mua. Mä olin käyttänyt häntä kuulemma hyväksi. Lopettanut pillerit ja hankkiutunut raskaaksi koska mä tiesin et hän ei tykkää käyttää kumia. Raskaus on nyt puolessa välissä mutta sanallakaan ei olla siitä puhuttu sen jälkeen kun kerroin et plussa tuli testiin. Eipä mies edes taida tietää koska on laskettuaika. Ei sitä kiinnosta eikä tosiaan halua kuulla koko asiasta. Yhdessä me tässä vielä ollaan kun on toi esikoinenkin mutta saa nähdä mitä tapahtuu kun vauva syntyy. Jos mies ei sitä voi sitten hyväksyä, täytyy kai erota :/

Kysypä mieheltä että onko hän ihan oikeasti valmis kantamaan vastuunsa sitten kun vauva saa alkunsa, muistuta että tässä tilanteessa se on täysin hänen vastuullaan tapahtuuko niin vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen samassa tilanteessa ollut:

Mä peesaan tätä. Meillä oli ihan sama tilanne kun teillä ja tulin sitten raskaaksi. Mies syytti kuinka ollakaan niin mua. Mä olin käyttänyt häntä kuulemma hyväksi. Lopettanut pillerit ja hankkiutunut raskaaksi koska mä tiesin et hän ei tykkää käyttää kumia. Raskaus on nyt puolessa välissä mutta sanallakaan ei olla siitä puhuttu sen jälkeen kun kerroin et plussa tuli testiin. Eipä mies edes taida tietää koska on laskettuaika. Ei sitä kiinnosta eikä tosiaan halua kuulla koko asiasta. Yhdessä me tässä vielä ollaan kun on toi esikoinenkin mutta saa nähdä mitä tapahtuu kun vauva syntyy. Jos mies ei sitä voi sitten hyväksyä, täytyy kai erota :/

voi ei, on tosi reilu mies! :( Kai se nyt tiennyt on kui lapsia tulee kerran yksi ennestään...

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Kysypä mieheltä että onko hän ihan oikeasti valmis kantamaan vastuunsa sitten kun vauva saa alkunsa, muistuta että tässä tilanteessa se on täysin hänen vastuullaan tapahtuuko niin vai ei.

Olen kysynytkin.
ei meitä hylkäisi, mutta aika ei vielä ole toiselle lapselle hänen mielestään.
Luulen, että tuudittautuu siihen luuloon, että ei kovin helposti tärppää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen kysynytkin.

miehet! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Arvoituksellinen mies. :whistle:

Ehkä se haluaa salaisesti lasta.. Luulisi muuten olevan aika neurona ehkäisystä.

Mene ja tiedä..
Olen ehdottanut myös keskeytettyä yhdyntää, jos ei kumin kanssa halua touhuilla. Kertaakaan ei kuitenkaan ole tuotakaan käyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olen kysynytkin.

Kysy, että pitääkö omia siittiöitään niin surkeena, ettei saa sua raskaaksi vai miksi ei käytä kortsua, jos ei halua lastakaan? :D

??? Siis mikä on täysin miehen vastuulla ? Nainenhan voi yhtä hyvin käyttää ehkäisyä. Luulisi sen enemmänkin olevan naisen vastuulla, joka tulee raskaaksi. Jos nainen haluaa seksiä, niin vastuu on myös hänen.

niin meilkin melki 10v

sama homma täälläkin.

ja tuolle yhdelle ihmettelijälle jonka mielestä nainenkin voi kantaa kortensa kekoon ehkäisyn huolehtimisesta niin mitenkäs aattelit sen ratkaista kun nainen ei voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä ja kuparikierukkakaan ei sovi?

eli heti kun keksit siihen keinon niin kiitän ja kovasti.

Yhteistyössä