mies ei osaa aikuistua ja lopettaa viinan juontia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yön utu

Jäsen
26.02.2010
574
0
16
no niin, paha mieli mulla :'(
meille sattui sitten vahinko, jonka päätin pitää. oon yhden lapsen yksin saanut ja kasvattanut, ja aattelin että ihanaa saada toinen parisuhteessa, ja että musta ei tuu nalkuttavaa akkaa.

no mies lähti eilen jonkun entisen hoitonsa synttäreille, ja olin koko illan niin surullinen, samoin tän päivän. baarit tuntuu olevan kaikki kaikessa tälle äijälle..

se ei osaa tukea mua ollenkaan....en enää tiedä haluanko tätä lastakaan, on niin ristiriitainen olo..en vaan jaksaisi taas samaa, kaikki yksin. olisiko sitten helpompaa olla ilman tätä äijää, ei tarvisi olla mustis.. :'(
mies aina sanoo että tää on mun projekti, hän olisi halunnut abortin. aikoo kyllä huolehtia lapsesta syntymän jälkeen, mutta tällä hetkellä ei kiinnosta.

Voi elämä mikä asenne miehellä! En osaa neuvoa yhtään mitään muuta kuin että älä anna miehesi pilata odotusta. Lemppaa mielummin mies kuin vauva jos tuntuu että on pakko valita. Miten teidän suhdekaan voisi jatkua abortin jälkeen, olisit varmaan aika katkera. Itse ainakin olisin.. Kovasti voimia sulle. Ehkä jollain saat vielä miehen käsittämään ja kaikki kääntyy paremmaksi :hug:

Niin, en ikinä voisi tehdä aborttia!! Oli vaan pakko selvittää ajatuksia kirjoittamalla tänne...on niin paha mieli :'( eikä ne baarit pahin oo vaan se että en tiedä mitä se siellä tekee..ne muut naiset.
no, isot elarit saan, enkä yhtään aio tuntea syyllisyyttä siitä. ja itse lähden bilettämään kun lapsi on syntynyt, saa äijä istua kotona ja miettiä mikä meni vikaan.
vaikka kai tää helpottaa kun raskaus etenee pidemmälle. niin meni ainakin esikoisen kanssa. joka päivä parempi fiilis, kunnes sai nyytin syliin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Niin, en ikinä voisi tehdä aborttia!! Oli vaan pakko selvittää ajatuksia kirjoittamalla tänne...on niin paha mieli :'( eikä ne baarit pahin oo vaan se että en tiedä mitä se siellä tekee..ne muut naiset.
no, isot elarit saan, enkä yhtään aio tuntea syyllisyyttä siitä. ja itse lähden bilettämään kun lapsi on syntynyt, saa äijä istua kotona ja miettiä mikä meni vikaan.
vaikka kai tää helpottaa kun raskaus etenee pidemmälle. niin meni ainakin esikoisen kanssa. joka päivä parempi fiilis, kunnes sai nyytin syliin :heart:

Saa äijä istua kotona? Luuletko tosiaan, että istuu?

Meillä samanlaista. Nytkin ukko jossain dokailemassa,miettiä saa koko ajan,että mitä se tekee ym..

Alkuperäinen kirjoittaja -:

kyllä, kun on sen vuoro hoitaa vauvaa! tuskin sen kanssa kehtaa baariin lähteä. sen verran uskon että selkärankaa löytyy, varmasti on vauvan kanssa kun tämä syntyy....mutta ongelma on siinä etten taida jaksaa odottaa niin pitkään tän suhteen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

kyllä, kun on sen vuoro hoitaa vauvaa! tuskin sen kanssa kehtaa baariin lähteä. sen verran uskon että selkärankaa löytyy, varmasti on vauvan kanssa kun tämä syntyy....mutta ongelma on siinä etten taida jaksaa odottaa niin pitkään tän suhteen kanssa.

Mpä luulen, että jos vaakakupissa on viina ja vauva niin viina voittaa. Näin se vaan menee.

Varmasti olet tiennyt mikä mies on ennen raskautta, ois kannattanu pitää jalat yhdessä.

Ja jos et ole, niin suhde ollut liian ture, ois kannattanu pitää jalat yhdessä.

Turha se on enää märistä, kun faktat on sulla ollu koko ajan mukana.

Kyllä sun tilanteessa, mä en olisi asunut sellaisen miehen kans, ei edes baareista kyse vaan tästä miten hän sulle sanoi lapsesta, että oli se sun projekti vain ja hän olisi tehnyt abortti, aivan kamala. On se toki raskasta ensiks olla ja elää yksin lapsen kaa, mut totut siihen nopeasti ja ymmärrät että parempi kärsiä hetki kun koko elämää paskan miehen kaa

Yhteistyössä