ei ees oo tollanen tullu mieleenkään että miehen ois pitäny ruveta ostamaan lahjaa.voi hyvänen aika .
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:kyllä mielestäni edes kukkien ostaminen äidin suuren työn jälkeen on sopivaa, ja eikös miehet ihan perinteisesti ole jotenkin vaimoaan muistaneet synnytyksen jälkeen?
ja kyllä, meilläkin mies osti molempien synnytysten jälkeen jotain pientä lahjaa. kertoo se vähän siitä arvostuksesta, ja saa naiselle hyvän mielen..
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:No huh, onko taas vähän turhamaista, lapsihan se lahja on. En saanut lahjoja minäkään, enkä moisia kyllä edes mielessäni pyöritellyt. Kukkiakaan en saanut. Synnytyssalissa jo sain monta suukkoa lapsi sylissäni, lahjaksi ehjän perheen.
Se riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Eipä oo mulle tullut kummankaan synnytyksen yhteydessä mieleen että saisin jonkun lahjan.
Koin lahjana jo sen että mies oli kotiutuessamme siivonnut kodin ja tehnyt ruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nihkula:En lahjaa odottanut, enkä pyytänyt, mutta sain silti.Mies sanoi, että kävit kyllä sellaisen rääkin läpi( IVF_hoidot ja lähes vuorokauden kestänyt imukuppi-synnytys), että jotain oli hommattavaNiin, sain timantti-sydän riipuksen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja zusu:no ei kyllä synnytyksen jälkeen mulla heti käynnyt mielessä että mitäköhän lahjuksia se ukko mulle tuo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja noh:kyllä mielestäni edes kukkien ostaminen äidin suuren työn jälkeen on sopivaa, ja eikös miehet ihan perinteisesti ole jotenkin vaimoaan muistaneet synnytyksen jälkeen?
ja kyllä, meilläkin mies osti molempien synnytysten jälkeen jotain pientä lahjaa. kertoo se vähän siitä arvostuksesta, ja saa naiselle hyvän mielen..
Minusta arvostuksen mittaaminen sillä, että saako "jotain pientä" vai ei on ihan älytöntä. Ja vielä hullumpaa on se, jos hyvä mieli riippuu siitä, saako "jotain pientä" vai ei.