Minua jotenkin häiritsee se että tässä on vastakkain ""naisten"" ja ""miesten"" näkökulmat; olen hyvin vahvasti kaikkea tasapäistämistä vastaan. Voihan olla että naiset keskimäärin ajattelevat kuten ap mutta kun siitä ei ole minkäänlaista todistetta olemassa (tai ainakaan tässä mainittu) niin yleistykseksi menee ja lujaa.
Mutta itse aiheeseen: Itse näen hyvin realistisessa valossa sekä itseni että mieheni. Mieheni on monessa asiassa ehkä jotakin muuta kuin voisin toivoa, mutta hän on kokonaisuutena paras. Ei paras kaikessa (vrt aiemmat miesystäväni), vaan mieluisin ihminen jakamaan arkea kanssani.
Olemme hyviä ystäviä keskenämme, hulluttelemme ja juhlimme paljon mutta olemme myös toisillemme lähellä ja olkapäänä kun sitä tarvitaan. Hyvää seksiä unohtamatta.
Ei haittaa että mies katselee muita naisia. Mielestäni on kuitenkin hienotunteista tehdä toisten miesten/naisten katselu pääosin niin ettei puoliso huomaa ja olla ruotimatta vaimolleen/miehelleen jokaista seksipommia jonka näkee. Jos tämän muistaa (minun kanssani) niin kaikki on ok. Kauniista/seksikkäistä ihmisistä puhutaan meillä ihan avoimesti, jos sellainen erityisesti kiinnitää huomion. Minua ei häiritse se että olen vain nätti enkä maailmanluokan kaunotar; olen kokonaisuutena se rakkain miehelleni. En minäkään komeita miehiä katsellessani harkitse eroa, kunhan viihdytän itseäni.
Mieheni on varmasti enemmänkin ap:n kaltainen ajatusmaailmaltaan; ja olen loukannut häntä joskus tahattomasti omilla mielipiteilläni. Olen suhteen aikana ihastunutkin tulisesti ihmiseen johon olisin voinut toisissa olosuhteissa rakastua; mutta annoin tunteen mennä ohi.
Olen joskus sanonut miehelleni että loppujen lopuksi suhteessa on kyse siitä kenen huonoja puolia kestää parhaiten.

Kärjistetty mielipide mutta tavallaan hyvinkin totta; voi olla monta sopivahkoa joista joku on se parhaan tuntuinen negatiivisinekin puolineen. En itse ainakaan lähde suhteesta ellei ole todella vakavaa syytä; ystävyys ja vuosien aikana kertyneet yhteiset kokemukset ovat hirveän tärkeä asia. Ja se hyvä seksi.