[QUOTE="vieras";28024159]Kun lapsettomuushoitoja takana, niin ap varmasti kärsinyt kovasti. Hormoonit ym. vaikuttaa mielentilaan ja nyt kun raskaus onnistui, on sekin varmasti järkytys, vaikkakin positiivinen. Kyllä mies on tampio, jos ei tätä ymmärrä.
Totta kai riitely ja haukkuminen satuttaa, mutta ei se yksin suhdetta tuhoa, jos toisella yhtään kykyä asettua toisen asemaan. En jaksa uskoa kuitenkaan , että ap yksin raivonnut. Kyllä se vain niin on, että riitaan tarvitaan kaksi.
Minusta vaan enemmän vaikuttaa, että mies jänistää ja sai tästä hyvän syyn lähteä. Mnelle lapsettomuus on kriisin paikka, jota ei lapsikaan sitten pelasta. Mies on ehkä ehtinyt ajatella jo kauemmin, ettei tahdo lasta, muttei ääneen uskaltanut sanoa, Ja nyt kun ap raskautui, niin voi aatella, että nyt sai akka mitä halusi ja hän lähtee.
Tämä toki minun teoriani, mutta voi olla se oikeakin.[/QUOTE]
Juu, minunkin mielestä mies on nyt jänistänyt. Ja siitä voi vaan sanoa että hitto mikä pelkuri! Ehkä tulee vielä häntä koipien välissä takaisin... Mutta ap:lle sanoisin, että parempi että mies jänisti nyt, kuin sitten kun vauva on syntynyt! Se olisi vielä pahempaa että jättäisi sitten yksin pienen vauvan kanssa. Nyt sinulle on aikaa totutella tähän ajatukseen, ja tulet olemaan onnesi kukkuloilla kun vauva syntyy, ei kannata antaa miehen pilata sinulta tätä onnea! Jotenkin kyllä vaikuttaa epäkypsältä mieheltä, anna sen mennä, ja keskity nyt siihen olennaiseen; eli vauvaan!!! Tulet olemaan onnellisempi vauvan kanssa kahdestaan, kuin että kuvioissa olisi kypsymätön ja välinpitämätön mies!