Mies ei halua (vielä) lasta, mutta kumiakaan ei käytä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tällainkin voi kysyä:
Tyhmiäkö miehet on? Jos sanoo, että uskoo siittiöidensä olevan hyviä, niin sitten voit kysyä, että miksi sitten tietyntahtoen laittaa sut raskaaksi? Voit vielä piilovittuilla, että oletko missannut biologiantunnit vai etkö tiedä miten lapset tulevat oikeasti ilman haikaroita?

Ehkä miehesi valtti on se, että sää pidät olennaisesti miehiä typerämpänä, niin voi esittääkin typerämpää ja sitten syyllistää sua myöhemmin siitä, koska et ottanut vastuuta. Mieshän ei katsos vaan ymmärtänyt... =)

En pidä miestä tyhmänä.

Jotenkin ajatus ei nyt kulje niin hyvin, että jaksaisin piilovittuilla.

No jos ihan vain keskustelet suoraan asiasta, että jos mies ei halua lasta, niin mitä ehdottaa ehkäisyksi?

Musta tuntuu, että et ole edes keskustellut tarpeeksi asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Eli nautinto tulee hänelle ensin.
Minulla kans ex oli tuollainen ja niinhän siinä kävi että raskaaksi tulin...,siis minulle asia oli ok mutta hän ei sitten niin ilahtunutkaan asiasta. Ja huomaa, hän on tosiaan ex eli ei tullu mitään siitä jutusta enää sitten lapsen tultua maailmaan.

sama homma täälläkin.

ja tuolle yhdelle ihmettelijälle jonka mielestä nainenkin voi kantaa kortensa kekoon ehkäisyn huolehtimisesta niin mitenkäs aattelit sen ratkaista kun nainen ei voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä ja kuparikierukkakaan ei sovi?

eli heti kun keksit siihen keinon niin kiitän ja kovasti.

Vaahto tai ehkäisykapselit!

No jos ihan vain keskustelet suoraan asiasta, että jos mies ei halua lasta, niin mitä ehdottaa ehkäisyksi?

On kyllä keskusteltu paljon. Mies sanoo, että tuo kumi on riittävä ehkäisy. Tai siis mikä ehkäisy, jos sitä ei kerran käytä?!

On kyllä keskusteltu paljon. Mies sanoo, että tuo kumi on riittävä ehkäisy. Tai siis mikä ehkäisy, jos sitä ei kerran käytä?!

No mikset keskeytä seksiä ja sano että laita kumi niskaa? Jos ei halua aloita keskustelu siinä tilanteessa uudelleen!!

Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:
No mikset keskeytä seksiä ja sano että laita kumi niskaa? Jos ei halua aloita keskustelu siinä tilanteessa uudelleen!!

Seksin(kin) aikana (ja ennen sitä) olen kysynyt, että laitetaanko nyt se kumi. Seuraavalla kerralla sitten, sanoo mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Jos mies ei missään tapauksessa haluaisi lasta niin hän käyttäisi kondomia tai pidättäytyisi. Aikuinen mies tietää kyllä riskit.

Todellakin tietää riskit. Yhden raskauden ja synnytyksen on jo rinnalla seissyt =)

Sano miehelle että sinulle kelpaisi vauva, ja että jos ei sellaista halua, niin sitten huolehtikoon itse siitä ettei laita spermaa sisääsi, ja että et enää muistuta kortsunkäytöstä vaan jätät pallon hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja miettijä:

Seksin(kin) aikana (ja ennen sitä) olen kysynyt, että laitetaanko nyt se kumi. Seuraavalla kerralla sitten, sanoo mies.

Teillä on aika isoja puhumattomuus ongelmia.

Miksi annat miehen jatkaa puuhia, jos sanoo noin? Mikset sano, että ei käy, kun et halua lasta, eikä tässä ole mitään ehkäisyä käytössä, etkä suostu keskustelemaan asiasta, mikä on sitten ´muu vaihtoehtona.

Miksi tehdä asiasta noin isoa ongelmaa? Eikai se mies sua raiskaa jos estät sekstailun?

No minusta asia on niin, että tuollainen mies on vain typerä. Vaatii sitten tietty aborttia, kun ensin saanut ap:n paksuksi. :|

Ja kannattas myös itse ajatella, mitä haluaa, kuitenkaan noi abortit ei ole mitään pikkujuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No minusta asia on niin, että tuollainen mies on vain typerä. Vaatii sitten tietty aborttia, kun ensin saanut ap:n paksuksi. :|

Ja kannattas myös itse ajatella, mitä haluaa, kuitenkaan noi abortit ei ole mitään pikkujuttuja.

Aina voi vaatia mutta nainen tekee itse päätöksen. Senkin aikuinen mies kyllä tajuaa.

Miksi annat miehen jatkaa puuhia, jos sanoo noin? Mikset sano, että ei käy, kun et halua lasta, eikä tässä ole mitään ehkäisyä käytössä, etkä suostu keskustelemaan asiasta, mikä on sitten ´muu vaihtoehtona.

Miksi tehdä asiasta noin isoa ongelmaa? Eikai se mies sua raiskaa jos estät sekstailun?

Siis mikä ihmeen puhumattomuusongelma?! Kun puhuttu on vaikka kuinka paljon.

Minä olisin valmis toiseen lapseen ja mies tietää sen. Ja jos mies todella olisi sitä mieltä, että vielä ei sen lapsen aika ole, niin kai hän sitä kumia käyttäis.
Miehen mielestä kun se kumi on riittävä ehkäisy, mutta silti hän ei sitä käytä vaikka asiasta mainitsen.

