[QUOTE="CIS";27475968]toivotat sille hyvää matkaa ja koitat olla miettimättä pahinta. se, kun on kaukana toisesta saa kyllä mielikuvituksen liikkuun. olkoonkin laiva hyvä pettämispaikka, niin se on myös paljon muuta. hyvää ruokaa,juomaa ja viihdettä. ei kaikki sieltä hae seksiseuraa. ja tuskin ukkelis ainakaa, miks vaivautua kun sitä saa lähempääkin. onhan kämppä tyhjänä kun oot kaukana.[/QUOTE]
Mun mies ei tykkää juomisesta, siksi en ymmärrä miksi hän haluaa nimenomaan laivalle. Hän kyllä tietää millaisena paikkana sitä pidän, olen hänelle kertonut useasti. Omilla laivareissuilla, joka kerralla tuli keski-ikäiset, naimisissa olevat ukot vonkaamaan. Molemmat kaverini saivat yöseuraa, sen sijaan minä olin se poikkeus joka ei raahannut ketään hyttiin. Tämä on tapahtunut useita vuosia sitten.
Olisi varmasti helpompi luottaa jos mies ei olisi juuri ennen ulkomaille lähtöäni jäänyt kiinni treffisivustoilta. Käyttäessäni hänen mobiilinettiäni huomasin haussa olevan kontaktipalstoja. Hänellä oli profiili muutamassa, erona että hän ei varsinaisesti etsinyt romanssia tai seksiseuraa, vaan ylipäätään uusia kavereita. Ainoa syy miksi annoin anteeksi profiilit oli, ettei niissä lukenut "etsitään naista, sen ja sen ikäistä", vaan se oli suunnattu kaikenikäisille ja miehille että naisille, 18-45-vuotiaille. Mutta tokihan se tuli vähän puun takaa... Kontaktipalstat eivät ole mielestäni paras väylä kaverien etsintään.
Mietin joskus olenko vainoharhainen ja tarvitsisinko terapiaa. Enhän toki halua olla "pirttihirmu".
Hänellä on ollut muutenkin vauhdikas menneisyys ruotsalaisten pimujen kanssa, mm. minua edellinen petikaveri oli yhden illan juttu, oikea perusblondi. Ehkä siksi tuo Ruotsin laivalle meno herättää kielteisiä assosiaatioita.
Että anteeksi nyt vaan kun en ole niin avoinmielinen. Pettäähän hän toki, jos on pettääkseen, ei siihen varmasti laivaa tarvita. Varaan sen matkan hänelle vaikka itse, jotta voisin olla "kiva" ja luottavainen vaimo, ja pidän suuni kiinni.
On vaan negatiivisia kokemuksia näistä "sallivista" vaimoista, miehen lähipiirissä niitä on useitakin. Valitettavasti tiedän heidän miestensä käyttävän tilaisuutta armotta hyväksi. En itse haluaisi olla sinisilmäinen, mutta toisaalta en halua rajoittaakaan toista.