P
Puheita
Vieras
Mies on itse kertonut kuinka hän on joskus nuorempana käynyt huorissa nyt hän jo yli 30. Mies ei edes tuntunut häpeävän asiaa vaan tuntuu kehuvan sillä. On hienoa, että kertoi asiasta rehellisesti, mutta aina jutut palaa vaan samaan asiaan. Mies puhuu huorista usein yhden kaverinsa kanssa. Mun puolesta ne vois puhua noista asioista keskenään, mutta silloin kun itse olen paikalla ja muita naisia niin pidän sitä loukkaavana käytöksenä. Alussa asia ei mua häirinnyt vaikka jouduin noita juttuja kuuntelemaan, mutta on alkanut häiritsemään kun hän joka kerta sen kaverinsa kanssa puhuu näistä asioista vaikka itse olen seurassa. Olen sanonut, että voitaisiinko välillä puhua muustakin, mutta tuntuu, että he eivät edes kuuntele ja heidän mielestään heillä on hauskat keskustelut. Nykysin sitten vaihdan paikkaa kun en jaksa heitä kuunnella. Tuntuu, että mies kerran loukkaantui kun mainitsin jotain asiaan liittyvää, en muistaakseni pahasti sanonut. Mies vaan totesi, että ihmisiä ne huoratkin on ja huorat on kivoja ihmisiä. Juu, onhan ne ihmisiä ja varmasti kivoja ihmisiä heistä löytyykin, mutta rajansa kaikella.