P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sääli ja surku:Voi että mua risoo nämä keskenkasvuset kakaraäijät, jotka häviää reissuilleen ilmottamatta ja välittämättä mistään mitään. Tää tällainen on niiiin anuksesta, ei voi mitenkään ymmärtää.
Onko nää tällaiset tapaukset perheenisiä? Sääliksi käy, jos ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi että rasittaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:No jos itse oot sanonu, et älä soita ni miks sen pitäs siittä ilmottaa jos baariin sit eksyikin.. hmm..
Yleensä on siis ilmoitellut, jos baariin on mennyt, vaikka olisinkin kieltänyt enää soittelemasta. Ehkäpä nyt on kuitenkin ajatellut, ettei häiritse mua.
Ainahan voi viestillä nakata. Jos eletään parisuhteessa, huomioidaan toinenkin. Luulis sen olevan joka jannulle ihan perusjuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi että rasittaa:Miten te rakkaat ihmiset oikeesti kestätte tuollasia miehiä? Kohteleeko tuollaiset ukot muutenkin naistaan välinpitämättömästi? Mistä ne yhdessäolon hyvät jutut revitään, että voidaan ja halutaan olla yhdessä.
Tulee paha mieli, että jotkut ovat niin välinpitämättömiä perhettään kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai tunnetaanko siellä baarissa miestä jos sinne soitat ja kysyt onko paikalla?
ei juma! tekeekö joku oikeesti noin?![]()
|O
Mistä mä tiedän.Kunhan tuli mieleen.
jaa...toivottavasti ei. en usko sitä paitsi et baarissa työskentelevillä oo aikaa ettiä muitten ukkoja.![]()
ap..kyllä se tulee kun on "valmis" eli joko megakännissä tai krapulassa aamulla. :| tai mistäs sen tietä...voihan se olla kuskina. jos selvinpäin lähti. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Voi että rasittaa:Miten te rakkaat ihmiset oikeesti kestätte tuollasia miehiä? Kohteleeko tuollaiset ukot muutenkin naistaan välinpitämättömästi? Mistä ne yhdessäolon hyvät jutut revitään, että voidaan ja halutaan olla yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
Veli puolustaa aina veljeä.Miks jättäisi puhelimen veljen luo.Jos lähtisi kotia kohti ois jo perillä.Tuntuu että veli antanut miehellesi alibin, näin taitaa ollakkin.Kotimatka ei kestä ikuisuuksia
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
Veli puolustaa aina veljeä.Miks jättäisi puhelimen veljen luo.Jos lähtisi kotia kohti ois jo perillä.Tuntuu että veli antanut miehellesi alibin, näin taitaa ollakkin.Kotimatka ei kestä ikuisuuksia
Ja tuskin nyt autolla baariin menee =O
Alkuperäinen kirjoittaja vieraissa:Alkuperäinen kirjoittaja Voi että rasittaa:Miten te rakkaat ihmiset oikeesti kestätte tuollasia miehiä? Kohteleeko tuollaiset ukot muutenkin naistaan välinpitämättömästi? Mistä ne yhdessäolon hyvät jutut revitään, että voidaan ja halutaan olla yhdessä.
apn:n mies on juuri sellainen renttu jota suurin osa palstan naisista kaipaa vierelleen. Ei ole elämä tylsää kun joutuu miettimään missä, kenen kanssa ja mimmosessa kunnossa äijä taaplaa maailmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
En siitä puhunutkaan
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
En siitä puhunutkaan
Et niin, en kirjoittanutkaan sinun puhuneen mistään. Kunhan totesin, että tuskin nyt baariin autolla menee kun veljeltään autolla lähti... ellei sitten ole tapana huristaa autolla baariin
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:No miksi ei se miehesi veli vastannut siihen kännyyn, kun näki, että sinä soitat??
Ihan kun pimittäisi tai peittelisi jotakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
En siitä puhunutkaan
Et niin, en kirjoittanutkaan sinun puhuneen mistään. Kunhan totesin, että tuskin nyt baariin autolla menee kun veljeltään autolla lähti... ellei sitten ole tapana huristaa autolla baariin
En sinänsä yllättyisi siitä, että mies menisi autolla baariin. Asutaan Tampereen keskustassa, joten kävelymatka kotiin ei ole kovinkaan pitkä. Baariin meneminen _yksin_ ilman puhelinta kuulostaa kyllä silti jotenkin tosi absurdilta.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
En siitä puhunutkaan
En sinänsä yllättyisi siitä, että mies menisi autolla baariin. Asutaan Tampereen keskustassa, joten kävelymatka kotiin ei ole kovinkaan pitkä. Baariin meneminen _yksin_ ilman puhelinta kuulostaa kyllä silti jotenkin tosi absurdilta.
No siis jättääkö se auton sitten minne sattuu (hakee myöhemmin?) vai ajaa kännissä kotiin?
Juo jäävettä?
No ei ne baaritkaan enää kauaa ole auki.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai tunnetaanko siellä baarissa miestä jos sinne soitat ja kysyt onko paikalla?
ei juma! tekeekö joku oikeesti noin?![]()
|O
Mistä mä tiedän.Kunhan tuli mieleen.
jaa...toivottavasti ei. en usko sitä paitsi et baarissa työskentelevillä oo aikaa ettiä muitten ukkoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Jokohan mies saapui kotiin??