Luitko koko ketjun??
Olen jo monesti maininnut, että ei aio aborttia vaatia.

Minä olisin valmis toiseen lapseen ja mies tietää sen. Ja jos mies todella olisi sitä mieltä, että vielä ei sen lapsen aika ole, niin kai hän sitä kumia käyttäis.
Miehen mielestä kun se kumi on riittävä ehkäisy, mutta silti hän ei sitä käytä vaikka asiasta mainitsen.

No onko se sitten jotenkin yksinkertainen? vai oletko sinä niin iäkäs, että se ajattelee, ettet kuitenkaan raskaudu?

Luitko koko ketjun??
Olen jo monesti maininnut, että ei aio aborttia vaatia.

No sit se varmaan haluaa, että raskaudut. Outoa vaan, ettei voi sitä sanoa.

"En tiedä miksei käytä kumia"
"Ehkä tarkoittaa että haluaa lapsen kun sanoo ettei halua lasta"
"Ehkä ei ole päässyt yli keskenmenosta?"
"Voiko olla että laskee niin että jos puoli vuotta yrittää ja sitten 9 kuukautta odottaa niin ehkä sitä tarkoittaa se pari vuotta?"
"Ehkä jospa koska kun tarkoittaa sitä tai tätä, en tiedä, olen kysynyt mutta entäpä jos vaikka kuin kunnes?"

Jaa mitä puhumattomuusongelmia? Niinpä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:

"Voiko olla että laskee niin että jos puoli vuotta yrittää ja sitten 9 kuukautta odottaa niin ehkä sitä tarkoittaa se pari vuotta?"
"Ehkä jospa koska kun tarkoittaa sitä tai tätä, en tiedä, olen kysynyt mutta entäpä jos vaikka kuin kunnes?"

No minä en miehen pään sisään pääse, vaikka kuinka koittaisin.
Ehkä se on sitten mies joka ei osaa pukea tuntojaan sanoiksi.

"Miksi et käytä ehkäisyä jos et halua lasta" ei mielestäni vaadi mitään kovin syväluotaavaa perimmäisten tuntojen erittelyä. Haluatko lapsen miehen kanssa joka a) ei halua lasta b) ei osaa kertoa miksei käytä ehkäisyä?

Veikkaus: niin hölmö, että hurman hetkellä paljaalla laittaminen voittaa raskaudenpelon.

No onko se sitten jotenkin yksinkertainen? vai oletko sinä niin iäkäs, että se ajattelee, ettet kuitenkaan raskaudu?

Jos kohta 30-vuotias on liian vanha lapsensaantiin, niin sitten kyllä.

Voit niin helposti tulla raskaaksi... Mutta ymmärrän kyllä, että suostut tuommoiseen järjestelyyn, jos itse kuitenkin lasta haluat. Toivottavasti mies oikeasti ymmärtää, että saatat hyvinkin raskautua, eikä sitten sano, että ei sovi kuvioon.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
"Miksi et käytä ehkäisyä jos et halua lasta" ei mielestäni vaadi mitään kovin syväluotaavaa perimmäisten tuntojen erittelyä. Haluatko lapsen miehen kanssa joka a) ei halua lasta b) ei osaa kertoa miksei käytä ehkäisyä?

Veikkaus: niin hölmö, että hurman hetkellä paljaalla laittaminen voittaa raskaudenpelon.

Kysehän ei nyt ole siitä, että mies ei missään vaiheessa halua lasta.

Jos vastaus kysymykseen "mikset käytä ehkäisyä" on joka kerta melkein sama, ei se nyt tärppää tai sitten ensi kerralla, niin pallohan on silloin miehellä.

Näin mäkin veikkaisin. Ja se pieni hullu riski, jos vaikka lapsi tulisi ja onnistuis pamauttamaan toisen paksuksi.

Tosi paikantullen kuitenkin vaatii aborttia ja taatusti vierittää naisen viaksi, koska on sanonut aivan selkeästi suomenkielellä, ettei sitä lasta halua.

AP: Seuraavaksi kun yrittää ilman korstua, niin vedä vaan rajusti ja kysy, että OLETKO TYHMÄ? ETKÖ TIEDÄ, ETTÄ TÄSTÄ TULEN RASKAAKSI? JOS TIEDÄT, ETKÄ HALUA, NIIIN LOPETA TAI LAITA KORTSU!

Noin helppoa ja easyä.

Voit niin helposti tulla raskaaksi... Mutta ymmärrän kyllä, että suostut tuommoiseen järjestelyyn, jos itse kuitenkin lasta haluat. Toivottavasti mies oikeasti ymmärtää, että saatat hyvinkin raskautua, eikä sitten sano, että ei sovi kuvioon.

Omien sanojensa mukaan ymmärtää, että raskaus saattaa alkaa.
Aborttia ei vaadi, vaan lupaa pysyä rinnalla.

Kysehän ei nyt ole siitä, että mies ei missään vaiheessa halua lasta.

Jos vastaus kysymykseen "mikset käytä ehkäisyä" on joka kerta melkein sama, ei se nyt tärppää tai sitten ensi kerralla, niin pallohan on silloin miehellä.

Eli siis mies on a) tyhmä b) välinpitämätön tai c) teillä on vakava puhumisongelma, koska mies ei kykene sanomaan, että haluaisi lasta. d) et oikeasti ole aloittanut keskustelua tarpeeksi vahvasti, että mies viitsisi puhua ->puhumisongelmaa.

Yhteistyössä