Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no ainahan noita jatkoja on, minäkin välillä herään ties mistä bailuista ja luuri soinu korvan vieressä tauotta :snotty:
venaile siis ihan rauhassa, pian saat hoitaa krapulaista ukkoa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja EN KATTOS PÄIVÄKÄÄN :tollasta touhua,kunnon puhuttelu tai ulkoruokintaan.meilä on selkeät pelisäännöt että ilmotetaan jos johki jäädään.ja jos ei vastaa ni viestillä.muutoin ei sitten jäädäkkään eli ilman ilmottamista EI!
NIUHO MIKÄ NIUHOAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja EN KATTOS PÄIVÄKÄÄN :tollasta touhua,kunnon puhuttelu tai ulkoruokintaan.meilä on selkeät pelisäännöt että ilmotetaan jos johki jäädään.ja jos ei vastaa ni viestillä.muutoin ei sitten jäädäkkään eli ilman ilmottamista EI!
Olihan se ap:n ukko yrittäny soittaa... Ei oo ihme, että Suomessa joka2 avioliitto päätyy eroon, hieman vähemmälle sitä ämmäilyä, arvon kanssa sisaret
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Miksi ensimmäisenä aina epäillään toisen pettäneen..?![]()
Mä ajattelisin ensin että sille on sattunut jotain ja sitten lähtisin kyselemään kavereilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no ainahan noita jatkoja on, minäkin välillä herään ties mistä bailuista ja luuri soinu korvan vieressä tauotta :snotty:
venaile siis ihan rauhassa, pian saat hoitaa krapulaista ukkoa :kieh:
Sillon kun kysyin sitä musta väri, vastasit, niin harmaantuuko se musta väri nopeeta päästä? Aattelin laitattaa nyt mustaa ja punasia raitoja. Vähän mietityttää jos se onkin liian raju väri mun päähän, no ehkä silmä tottuu ajallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Miksi ensimmäisenä aina epäillään toisen pettäneen..?![]()
Mä ajattelisin ensin että sille on sattunut jotain ja sitten lähtisin kyselemään kavereilta.
Valitettavasti on vuosia aiemmin tehnyt niin...
Alkuperäinen kirjoittaja nii:NIUHO MIKÄ NIUHO
anteeks ny vaan mutta olishan se voinu laittaa tekstarin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja EN KATTOS PÄIVÄKÄÄN :tollasta touhua,kunnon puhuttelu tai ulkoruokintaan.meilä on selkeät pelisäännöt että ilmotetaan jos johki jäädään.ja jos ei vastaa ni viestillä.muutoin ei sitten jäädäkkään eli ilman ilmottamista EI!
Olihan se ap:n ukko yrittäny soittaa... Ei oo ihme, että Suomessa joka2 avioliitto päätyy eroon, hieman vähemmälle sitä ämmäilyä, arvon kanssa sisaret
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Mäkään en oikeestaan ihmettele yhtään että ukko ei tullut kotiin, jos ap suuttui baariin lähdöstä ja löi vielä luurin korvaan. Ehkä ukko on sitten baarin kiinni mentyä koittanut soittaa että joko uskaltaa tulla kotiin vai vieläkö sitä ollaan vihasia. Ja kun vastausta ei ole saanut, on mennyt kaverille.
En yhtään ihmettele ettei tule kotiin jos siellä odottaa hirvee huuto ja nalkutus ja suurinpiirtein pesismailan kanssa odotetaan ovella. Ja saa kuulla miten huono mies on kun lähti käymään baarissa.
Ja vielä oikein kannustetaan että joo, pistä se koville ja kättä pitempää käyttöön heti ovelta.
Miksei voi keskustella asiasta ihan kunnolla ja KUUNNELLA mitä miehellä on sanottavaa eikä vaan huutaa ja jyrätä se mies ihan täysin.
Ihme touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt haluan olla harmaa:Joo eli olen raskaana ihan alussa rv 9+0,ja mies lähti eilen baariin.Tuli sitten puhelimessa sanaharkkaa tästä johtuen ja löin luurin hänelle korvaan ja kävin nukkumaan.Heräsin vähän viiden jälkeen ja kappas,mies ei ole tullut kotiin.Hän oli soittanut baarin sulkemisajan jälkeen,mutta mulla oli puhelin äänettömällä joten en ollut vastaamassa.Koitin soittaa äsken mutta eihän hän tietenkään vastaa.Mulla on hermot ihan riekaleina enkä saa unta,lopetin plussattuani tupakoinnin mutta olen sortunut 2 tupakkaakin polttamaan.Mitä hemmettiä minä teen...?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja nii:NIUHO MIKÄ NIUHO
anteeks ny vaan mutta olishan se voinu laittaa tekstarin.
Mutta olihan se soittanu |O Ei kunnon tuubassa tuu mieleen tekstareita lähetellä.
Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:no ei varmaan tulis mielee soittaakaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:no ei varmaan tulis mielee soittaakaan
Mutta ap:n ukkohan oli yrittänyt soittaa!!!!!!!!!!!! Ettekö te osaa lukea????
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SILLON SE VOI TEKSTAAKKIN PUUSILMÄ
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aina en kyllä voi tuota naistenkaan järjenjuoksua ymmärtää.. Ok, ukko olis voinu ja olis pitänykin laittaa tekstari ja ilmoittaa missä on, mutta kuinka moni oikeesti tälläsen takia jättäs miehensä?jos nyt oletetaan että on ollu vaan esimerkiks kaverillaan yötä. Kun aika usein tämän tapaisiin aloituksiin vastataan että miks oot tollasen ukon kaa, jätä se, ite en kattos tollasta tms.