Mies ei ole tullut kotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies lähti tuossa kuuden maissa käymään veljellään (noin 15 kilometrin päässä). Minä en voinut lähteä mukaan, sillä olen kuumeessa. Kotiintuloajasta ei osannut oikein sanoa, enkä minäkään sitä tivannut. Mies kuitenkin lupasi, ettei baariin mene, sillä on itsekin pienessä kuumeessa. Soitin miehelle yhdeksän aikoihin ja tuo lupasi soittaa, kun lähtee kotiin. Kielsin kuitenkin soittamasta, sillä ajattelin mennä nukkumaan. Heräsin pari tuntia sitten ja huomasin, ettei mies ei ole vieläkään kotona, eikä myöskään vastaa puhelimeen. Alkaa vähitellen suututtaa, ahdistaa ja pelottaa - siksi piti purkaa tämä jonnekin. ARGH!

Onko eksynyt baarin ennen, vaikka on sanonut ettei mene? Ikävä kyllä veikkaisi että siellä baarissa on, jos ei kerran vastaa. Siis jos on taipumusta niitä temppuja tehdä. Toivotaan nyt kuitenkin että tulisi kotiin pian.

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Sellaisia nuo miehet tuppaa olemaan. Älä murehdi. Mene nukkumaan. Se varmasti ilmaantuu aamuun mennessä, ja jos ei ole ilmaantunut ehdit sitten soitella perään.

/ehdit tulla tänne sitä märehtimään.........

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Tai tunnetaanko siellä baarissa miestä jos sinne soitat ja kysyt onko paikalla?

ei juma! tekeekö joku oikeesti noin? :o :laugh: |O

Mistä mä tiedän.Kunhan tuli mieleen.

jaa...toivottavasti ei. en usko sitä paitsi et baarissa työskentelevillä oo aikaa ettiä muitten ukkoja. :whistle:

ap..kyllä se tulee kun on "valmis" eli joko megakännissä tai krapulassa aamulla. :| tai mistäs sen tietä...voihan se olla kuskina. jos selvinpäin lähti. =)

Täytyy myöntää, etten ole niin hyvissä väleissä miehen veljen kanssa, että minulla hänen numeroaan olisi. Yritin Enirosta etsiä, mutta numero lienee salainen.

Miehellä on kyllä taipumusta eksyä baariin, mutta ennen on ilmoittanut minne menee. Tämä on kyllä sen verran suuri kaupunki, etten viitsisi jokaiseen pubiin/baariin/yökerhoon soittaa ;)

Kiitos kuitenkin neuvoista.

(Kiva, kun väsyneenä olen entistä huolestuneempi. Tästä tulee vielä pitkä yö, ellei mies ala vähitellen kotiin ilmestyä.)

jaa...toivottavasti ei. en usko sitä paitsi et baarissa työskentelevillä oo aikaa ettiä muitten ukkoja. :whistle:

ap..kyllä se tulee kun on "valmis" eli joko megakännissä tai krapulassa aamulla. :| tai mistäs sen tietä...voihan se olla kuskina. jos selvinpäin lähti. =)

Ajattelin jos on joku pienehkö lähikuppila missä ei välttämättä kauheasti ihmisiä.

Ajattelin jos on joku pienehkö lähikuppila missä ei välttämättä kauheasti ihmisiä.

ahaa..juu..se ois ihan toimivaa. =)

ahaa..juu..se ois ihan toimivaa. =)

Vois olla joo.

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No jos itse oot sanonu, et älä soita ni miks sen pitäs siittä ilmottaa jos baariin sit eksyikin.. hmm..

Yleensä on siis ilmoitellut, jos baariin on mennyt, vaikka olisinkin kieltänyt enää soittelemasta. Ehkäpä nyt on kuitenkin ajatellut, ettei häiritse mua.

No jos itse oot sanonu, et älä soita ni miks sen pitäs siittä ilmottaa jos baariin sit eksyikin.. hmm..

Haloo jos 6 maissa lähtee.Niin kyllä jo 1 jälk.yöllä voi ilmoittaa mikä on tilanne.Ja kun vaimo vielä kuumeessa niin hiukan voisi huomioda ja kysyä vaimon tilanne ja kertoa oma tilanne

Voi että mua risoo nämä keskenkasvuset kakaraäijät, jotka häviää reissuilleen ilmottamatta ja välittämättä mistään mitään. Tää tällainen on niiiin anuksesta, ei voi mitenkään ymmärtää.

Onko nää tällaiset tapaukset perheenisiä? Sääliksi käy, jos ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yleensä on siis ilmoitellut, jos baariin on mennyt, vaikka olisinkin kieltänyt enää soittelemasta. Ehkäpä nyt on kuitenkin ajatellut, ettei häiritse mua.

Ainahan voi viestillä nakata. Jos eletään parisuhteessa, huomioidaan toinenkin. Luulis sen olevan joka jannulle ihan perusjuttu.

Yhteistyössä